* Mirage geeft Haushofer een schop onder zijn achterste....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:21 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Vooral positief blijven denken Baaj, dan wordt je vast weer snel beter
Een schop? Met zo'n instelling en stemming ga je je niet gauw beter voelen lijkt me.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:24 schreef Mirage het volgende:
[..]
* Mirage geeft Haushofer een schop onder zijn achterste....
Stiekum vind ik het natuurlijk wel kinky om door Mirage geschopt te wordenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:58 schreef coz het volgende:
het was een subtiel schopje .. beetje tussen de regels door lezen .. dat moesten wij ook doen met je sarcasme op baajs sarcasme .. zei coz sarcstisch ...
* coz snel wegloopt .. ik heb hier niets mee te maken![]()
Nieuw stukje in de OP:quote:Op donderdag 1 september 2005 14:52 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ik vertrouw op jouw zorgvuldigheid in dezeDus, wat mij betreft kun je je gang gaan. Je zou wellicht kunnen overwegen om persoonlijke details niet op het forum te zetten, maar rechstreeks te laten mailen door de te behandelen persoon aan degenen die kennis geven er iets aan te willen bijdragen. Zo heb je misschien ook een soort vorm van basiskontakt tussen de 'zender' en de 'ontvanger'. En je sluit een hoop 'lollige' opmerkingen uit. Jij zou dan bv het intermediair kunnen zijn voor die mailadressen; want niet iedereen wil zijn mailadres op een forum zien
Maar, dit is alleen maar een suggestie, zeker geen voorwaarde
Hoestie zo?quote:Je hoeft geen namen of andere persoonlijke gegevens hier te vermelden als je dat niet wil. Als je voor iemand anders post dan jezelf moet je vooral geen persoonlijke gegevens over hij/zij hier posten zonder de uitdrukkelijke toestemming van diegene!
Je kan je post heel vaag houden als je dat wil. Persoonlijke details over de situatie zijn echt niet nodig. Laat gewoon weten of jij of iemand anders hulp nodig heeft op deze manier. Is het dan nog te persoonlijk voor je om dit te posten, kan je me mailen (zie profiel). Eventueel, als je dat wil, kan ik je aanvraag dan doormailen naar anderen die mee willen helpen om steun te geven.
Prima, ga je gang! Als je het maar wel een beetje in de gaten houdt, en zorgvuldigheid in acht blijft nemen. Maar dat lijkt me jou wel toevertrouwdquote:Op donderdag 1 september 2005 15:14 schreef Geartsjuh het volgende:
Even hier verder dan maar:
[..]
Nieuw stukje in de OP:
[..]
Hoestie zo?
Komt in ordequote:Op donderdag 1 september 2005 15:17 schreef iteejer het volgende:
[..]
Prima, ga je gang! Als je het maar wel een beetje in de gaten houdt, en zorgvuldigheid in acht blijft nemen. Maar dat lijkt me jou wel toevertrouwd
* Mirage aait Morwen en koopt een nieuwe krabpaal voor d'rquote:
nee waar bemoei jij je mee ?quote:Op donderdag 1 september 2005 18:25 schreef Mirage het volgende:
Fonkmeistah,
waar bemoei jij je mee ?
Er zijn ook miljoenen die in Char geloven, en die zit je ook danig te schofferen. Leven en laten leven.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:07 schreef Fonkmeistah het volgende:
nee waar bemoei jij je mee ?
als dat geautomatiseerde stuk vlees gefrustreerd is over zijn darmkrampen dan moet hij lekker met z'n bankschroef naar karl marx en charles darwin opzouten, en de vrijheid van mening en geloofsovertuiging van miljarden gelovigen in deze wereld leren respecteren en niet zomaar gaan beledigen vanuit zijn atheistische arrogantie omdat meneer wat geconstipeerd is..
actie = reactie..
Als iets al afgehandeld is dan is het niet nodig nog een keer overnieuw te beginnen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:07 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
als dat geautomatiseerde stuk vlees gefrustreerd is over zijn darmkrampen dan moet hij lekker met z'n bankschroef naar karl marx en charles darwin opzouten, en de vrijheid van mening en geloofsovertuiging van miljarden gelovigen in deze wereld leren respecteren en niet zomaar gaan beledigen vanuit zijn atheistische arrogantie omdat meneer wat geconstipeerd is..
actie = reactie..
tis dat ik dit net lees , laat me ook maar even reageren.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:07 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
actie = reactie..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |