Alleen jij toch?quote:Op maandag 25 juli 2005 21:21 schreef Zapper het volgende:
Was diego trouwens een kloon?
Je vergeet een dik salaris?quote:Op maandag 25 juli 2005 21:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Daar gaat 't ook helemaal niet om. Het gaat er om dat Chelsea voor Kalou betaalt en dat PSV wordt gebruikt om Kalou beter te maken en voor te bereiden op het niveau van Chelsea. Bij Feyenoord zal hij zich niet zo goed kunnen ontwikkelen als bij PSV. Het mooie aan deze constructie is dat Kalou de komende 3 seizoenen zo goed als gratis voor PSV speelt. PSV vangt daarna niks voor hem, maar dat maakt niet uit. Dát is de informatie van Steef
En dat is dan ook het enige wat PSV hoeft te betalen. Voor Lamey heeft PSV ooit 3 miljoen euro betaald als transfersom.quote:
Jij bent toch een kloon van mij?quote:Op maandag 25 juli 2005 21:22 schreef cultheld het volgende:
Alleen jij toch?
Voor Addo toch ook zoietsquote:Op maandag 25 juli 2005 21:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
En dat is dan ook het enige wat PSV hoeft te betalen. Voor Lamey heeft PSV ooit 3 miljoen euro betaald als transfersom.
Nee, voor Addo 15 miljoen gulden.quote:
Wou je zeggen dat je geen kloon bent? Je vindt Sibon en Bruggink serieus topvoetballers en je bent voor Heracles en PSV tegelijk? Ik weet waar mijn 666-nominatie naartoe gaat.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2005 21:49 schreef cultheld het volgende:
Wou je zeggen dat je geen kloon bent? Je vindt Sibon en Bruggink serieus topvoetballers en je bent voor Heracles en PSV tegelijk? Ik weet waar mijn 666-nominatie naartoe gaat.
De VI melde pas ook dat Ooijer naar Genoa vertrok, maar Ooijer is nog steeds bij PSV en ik verwacht dat hij daar ook dit seizoen gewoon blijft.quote:Op maandag 25 juli 2005 21:47 schreef johannes1986 het volgende:
Lelijk, Ooijer nu toch nog weg. Der Kicker heeft vrijwel altijd gelijk, dit zijn minstens even betrouwbaar dan Voetbal InternationalToch maar een goeie rechtsback halen dan
![]()
Als PSV nou eens Kromkamp én Kalou zou kunnen halen..dat zou echt geweldig zijn..dan heb je de beste rechterflank van de Eredivisie en zelfs één van de betere in de Champions League
Kalou staat vrijwel altijd op de linkerflankquote:Op maandag 25 juli 2005 21:47 schreef johannes1986 het volgende:
Als PSV nou eens Kromkamp én Kalou zou kunnen halen..dat zou echt geweldig zijn..dan heb je de beste rechterflank van de Eredivisie en zelfs één van de betere in de Champions League
KLOONquote:Op maandag 25 juli 2005 22:16 schreef rubbereend het volgende:
k kan t woord kloon in dit topic niet meer zien
quote:
Omdat Castelen op rechts staat...quote:Op maandag 25 juli 2005 21:59 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Kalou staat vrijwel altijd op de linkerflank
Ik ben dan ook heel voorzichtig in mijn bewoordingen, omdat ik geen zin heb in reacties zoals die van jouquote:Op maandag 25 juli 2005 21:56 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
De VI melde pas ook dat Ooijer naar Genoa vertrok, maar Ooijer is nog steeds bij PSV en ik verwacht dat hij daar ook dit seizoen gewoon blijft.
Droom maar lekker verder over Kromkamp én Kalou, we mogen blij zijn als er al 1 komt, want bij PSV zijn de financiële middelen ook niet oneindig.
Misschien ook een leuk idee: de " De Boer-award " ( Award voor de beste kloon in het VBL-Forum )quote:
de Bassie award is dan een toepasselijkere naamquote:Op maandag 25 juli 2005 22:24 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Misschien ook een leuk idee: de " De Boer-award " ( Award voor de beste kloon in het VBL-Forum![]()
Dus Chelsea is Feyenoord en PSV is Excelsior?quote:Op maandag 25 juli 2005 21:57 schreef cultheld het volgende:
PSV koopt Rafael en Chelsea stalt Kalou bij PSV. De RVC is spekkoper. Hiddink en Westerhof zijn blij, de fans zijn blij.
Forza PSV
Sssst...hoe meer mensen dat zeggen, hoe meer ik dat gevoel ook krijgquote:Op maandag 25 juli 2005 22:26 schreef PyTh het volgende:
Ik begin er eigenlijk steeds minder van overtuigd te raken dat Kalou nog komt![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 22:26 schreef PyTh het volgende:
Ik begin er eigenlijk steeds minder van overtuigd te raken dat Kalou nog komt![]()
echt belachelijke vergelijking, we hebben 1 speler in samenwerking gekochtquote:Op maandag 25 juli 2005 22:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dus Chelsea is Feyenoord en PSV is Excelsior?
Tja, leuk om fan te zijn van Chelsea 2Tuurlijk, mooi als je prijzen pakt. Fantastisch als je jaar in jaar uit kampioen wordt. Maar word je dan echt zo blij van die spelers die puur door geld en voor geld alleen naar Eindhoven komen in plaats van enige band of gevoel hebben met de club?
En Ajax werd een x aantal jaar nogal redelijk vaak uitgemaakt voor vreemdelingenlegioen, PSV gaat ook redelijk die kant op hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |