Feli, en nu door stevenenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:57 schreef DarkShine het volgende:
Eindstand:
Liberec 1-1 Roda JC
Rondje op de mannen van Huub Stevens!
En de Lama's erbijquote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:00 schreef Noca het volgende:
Zo weer even een biertje drinken met vrienden
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:00 schreef Noca het volgende:
Zo weer even een biertje drinken met vrienden
Klinkt ook erg goedquote:
dan zou ik maar eens stoppen met op mij reageren voor je geloofwaardigheidquote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:04 schreef SCH het volgende:
[..]
doe maar net of ik er niet ben, dat doe ik bij jou al jaren, werkt prima![]()
Nee, da's veel te leuk, je bent mijn maatjequote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
dan zou ik maar eens stoppen met op mij reageren voor je geloofwaardigheid
maar ik de jouwe nietquote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, da's veel te leuk, je bent mijn maatje![]()
Nee, dat moet je helaas niet als compliment beschouwenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:37 schreef VoreG het volgende:
Het is zeker geen compliment als iemand tegen je zegt dat je net zo subtiel bent als een olifant in een porselijnkast....
Ik heb een huissie en wat voor 1quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:38 schreef SCH het volgende:
als je maar porceleinkast zegt, heb je al een huis in uutert, voreggie?
dndiek, gaat u mee naar het keldertje?
Dat kreeg ik vandaag ook te horenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:37 schreef VoreG het volgende:
Het is zeker geen compliment als iemand tegen je zegt dat je net zo subtiel bent als een olifant in een porselijnkast....
Keldertjequote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:38 schreef SCH het volgende:
dndiek, gaat u mee naar het keldertje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |