Je kunt natuurlijk de proef op de som nemen en op een verlaten plek proberen wat een platgedrukt blikje onder of net voor je achterband doet als je hard optrekt.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Het lijkt mij toch allemaal vrij sterk hoor....... precies op een blikje gaan staan met je achterwiel, dan laten lanceren, vervolgens PRECIES een koplamp raken en dan ook nog eens dat glas beschadigen
Als het nou een Lada was zou ik dat best willen geloven, maar niet bij een Audi A8.quote:En inderdaad, ik ga dus echt niet betalen voor iets dat ik waarschijnlijk helemaal niet gedaan heb, hij had net zo goed een verhaal op kunnen hangen om geld te krijgen
Als ie jouw kenteken heeft genoteerd zou ik er niet van opkijken als dit verhaal een staartje krijgt.quote:En voor het stoplicht in vol pak met helm op is nou niet echt discussieren..... ik heb niet voor niets een kenteken, als ie het verder wilt uitzoeken mag ie contact met me opnemen
Schuld? Welke schuld?quote:Op zondag 24 juli 2005 09:56 schreef D.Rose het volgende:
TS moet niet zeuren, maar zijn schuld aanvaarden
Ik heb niet eens een auto, sukkelquote:Op zondag 24 juli 2005 10:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die waar je over sprak.
Het blikje werd door jouw auto opgespat
Knappe vent die dat voor elkaar krijgt zonder enig bewijs...... je kan wel zeggen dat het mijn schuld is dat je je been gebroken hebtquote:Op zondag 24 juli 2005 10:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik had wel even gezorgd dat jij dat zou betalen hoor.Reken maar van yes.
motorquote:
Hoop woorden, weinig daden..quote:Op zondag 24 juli 2005 10:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
motor
anyway, de sukkel ben jij
En kennelijk nog brutaal ook. Als ik de A8 rijder was had ik je met mijn bumper kennis laten maken
Dat blikje is door jouw toedoen op die koplamp terecht gekomen. Hadden we mooi ff wat formuliertjes ingevuld.quote:Op zondag 24 juli 2005 10:23 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Knappe vent die dat voor elkaar krijgt zonder enig bewijs...... je kan wel zeggen dat het mijn schuld is dat je je been gebroken hebt
Maare, ik ben er wel benieuwd naar, hoe had je daarvoor gezorgd dan?
quote:Op zondag 24 juli 2005 10:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat blikje is door jouw toedoen op die koplamp terecht gekomen. Hadden we mooi ff wat formuliertjes ingevuld.
Als je zo bijdehand zou doen als je nu doet dan had ik je een paar tikken verkocht.
Lees je eigen openingspost nog eens na? Dat blikje schiet vanuit jouw achterband tegen de koplamp van de auto aan. Dat zie je dus echt wel als je bij een stoplicht staat te wachten en de wannabe-Biaggi voor je als een dolle stier wil gaan optrekken.quote:Op zondag 24 juli 2005 10:28 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wie zegt dat dan?
Alsof jij ZIET wat jouw auto raakt, kennelijk ging het zo snel dat de koplamp er nu stuk van is, stel je de situatie even voor, jij zit te wachten tot het groen is in je auto en plotseling hoor je een klap tegen je auto en dan concludeer je maar even dat het door een blikje komt en dan ook nog dat een motorrijder voor je het gedaan heeft?
Typisch Nederlands weer, grote smoel achter je beeldschermpje maar waarschijnlijk doe je snel je deuren op slot als ik afstap en op je ramen tik...
Ja, dan heeft hij dat gezien. Mijn woord tegen het zijne...quote:Op zondag 24 juli 2005 10:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Die koekblikker stond wel achter jou. Als dat blikje vanuit jouw achterband tegen zijn koplamp aan is geschoten dan heeft hij dat gezien. Het zal niet met een windvlaagje aan zijn komen vliegen.
Motorrijders rijden vaak als een stel achterlijken rond ja. Niet allemaal, wel veel.
Hij heeft het gezien, jij hebt het niet gezien. Dus het is onzin dat jij gaat verkondigen dat zijn lezing niet waar is, aangezien jij er niets van hebt gezien. Jij mag mooi wat formuliertjes invullen en je verzekering maakt het dan verder wel in orde.quote:Op zondag 24 juli 2005 10:39 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja, dan heeft hij dat gezien. Mijn woord tegen het zijne...
Hij geeft het maar lekker aan zn verzekering op, ik heb het niet met opzet gedaan dus ik kan er niks aan doen. Dan moet je niet in t verkeer gaan rijden als je je mooie A8 zo graag heel wilt houden...
Kutkoekblikkers![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |