PSV wordt naar een nog hoger niveau getild. Europese top weet je wel.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dus Chelsea is Feyenoord en PSV is Excelsior?
Tja, leuk om fan te zijn van Chelsea 2Tuurlijk, mooi als je prijzen pakt. Fantastisch als je jaar in jaar uit kampioen wordt. Maar word je dan echt zo blij van die spelers die puur door geld en voor geld alleen naar Eindhoven komen in plaats van enige band of gevoel hebben met de club?
En Ajax werd een x aantal jaar nogal redelijk vaak uitgemaakt voor vreemdelingenlegioen, PSV gaat ook redelijk die kant op hoor

Misschien dat we Crespo kunnen huren, we zoeken nogsteeds die spits...quote:Op maandag 25 juli 2005 22:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja hee, jij voorspelde dat hij overmorgen toch wel zeker in een PSV shirtje zou lopen
[..]
echt belachelijke vergelijking, we hebben 1 speler in samenwerking gekochten nu dan misschien een 2e

Gomes, Alex, Farfan zijn allemaal op eigen kracht en iniatief naar PSV gekomen? Robert en Ferreyra wilden maar al te graag puur voor de club naar Eindhoven komen?quote:Op maandag 25 juli 2005 22:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja hee, jij voorspelde dat hij overmorgen toch wel zeker in een PSV shirtje zou lopen
[..]
echt belachelijke vergelijking, we hebben 1 speler in samenwerking gekochten nu dan misschien een 2e

Daar heb ik het niet over. Het gaat mij op de manier waarop. Een club, traditie, gevoel.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
PSV wordt naar een nog hoger niveau getild. Europese top weet je wel.

Yep, maar ik raak er steeds minder van overtuigd helaas.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja hee, jij voorspelde dat hij overmorgen toch wel zeker in een PSV shirtje zou lopen

quote:Op maandag 25 juli 2005 22:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over. Het gaat mij op de manier waarop. Een club, traditie, gevoel.

zou erg leuk zijn, maar hij heeft daar een technische functie als ik me niet vergis dus zolang Hiddink er zit zal hij wel niet komenquote:Op maandag 25 juli 2005 22:57 schreef johannes1986 het volgende:
Offtopic: Zou het niet gaaf zijn als we Nilis kunnen terughalen naar PSV voor een mooie functie? Dat doet hij nu bij één van zijn vroegere Belgische clubs geloof ik...Was echt zo'n mooie voetballer, ik heb altijd enorm van hem genoten, ook al was ik nog best klein

Was echt een fantastische speler...die goal tegen Bayern München toen in de Champions League...één van de wedstrijden waar ik ben heengeweestquote:Op maandag 25 juli 2005 23:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zou erg leuk zijn, maar hij heeft daar een technische functie als ik me niet vergis dus zolang Hiddink er zit zal hij wel niet komen

PSV is echt Europese top hoor, fantastisch, een keertje in de halve finale. Laat 't eerst maar eens zien aankomend seizoen.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
PSV wordt naar een nog hoger niveau getild. Europese top weet je wel.

quote:Op maandag 25 juli 2005 22:26 schreef PyTh het volgende:
Ik begin er eigenlijk steeds minder van overtuigd te raken dat Kalou nog komt![]()

Ik zie PSV helemaal niet als Europese top, maar wat niet is kan nog komen natuurlijk, het is wel een streven...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 04:18 schreef twi het volgende:
[..]
PSV is echt Europese top hoor, fantastisch, een keertje in de halve finale. Laat 't eerst maar eens zien aankomend seizoen.

Kom ik 'm persoonlijk bij je afleveren en drinken we 'm samen leegquote:

Hey en ik danquote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:16 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kom ik 'm persoonlijk bij je afleveren en drinken we 'm samen leeg
Al krijg ik toch weer wat hoop door de artikelen in het AD & ED

Daar had je em pas over 3 maanden aan moeten herinneren, was ie helemaal de sjaak geweest als ie em komt brengenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey en ik danik had ook een kratje ingezet

quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:41 schreef WooZ het volgende:
[..]
Daar had je em pas over 3 maanden aan moeten herinneren, was ie helemaal de sjaak geweest als ie em komt brengen

aldus soccernewsquote:Schalke 04 zal in hun poging André Ooijer van PSV over te nemen mogelijk Simon Cziommer betrekken. De Duitse middenvelder, die meerdere keren werd uitgeleend aan zijn oude club FC Twente, zou dan naar PSV vertrekken en Schalke 04 zou een kleine extra vergoeding voor Ooijer betalen.
Eerder liep de overgang van Ooijer naar Genoa mis, doordat de club terug werd gezet naar de Serie C1 als gevolg van een omkoopschandaal. Genoa zou een bedrag van anderhalf miljoen euro over hebben voor de Nederlandse international. Ook Schalke 04 zou ongeveer één miljoen euro voor Ooijer willen betalen, maar zou daar nu Cziommer met een kleinere vergoeding tegenover willen zetten. PSV heeft overigens nog niet gereageerd op het bericht.

Een streven wat niet te bereiken valt, niet dat je er dan niet naar moet streven natuurlijk, maar dat is wel de werkelijkheid.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:15 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik zie PSV helemaal niet als Europese top, maar wat niet is kan nog komen natuurlijk, het is wel een streven...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |