Hoe moet jij dta nu weer weete kerel! Hoe weet jij dat zij geen berijk heeft/.? KEn je er ofzow werk je ook in de AHquote:Op zondag 24 juli 2005 19:35 schreef root1980 het volgende:
Als ze jij geen bereik hebt kan zij jouw ook niet bellen !
Tof nederlandsquote:Op zondag 24 juli 2005 19:37 schreef deridder het volgende:
[..]
Hoe moet jij dta nu weer weete kerel! Hoe weet jij dat zij geen berijk heeft/.? KEn je er ofzow werk je ook in de AH![]()
![]()
Paup lekker aan met dat weijf![]()
Hahahahahaha, bedankt voor deze kostelijke minutenquote:Op zondag 24 juli 2005 19:37 schreef deridder het volgende:
[..]
Hoe moet jij dta nu weer weete kerel! Hoe weet jij dat zij geen berijk heeft/.? KEn je er ofzow werk je ook in de AH![]()
![]()
hoe oud ben je?quote:Op zondag 24 juli 2005 19:37 schreef deridder het volgende:
[..]
![]()
Jij hebt toch geen bereik, dus als zij jou mobiel probeer te bellen.... AAAARGGG laat ook maar ! Suc6quote:Op zondag 24 juli 2005 19:37 schreef deridder het volgende:
[..]
![]()
Bal de mobiel!quote:Op zondag 24 juli 2005 19:38 schreef root1980 het volgende:
[..]
Jij hebt toch geen bereik, dus als zij jou mobiel probeer te ballen.... AAAARGGG laat ook maar ! Suc6
Jij bent gek !quote:Op zondag 24 juli 2005 19:41 schreef deridder het volgende:
Gleodende nu breekt tog echt mijn klomp ik zite hier nu in een internetcafee in Salou kost 20 eruie per uur. En jullie verwachte dan duideleike antwoorden van mij???
Die pauper kan tog ook wel bellen??? OF ben ik nu echt helemaal gek ofzow?
Ohja Pauper je krijgt de groeten van Denise weet je , dat wordt mijn nieuwe wijffie!
Was het verder wel gezellig op het terras vanmiddag?quote:Op zondag 24 juli 2005 19:37 schreef deridder het volgende:
[..]
![]()
Heej paauper. Neuk d'r goed he.quote:Op zondag 24 juli 2005 19:41 schreef deridder het volgende:
Gleodende nu breekt tog echt mijn klomp ik zite hier nu in een internetcafee in Salou kost 20 eruie per uur. En jullie verwachte dan duideleike antwoorden van mij???
Die pauper kan tog ook wel bellen??? OF ben ik nu echt helemaal gek ofzow?
Ohja Pauper je krijgt de groeten van Denise weet je , dat wordt mijn nieuwe wijffie!
stoer hoor.....quote:Op zondag 24 juli 2005 19:43 schreef deridder het volgende:
Ojaw jullie kenne ook nog de groeten krijgen van Z@ppeladin ofzow hij is tog mee gegaan met mij naar SAlou. Die hele tyfus wijf van hem wau dat natuurlijk niet maar hij is wel meegegaan haahahah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |