Niet dat ik weet, ik heb het gewoon uit de papieren versie.quote:Op zondag 24 juli 2005 11:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Staat dat artikel ook online?
quote:Hoi ik wil geen reacties, ik ben opzoek naar een foto van iemand dus daarom heb ik me aan gemeld. Dus nogmaals liever geen reacties
quote:Hoi. ik ben (...) en ik ben op zoek naar een man voor vaste relatie.
ik zoek man tussen 25-35 jaar.
ik ben zelf spontane mijd maar ook wel eens beetje verlegen.
ik hou van gezelg hijd en lol maken.
Ik ben zelf beetje vool slank dus ik ben niet dun. Als jij bent met normal werk en normaal uitziet does ben jij die ik zoek, Alstubliefd reageer met de foto!!!
Hopelijk.quote:Op zondag 24 juli 2005 18:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Allochtoonse dame?
Wat ben jij kortaf zeg, als je geen interesse hebtquote:Op zondag 24 juli 2005 13:24 schreef Sylvana het volgende:
Als ik geen interesse heb dan stuur ik altijd gewoon zo'n standaardmailtje, dan ga ik er verder geen moeite aan verspillen hoorquote:Op zondag 24 juli 2005 19:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
Wat ben jij kortaf zeg, als je geen interesse hebt
Ik was al helemaal blij dat ik je gevonden hadquote:Op zondag 24 juli 2005 19:28 schreef Sylvana het volgende:
Als ik geen interesse heb dan stuur ik altijd gewoon zo'n standaardmailtje, dan ga ik er verder geen moeite aan verspillen hoor
Lullig.quote:Op zondag 24 juli 2005 19:31 schreef qu63 het volgende:
Ik was al helemaal blij dat ik je gevonden had
je woont te ver weg, en je hebt niks in je profiel staan, en geen foto, vind je het gek dat ik dan geen interesse terugstuurquote:Op zondag 24 juli 2005 19:31 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik was al helemaal blij dat ik je gevonden had
suc6 verder
het viel te proberenquote:Op zondag 24 juli 2005 19:37 schreef Sylvana het volgende:
[..]
je woont te ver weg, en je hebt niks in je profiel staan, en geen foto, vind je het gek dat ik dan geen interesse terugstuur
quote:Hoi ik ben (...)
ik ben 19 jaar
ik hou van seksen neuken en zoenen en tongzoenen en natuurlijk strippen
xxxxxxxxxxxxxx(...)
lol, das iig wel duidelijk danquote:Op zondag 24 juli 2005 20:24 schreef UncleFunk het volgende:
Hoi ik ben (...)
ik ben 19 jaar
ik hou van seksen neuken en zoenen en tongzoenen en natuurlijk strippen
xxxxxxxxxxxxxx(...)
Goed mogelijk gezien haar naam. Ander leuk detail is dat ze invult dat ze niet weet welke boeken en tv-programma's ze leuk vindt.quote:Op zondag 24 juli 2005 18:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Allochtoonse dame?
quote:De term 'verzorgd uiterlijk' is zo'n bullshit, niemand wil een lelijkerd en internet is oppervlakkig dus naast een mooie binnenkant, ook een mooie buitenkant graag!
Ja, maar dat zijn dan waarschijnlijk van die wijven die zélf lelijk zijn, en met een beetje branie boven hun stand proberen te leven.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:28 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Gelukkig bestaan er ook meiden die wel vertellen waar het op staat:
Dat denk ik dus ook altijd, maar dit keer viel 't wel meequote:Op zondag 24 juli 2005 20:40 schreef Bombie het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn dan waarschijnlijk van die wijven die zélf lelijk zijn, en met een beetje branie boven hun stand proberen te leven.
Blufkutjes maken zichzelf dan soms interessanter dan ze werkelijk zijn ("oh... nou... dan zal ze toch wel bepaalde kwaliteiten hebben, als ze toch ook zo haar eisen heeft"), dus echt helemaal nutteloos is het niet.
Staat nog een leuk stukje over in de FAQ van Relatieplanet. Kijk, mannen zijn hier toch anders in dan vrouwen. Mannen denken van: he, leuk dat ze gemaild heeft en hebben dan een tevreden gevoel. Ze lezen je mail, en gaan dan wat anders doen. Straks terugmailen kan immers ook wel.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:51 schreef Sylvana het volgende:
Ik krijg vandaag alleen maar berichtjes van mensen die totaal niet aan me profiel voldoen, echt irritantEn me leuke man heeft nog steeds niet teruggemaild
Kan ik dus echt niet tegen, dat hij hem wel gelezen heeft maar dan niks terugstuurt, word ik echt ongeduldig van
Ik kan er ook niks aan doen dat ik zo ver weg woonquote:Op zondag 24 juli 2005 20:51 schreef Sylvana het volgende:
Ik krijg vandaag alleen maar berichtjes van mensen die totaal niet aan me profiel voldoen, echt irritant![]()
dan ga je verhuizenquote:Op zondag 24 juli 2005 21:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat ik zo ver weg woon
Volgens mij zijn de meeste mannen allang blij als ze een persoonlijke reactie terugkrijgen. Het maakt dan niet eens zoveel uit of er "Rot op lelijke draak, ik moet je niet!" instaat, ten slotte weten ze dat ze zijn opgemerkt tussen de dozijnen mailtjes die de meeste vrouwen waarschijnlijk krijgen en dat maakt hun dag sowieso al goed. Gewoon alles van de positieve kant blijven bekijken.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:55 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Staat nog een leuk stukje over in de FAQ van Relatieplanet. Kijk, mannen zijn hier toch anders in dan vrouwen. Mannen denken van: he, leuk dat ze gemaild heeft en hebben dan een tevreden gevoel. Ze lezen je mail, en gaan dan wat anders doen. Straks terugmailen kan immers ook wel.
Ja mischien is dat het wel.quote:Op zondag 24 juli 2005 12:31 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hahaha, vriendjes wordt je niet zomaar toch? Daar moet je wel wat voor doen.. Net als op datingsites...
heb je wel een foto bij je profiel staan en zo ja... ben je dan niet zo'n lekker ding om te zien?
Hé. Bijna identiek aan de snelheid waarop mijn afspraakje is gemaakt. Die van mij ging ook via Knuz en zo snel dat ik het zelf niet eens kon geloven. Meestal willen al die meiden eerst 400 mailtjes en 3000 uur msn'en voordat ze het telefoonnummer willen geven.quote:Op zondag 24 juli 2005 02:37 schreef Paultjehh het volgende:
Ik kreeg een berichtje vandaag op Knuz.nl waar ik sinds een paar dagen een acount heb. Toen emailadressen uitgewisselt, een half uurtje later hadden we afgesproken om vanavond bij mij een filmpje te gaan checken, aangezien ze in het dorp hiernaast woont was dat het probleem niet.
Echt,normaal ben ik niet zo van het snel afspreken, maar ik heb er geen minuut spijt van gehad! Het was een heerlijke avond waar de vonk echt is overgesprongen zo te zien.
Misschien zie ik haar morgen weer, en anders zeker volgende week!
Ik heb ook een strenge selectie toegepast op mijn foto's hoor!quote:Op maandag 25 juli 2005 00:44 schreef Digit77 het volgende:
[..]
Ja mischien is dat het wel.
Ik heb een foto bij mijn profiel maar ik denk dat dat mij mischien in de weg zit.
Ik vind mijzelf niet lelijk maar ook niet bepaald fotogeniek.
Mischien moet ik maar eens een nieuw foto'tje maken.
quote:Op zondag 24 juli 2005 22:36 schreef Sylvana het volgende:
nouja, gister hebben we dus de hele avond gemaild en vanochtend heeft hij nog wel een mailtje gestuurd en nou stuurt ie niks meer, terwijl hij wel online is, dus dat vind ik beetje vaag, maar goed, wacht nog wel ff af
aaah, zo denk ik er ook over. Ik stel mailtjes typen soms te lang uit. Ga gewoon rustig wat anders doen. Best wel erg. Te laid back.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:55 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Staat nog een leuk stukje over in de FAQ van Relatieplanet. Kijk, mannen zijn hier toch anders in dan vrouwen. Mannen denken van: he, leuk dat ze gemaild heeft en hebben dan een tevreden gevoel. Ze lezen je mail, en gaan dan wat anders doen. Straks terugmailen kan immers ook wel.
idd, is een beter idee dan wat je soms ziet: "ja, ik weet dat ik gaar op deze foto sta dus daar moet je niet over zeuren". Post hem dan nietquote:Op maandag 25 juli 2005 11:16 schreef Syrena het volgende:
Dus....post een fotoreeks, zoeken wij de leuke eruit
Hmmm dat is mischien wel een goed idee.quote:Op maandag 25 juli 2005 11:16 schreef Syrena het volgende:
Dus....post een fotoreeks, zoeken wij de leuke eruit
Was leuk. Drie uur gepraat en toen begon het te regenen.quote:
fijne vakantie dan maarquote:Op maandag 25 juli 2005 21:48 schreef Sylvana het volgende:
Hey, wat leuk ViperdesignAlleen picknicken in de regen is idd niet echt handig, maar goed dat jullie een vervolgafspraak hebben
Ik heb weer een mail terug van mijn "leuke man"Alleen ik ga dus morgen voor 2 weken op vakantie, dus dan spreek ik hem dus ff niet ( en jullie ook niet, ga jullie missen boys and girls
)
Spannend hoorquote:Op maandag 25 juli 2005 21:50 schreef Christine het volgende:
Ik heb vrijdag een date met iemand die ik via een datingsite ken
Spannend!
dat zat ik ook net te lezen jaquote:Op maandag 25 juli 2005 22:09 schreef Syrena het volgende:
Tja dit is ook een idee natuurlijk Relatieplanet.nl ¤20 per mnd.Goedkoper..
Nee, dat gaat lekker werken. Hoe zullen we het profiel noemen? Fokke Foksma?quote:Op maandag 25 juli 2005 22:09 schreef Syrena het volgende:
Tja dit is ook een idee natuurlijk Relatieplanet.nl ¤20 per mnd.Goedkoper..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |