Yep, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:33 schreef Imberr het volgende:
leuke TT
Je kan foto's plaatsen van jezelf achter een webcamquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:35 schreef BObNL het volgende:
Tis dat je hier niet kan cammen
zulke staan al in me fotoboekquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:37 schreef brainster het volgende:
[..]
Je kan foto's plaatsen van jezelf achter een webcam.
en em elke 10 seconden updatenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:37 schreef brainster het volgende:
[..]
Je kan foto's plaatsen van jezelf achter een webcam.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:41 schreef Imberr het volgende:
[..]ik zal je helaas moeten teleurstellen
Broertjes en zusjes...quote:
en spelen de baas over JOUW pcquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:44 schreef Eix het volgende:
[..]
Broertjes en zusjes...
Die klauwen je webcam altijd en gaan zeure over Sims spelen ensow.![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:44 schreef Eix het volgende:
[..]
Broertjes en zusjes...
Die klauwen je webcam altijd en gaan zeure over Sims spelen ensow.![]()
Iemand moest de vraag stellen.quote:
Zusjes die de baas spelen.quote:
maar ik weet dus wél iets van pc's afquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:47 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Al die zusjes die niets van pc's afweten![]()
Denk jequote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:48 schreef Imberr het volgende:
[..]
maar ik weet dus wél iets van pc's af![]()
Peter, kappe... omdat je ze te klein vind hoef je niet meteen zo negatief te doen...quote:
Wat erkennen ?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:49 schreef Modwire het volgende:
Het erkennen is vaak de moeilijkste stap![]()
Ik denk dat het het laatste is, ze ontwijkt de vraag.quote:
Dat klinkt ook zo heerlijk positiefquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:49 schreef Eix het volgende:
[..]
Peter, kappe... omdat je ze te klein vind hoef je niet meteen zo negatief te doen...![]()
![]()
Volges mij is Imberr gewoon een nerdinneke.![]()
Domper ..quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:49 schreef Eix het volgende:
[..]
Peter, kappe... omdat je ze te klein vind hoef je niet meteen zo negatief te doen...![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:49 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
was in discussie met peter jaquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik denk dat het het laatste is, ze ontwijkt de vraag.![]()
dat komt gewoon omdat het vakantie isquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:50 schreef BObNL het volgende:
[..]
wel vaak online , wel vaak op fok , wel lang opblijven
![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik denk dat het het laatste is, ze ontwijkt de vraag.![]()
Maar wel een knappe hoor.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:50 schreef brainster het volgende:
[..]
Dat klinkt ook zo heerlijk positief
uuh hallo, ik heb zeker tietenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:52 schreef Fwnk het volgende:
[..], nu is er een ramp gebeurt! een meisje zonder tieten!
Boeien.
Gewoon met rechtermuisknop en slapquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:52 schreef BObNL het volgende:
[..]
Hoe ging dat slabben met irc ook alweer![]()
Das waar. Zo weineg te doen. maar eens verandering inbrengenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat komt gewoon omdat het vakantie is![]()
PATSquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:52 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Gewoon met rechtermuisknop en slap![]()
Als jij nou ff naar Geleen komt ofzoquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:53 schreef BObNL het volgende:
[..]
Das waar. Zo weineg te doen. maar eens verandering inbrengen![]()
![]()
2 bioscopenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:55 schreef BObNL het volgende:
[..]
FF naar geleen! rotterdam veel gezelliger. 2 bioscopen enzo . Lekker eten .![]()
als ik in zandvoort zit kom ik wel ff langsquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:55 schreef BObNL het volgende:
[..]
FF naar geleen! rotterdam veel gezelliger. 2 bioscopen enzo . Lekker eten .![]()
Zomertoer.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:55 schreef BObNL het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |