Werkt prima als slaapmiddel hoor...quote:Op zondag 24 juli 2005 16:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
euhm, nee. en was het ook niet van plan eigenlijk..
ik slik weleens valeriaan dragees, maar slaap er niet lekkerder of beter van ofzo.quote:Op zondag 24 juli 2005 16:43 schreef Klonk het volgende:
gewoon iets van valdispert.
die ken ik ja..quote:Op zondag 24 juli 2005 17:47 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Check dit topic: Tips voor beter slapen![]()
In dat topic worden ook weer linkjes gegeven naar andere topics die hierover gaan!![]()
Veel suc6!
Dat ken ik ja, heb ik ook en tot nu toe heb ik nog geen perfect sluitende oplossing kunnen vinden die dagelijks werkt!quote:Op zondag 24 juli 2005 17:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
die ken ik ja..
en geloof mij, ik heb al veel geprobeerd
ik ben gewoon echt een slechte slaper [over het algemeen]
ja, maar ik kan die dingen niet inhebbenquote:Op zondag 24 juli 2005 17:57 schreef DarkElf het volgende:
heb je al eens geprobeerd om met oordopjes te slapen? dit omdat je zo licht slaapt?
ik ben ook een slechte slaper, nog steeds. maar dankzij oordopjes ben ik niet bij elk miezerig geluidje wakker (was ik eenmaal wakker dan kon ik nauwelijks meer in slaap komen)..
nee, maar loop wel ontzettend veel.quote:Op zondag 24 juli 2005 18:02 schreef BUG80 het volgende:
Doe je aan sport? Mensen die regelmatig intensief sporten slapen gemiddeld veeel beter dan mensen die dat niet doen.
Verder is een leefritme dat zo regelmatig mogelijk is ook goed, lijkt me.
Je hebt echt veel verschillende oordopjes, welke ook zeer verschillend in je oor zitten. Bij de Tuinen had ik van die "Pillow Soft Ear Plugs" gekocht. Deze rol je in een bolletje, dan stop je ze in je oor(schelp) en masseer je ze zo dat ze de vorm van je oorschelp aannemen, ze verdwenen zodoende ook niet helemaal in je oren, maar sluiten gewoon de oorschelp en dus de ooropening af. Bovendien hebben deze niet het probleem dat je niet meer op je oor kan liggen omdat ze te hard zijn, vandaar ook de naam "Pillow Soft".quote:Op zondag 24 juli 2005 17:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ja, maar ik kan die dingen niet inhebben
indoen is een crime, en ik raak in paniek als ze zitten
no-no voor mij dus.
Dat is bij deze dan een tip, misschien. Het gaat echt om intensief sporten, dus je lichaam uitputten.quote:Op zondag 24 juli 2005 18:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nee, maar loop wel ontzettend veel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |