We zullen het in de gaten houdenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:48 schreef S1nn3rz het volgende:
kan die user diamant eens stoppen met die onzinbiedingen?![]()
Het is je reinste topicvervuiling om vaak 50% of zelfs 25% van de vraagprijs te bieden![]()
Mensen waarschuwen... meer kan ik er niet mee....dus ik post het maar...hopende dat mensen het lezen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:37 schreef ElisaB het volgende:
Lekker volk
Tsja, het staat hier niet helemaal goed. Feedback is voor vragen, opmerkingen verzoeken aan de mods van V&A.
Wat wil je met dit bericht precies?
Aha, ik snap het...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:43 schreef Gutteguttegut het volgende:
Mensen waarschuwen... meer kan ik er niet mee....dus ik post het maar...hopende dat mensen het lezen.
Ja, e-norm. En ik heb ook zulk een vreschelijk overwichtquote:
idd Gutteguttegut , meteen deze info posten op www.internetoplichting.nl wat ElisaB al zei.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:43 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Mensen waarschuwen... meer kan ik er niet mee....dus ik post het maar...hopende dat mensen het lezen.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, e-norm. En ik heb ook zulk een vreschelijk overgewicht
Done.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:56 schreef Het_Biertje het volgende:
tadaa
http://internetoplichting(...)splay;num=1123186003
daar kun je dus posten.![]()
en dicht.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:51 schreef realbase het volgende:
[TK] TV Meubel (of te gebruiken voor andere doeleinden)
Mag dicht
verkocht buiten fok om !
merci alvast
Op elk postkantoor kun je het testen met de nep brievenbusgleuf. Maar je kunt ook kijken of je 'm thuis door je brievenbus krijgt. Of probeer de rode brievenbus op de straathoek; past ie daar doorheen, dan is het ook goed.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:57 schreef elixer het volgende:
Ik heb een vraagje. Kun je een videoband als 'briefpost' opsturen of moet dat als pakketje? De site van de TPG geeft 38 x 26,5 x 3,2 cm aan als maximummaten voor briefpost. Volgens mij valt een videoband daar nog net binnen.
Heeft iemand daar ervaring mee?
Dr zit zo'n videobanddoos van plastic omheen. Gewoon zo'n standaardding waar videobanden altijd inzitten.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Op elk postkantoor kun je het testen met de nep brievenbusgleuf. Maar je kunt ook kijken of je 'm thuis door je brievenbus krijgt. Of probeer de rode brievenbus op de straathoek; past ie daar doorheen, dan is het ook goed.
Het hangt ook een beetje van de verpakking af. Als er een gewone kartonnen doosje omheen zit, kan het volgens mij prima.
Probeer even wat ElisaB zegt, als je hem door de brievenvus krijgt, dan wordt die gewoon bezorgd. Dus stap ff de deur uit naar zo'n mooi rood ding, probeer of de onderkant er door heen kan, zo ja, envellop erom en gewoon via de brievenbus posten.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:06 schreef elixer het volgende:
[..]
Dr zit zo'n videobanddoos van plastic omheen. Gewoon zo'n standaardding waar videobanden altijd inzitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |