bron?quote:Op maandag 25 juli 2005 11:20 schreef appelsientje het volgende:
Fok?
PSV ?
Voetbal ?
...
Nou volgens Cult zou vandaag HET nieuws naar buiten komen....
ik zet er een kratje bier op...
quote:
Volgens mij was dat ene Zapper. "vandaag of morgen wordt het bekend"quote:Op maandag 25 juli 2005 15:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]ik kan het nergens terug vinden ..
Ik dacht toch echt dat ik het ergens had gelezen .....
Hmm kan ook zijn dat het ergens anders stond..
Mijn excuus voor 't gebruiken van je naam.. ik dacht echt dat jij het in het vorig topic dat gepost had...
nee Cult is diegene van die rijtjes waarvan er zeker een aantal kwamenquote:Op maandag 25 juli 2005 15:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ik kan het nergens terug vinden ..
Ik dacht toch echt dat ik het ergens had gelezen .....
Hmm kan ook zijn dat het ergens anders stond..
Mijn excuus voor 't gebruiken van je naam.. ik dacht echt dat jij het in het vorig topic dat gepost had...
Inderdaadquote:Op maandag 25 juli 2005 15:24 schreef rubbereend het volgende:
ik gun het Ooijer, als hij graag nog een keertje in het buitenland wil spelen. Hij heeft veel betekend voor ons en is ons al jaren trouw, Schalke is een prachtige club in de top van Duitsland.
We moeten nu wel een goede rechtsback halen
Klopt en die gaat uikomen ook.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:31 schreef rubbereend het volgende:
Pyth heeft volgens mij ook een gewaagde uitspraak gedaan over Kalou
oooo jij was hetquote:Op maandag 25 juli 2005 15:50 schreef PyTh het volgende:
[..]
Klopt en die gaat uikomen ook.
Morgen zal het bekend gemaakt worden (denk ik)
Waarom zou feyenoord Kalou nu niet verkopen?quote:
En wie is jouw bron?quote:Op maandag 25 juli 2005 15:50 schreef PyTh het volgende:
[..]
Klopt en die gaat uikomen ook.
Niet echt een specifieke bron.quote:
Zal wel moeten ookquote:Op maandag 25 juli 2005 15:50 schreef PyTh het volgende:
We hebben het hier niet over Ronaldo ofzo hoor, maar over een speler die nog liever vandaag dan morgen naar PSV gaat, of heb je dat niet gelezen?quote:
Kan ie nog zo hard willen , als een club em niet aan de concurrent wilt verkopen houdt het op. En ik geloof echt niet dat Wotte zo dom is dat hij em daadwerkelijk aan psv gaat verkopen.quote:Op maandag 25 juli 2005 16:11 schreef Zapper het volgende:
[..]
We hebben het hier niet over Ronaldo ofzo hoor, maar over een speler die nog liever vandaag dan morgen naar PSV gaat, of heb je dat niet gelezen?
Kalou komt gewoon, geen twijfel mogelijk.
Dit is ook niet iets voor Wotte denk ik maar voor Jorien.quote:Op maandag 25 juli 2005 16:13 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Kan ie nog zo hard willen , als een club em niet aan de concurrent wilt verkopen houdt het op. En ik geloof echt niet dat Wotte zo dom is dat hij em daadwerkelijk aan psv gaat verkopen.
We zullen zien.quote:Op maandag 25 juli 2005 16:16 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dit is ook niet iets voor Wotte denk ik maar voor Jorien.
Tegen de macht van het geld kan niemand op als je je in een situatie als Feyenoord bevindt, ik reken erop dat ie komt, anders wens ik hem een goed seizoen met Feyenoord toe.
Als ze Kalou niet aan PSV willen verkopen zijn er vandaag of morgen toch geen gesprekken meer Gazertje!quote:Op maandag 25 juli 2005 16:13 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Kan ie nog zo hard willen , als een club em niet aan de concurrent wilt verkopen houdt het op. En ik geloof echt niet dat Wotte zo dom is dat hij em daadwerkelijk aan psv gaat verkopen.
En jij weet 100 % zeker dat die gesprekken er zijn? Zo ja, dan houd ik nu mijn kop wel dichtquote:Op maandag 25 juli 2005 16:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als ze Kalou niet aan PSV willen verkopen zijn er vandaag of morgen toch geen gesprekken meer Gazertje!![]()
Jorien schijnt nu ook te beseffen dat ze hem moeten verkopen nu ze nog flink wat geld kunnen vangen voor Salomonnetje
in dat geval zijn er 100% die gesprekkenquote:Op maandag 25 juli 2005 16:21 schreef StarGazer het volgende:
[..]
En jij weet 100 % zeker dat die gesprekken er zijn? Zo ja, dan houd ik nu mijn kop wel dicht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |