Hij ziet er prima uit, maar er moet echt nog wat van af als hij de bergen goed wil doorkomen. Gewicht verliezen zorgt ook voor wat spiermassa verliezen, denk dat der Jan op tijdrit gebeid in ieder geval niet veel meer gaat verbeteren. Hij zal moeten verbeteren op zijn klimvermogen de komende tijd.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:17 schreef Ratatosk het volgende:
Ericr, heb je Jan gezien? Ik vind hem er beter uitzien als menig jaar in het verleden.
EricR, wat gezelligquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:46 schreef Ericr het volgende:
[..]
Hij ziet er prima uit, maar er moet echt nog wat van af als hij de bergen goed wil doorkomen. Gewicht verliezen zorgt ook voor wat spiermassa verliezen, denk dat der Jan op tijdrit gebeid in ieder geval niet veel meer gaat verbeteren. Hij zal moeten verbeteren op zijn klimvermogen de komende tijd.
Tell me!quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:04 schreef zjroentje het volgende:
Der Jan krijgt er toch wel van langs van zijn oud manager Hanegraaf, lees ik zo in het AD.
quote:"Jan is omgeven door meelopers en meepraters. Jaknikkers die blij zijn met hun goedbetaalde baantje".
quote:"Of Jan nog gretig is? Weet ik niet. Ik heb mijn twijfels, grote twijfels. Twee jaar terug kreeg ik het idee dat het Jan allemaal niet zo veel meer kon schelen en dat hij uitsluitend voor het geld reed. Dat idee heb ik nog steeds."
quote:"Jan is sterk, iemand met ongekend atletische vermogens. In mentaal opzicht vind ik hem, zacht uitgedrukt, geen topper. Integendeel zelfs. Het gebrek aan wilskracht heeft hem al vaak opgebroken en misschien binnenkort weer."
Ja.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:04 schreef Bruce117 het volgende:
Vandaag opgegeven in de Giro.
Het is te hopen dat hij niet al te veel last heeft van zijn rug en/of knie, anders zal hij toch kansloos zijn in de tour.
Zwakke uitleg, Ullrich, want Basso had geen concurrentie in de giro.quote:Jan Ullrich is er niet in geslaagd de Ronde van Italië uit te rijden. Toch is de Duitser erg tevreden over zijn vormpeil.
"In mijn ogen heb ik een heel goede Giro gerealiseerd", verklaarde Ullrich op de site van T-Mobile. "Ik heb de individuele tijdrit gewonnen, een overwinning waarop ik bijlange niet gerekend had."
"Ik ben niet enkel in het peloton blijven zitten, ik heb ook geprobeerd om initiatieven te nemen, zoals in de 18de etappe", gaf de Duitser nog mee. Op vijf weken van de Tour 2006 heeft de 32-jarige Ullrich wel nog wat werk. "Mijn rechterbeen is momenteel zwakker dan het linker, wat rugpijnen veroorzaakt", vertelt de Duitser
Volgens Ullrich gaat de Italiaan Ivan Basso, die naar alle waarschijnlijkheid de eindzege pakt in de Ronde van Italië, niet winnen in de Ronde van Frankrijk. "De concurrentie in de Giro is veel minder sterk dan in de Tour", legt hij uit. .
Lijkt me ook.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:18 schreef Ericr het volgende:
Ach, 1 ding staat voor mij vast, Der Jan wint zeker de Tour niet. Zoals vanouds te laat begonnen met in vorm komen en dat begint zich nu al te wreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |