taxes verhogenquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:46 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat is zo'n plugin inderdaad. Ik ga hem even voor je opzoeken.
En nog iets. Is er iets om te zorgen dat de High Tech industrie vraag wat kleiner wordt? hij is echt helemaal omhoog(vraag) en heb al 2/4 van mijn stad gebruikt aan industrie,
En welke is dat om te downloaden?quote:
Hmm. Kan dat met high tech? Niet dat ze gaan vervallen?quote:
Join the club.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:18 schreef existenz het volgende:
[..]
Nee
Want me videokaart (Radeon 9800XT gaat op RMA, koeler is doorgebrand). Vraag me niet hoe, dat weet ik ook niet, maar ik gebruik nu dus een Geforce2 MX200
Kun je het plaatje van je regio ergens uploaden zodat ik hem ook kan spelen?quote:
Industry Quadruplerquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:29 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En welke is dat om te downloaden?
Waarom zou dat niet kunnenquote:[..]
Hmm. Kan dat met high tech? Niet dat ze gaan vervallen?
Heb ik zelf los geplant. Zijn er inderdaad aardig wat, maar ik wil de vervuiling ook zo laag mogelijk houden. En soms wist ik even niet zo snel wat ik er tussen moest zetten dus heb ik maar bomen geplant.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:06 schreef Atreidez het volgende:
Elmar, ik vind je style van bouwen al veel leuker.. maar wat een overdreven bebossing?! Is dat met de godmode of plant je zaadjes neer met je muisknop continu ingedruktIk kan je iig de peg trees aanraden (niet alleen die seasonal, ook gewoon loofbomen), dan ziet het er erg natuurlijk uit.
Edit: op tweede plaatje is wel beter, die grote bomen met die waterval, top man
volgens mij blijft hij dan altijd staan?quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:57 schreef Luutgaert het volgende:
Wat voor nut heeft het eigenlijk om een gebouw historisch te verklaren?
op die manier kan je dus een hele wijk maken met een en hetzelfde gebouwquote:Hint: als je niet wilt dat je gebouw ten prooi valt aan nieuwe ontwikkelingen, klik je op Historisch verklaren. Als de omstandigheden ernaar zijn, kunnen deze gebouwen worden verlaten en in verval raken, maar ze blijven wel bestaan
quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:53 schreef _moder8or_ het volgende:![]()
![]()
[[url=http://img61.imageshack.us/img61/4115/29eastsidemanhatten6zh.th.jpg]afbeelding][/URL]![]()
![]()
[[url=http://img61.imageshack.us/img61/8864/30eastsidemanhatten8wb.th.jpg]afbeelding][/URL]
Kan ook met ploppablesquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:12 schreef mschol het volgende:
op die manier kan je dus een hele wijk maken met een en hetzelfde gebouw
d'r wordt van een gebouw vaak een ploppable mee geleverd maar hoe de hell ebruik je die want ik kan ze echt niet neer zetten ???quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:50 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Kan ook met ploppablesmaar ik maak inderdaad op die manier de hele grachtenwijk van Tanagra "Amsterdams" volgens Van der aap ofzo
Meestal staan ze dan in je monumentenmenu.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:13 schreef mschol het volgende:
[..]
d'r wordt van een gebouw vaak een ploppable mee geleverd maar hoe de hell ebruik je die want ik kan ze echt niet neer zetten ???
of mis ik hier iets
ow ok bonnenkort eff spiekenquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:21 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Meestal staan ze dan in je monumentenmenu.
Maak er maar 4 vanquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:48 schreef mschol het volgende:
[..]
langzamer hand krijgen steeds meer mensen het spel origineel![]()
2 jaar na dato_
quote:
haha... helaas ben ik vanaf volgende week 2 weken op vakantie... maar... natuurlijk ga'k wat posten...quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Die zien wij volgende week wel terug
Plaatje?quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:55 schreef Cerbie het volgende:
Kun je het plaatje van je regio ergens uploaden zodat ik hem ook kan spelen?
Cool. Ik ben benieuwd op jouw creatiesquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:44 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
haha... helaas ben ik vanaf volgende week 2 weken op vakantie... maar... natuurlijk ga'k wat posten...
Dat ziet er inderdaad heel mooi uitquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:28 schreef Atreidez het volgende:
[afbeelding]
Je kan mooie dingen maken met die vijvers.. maar t kost verdomd veel tijd. En om t mooi te houden wonen er maar weinig mensen, al is t een lust voor t oog
quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:28 schreef Atreidez het volgende:
[afbeelding]
Je kan mooie dingen maken met die vijvers.. maar t kost verdomd veel tijd. En om t mooi te houden wonen er maar weinig mensen, al is t een lust voor t oog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |