Ja, dat is het net, op basis van inzet gun je het hem wel, maar hij faalde zo vaak.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:09 schreef Leatherface het volgende:
Wel vond ik het erg gaaf dat hij in de bergen zo hard knokte voor zijn puntjes
Daarom vind ik het ook zo raar dat hij die trui won. Het was heel erg tegen de schijn in.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, dat is het net, op basis van inzet gun je het hem wel, maar hij faalde zo vaak.
Boonen had een concurrent kunnen zijn, maar offerde zijn eigen kansen op voor Bettini, die normaal wel rap is maar nu geen match was voor Thor.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:55 schreef zjroentje het volgende:
Hij had dan ook niet echt tegenstand hè.
Ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:11 schreef Ambrosius het volgende:
Mooie momenten blijven ook de krampaanvallen in de Tour een aantal jaar geleden. En dan later in diezelfde Tour nog een etappe winnen.
Van huis uit is Thor ook eigenlijk meer een rouleur dan een pure sprinter. In zijn eerste Tour viel hij vooral op doordat hij beresterk reed in de ploegentijdrit, die Credit Agricole dat jaar won. Verder was hij natuurlijk ook een aanvaller die een individuele etappe won.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hij zou zich misschien beter wat meer richten op Parijs-Roubaix-achtige dingen dan enkel op sprinten, want hij kan veel meer. Zoals wel vaker het geval is bij pure krachtsprinters. Zie ook Boonen en eigenlijk ook Zabel.
Volgens mij doet 'ie dat ook wel. Ik kan me herinneren dat in de tour van 2004 met die etappe met kasseien erin, hij echt enorm ambitieus was voor juist die etappe. Maar door die val van Mayo, raakte ook hij achterop.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hij zou zich misschien beter wat meer richten op Parijs-Roubaix-achtige dingen dan enkel op sprinten, want hij kan veel meer. Zoals wel vaker het geval is bij pure krachtsprinters. Zie ook Boonen en eigenlijk ook Zabel.
Dat vind ik echt een behoorlijke prestatiequote:
Vooral toen 'ie kramp had en een paar dagen later wonquote:Op zondag 2 juli 2006 14:48 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Hij toont toch altijd wel veel karakter![]()
toch Herbert![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |