abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 00:23:30 #276
42381 CvB
handles your hunger better
pi_29510557
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 22:15 schreef UncleFunk het volgende:
Heb me vanavond ook ingeschreven op Knuz.nl. Het blijkt namelijk dat de tweede kandidate die ik ontmoet had op RP ook niks meer van zich laat horen
Oh, wat is je profielnaam? Dan drop ik ff een welkomstberichtje!
Vind ik
pi_29510695
Iemand succes gehad?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_29511116
Ik heb de pagina van een vriendin van me in mijn favorieten staan en kijk als een ware voyeur regelmatig of ze er nog nieuwe dingen op heeft gezet en wat men zoal in haar gastenboek schrijft. Nou heeft ze laatst haar profiel aangepast maar jawel hoor, het staat er nog steeds: "zoek geen relatie maar gewoon leuke mensen die..." blablablabla

Hihi.

Laatst zag ik er eentje die had staan "ben UITERAARD niet op zoek". Dat vond ik dan wel weer lollig.
pi_29511240
Sta jij nergens stiekum geregged, thaleia?
pi_29511289
Nee, want ik ben zo iemand met vooroordelen die datingsites op zich een prachtig fenomeen vindt, maar dan wel voor anderen.
pi_29511354
Oh, dus aan Fok!dating doe je ook niet?
pi_29511382
Ik heb een vast groepje Fokmannen waar ik weleens een biertje mee pak.
pi_29511402
Das geen dating. Of ik lees het verkeerd.
pi_29516947
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 00:23 schreef CvB het volgende:

[..]

Oh, wat is je profielnaam? Dan drop ik ff een welkomstberichtje!
Dank je, maar dat houd ik liever geheim i.v.m. privacy
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 11:53:32 #285
42381 CvB
pi_29518316
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 10:29 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Dank je, maar dat houd ik liever geheim i.v.m. privacy
Flauw!

.....Maar wel begrijpelijk.
Vind ik
pi_29519305
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 00:06 schreef Viperdesign het volgende:
Anyway, protege #1 is op vakantie
Mevrouw heeft besloten te reageren. . Ze weet niet goed wat ze wil. .
Ze is bang dat we samen veel te lief zijn en het dan te "zoetsappig" wordt.

.
pi_29519655
Ik heb me door christine bij meetic.nl aangemeld. Alleen moet ik nog zo'n verhaaltje over mezelf schrijven

ben benieuwd!
pi_29519689
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 13:24 schreef Viperdesign het volgende:
Mevrouw heeft besloten te reageren. . Ze weet niet goed wat ze wil. .
Ze is bang dat we samen veel te lief zijn en het dan te "zoetsappig" wordt.

.
Vrouwen.
pi_29520060
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 00:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iemand succes gehad?
Ik zou zeggen, wees niet lui en lees lekker terug als je zo geïnteresseerd bent in ons liefdesleven.
pi_29520158
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 18:34 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Stuur haar zelf een mailtje waarin je zegt dat je het jammer vindt dat je niks meer hoort van haar. Advies dat ik eerder al kreeg in deze topicreeks
Alleen zit je hier nog in dit topic, dus of dat advies zo goed was....
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 14:33:21 #291
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_29520255
Grappig om te lezen dat toch steeds meer mensen zich aanmelden. Toppie hoor.
Ff een update over hoe mij het tot nu toe is vergaan.

Een week of 3 geleden ben ik in contact gekomen met een leuke meid. We hebben al een behoorlijke tijd met elkaar aan de telefoon gezeten. Tijdens onze gesprekken hadden we het over van alles en nog wat. Af en toe waren ze ook best intiem.

Vrijwel drect na het eerste telefoontje had ze me uitgenodigd om langs te komen en gezellig wat te drinken en wat beter kennis met elkaar te maken, het klikte allemaal erg goed. Tot op heden heb ik nog geen tijd gehad om een afspraak te maken (daarbij moet ik ook bekennen dat ik rustig de kat uit de boom kijk voordat ik een afspraak maak).

Wat me wel opviel is dat haar opvattingen over sex (een onderwerp waar zij graag over praatte - geen geintje) totaal anders waren dan die van mij. Voor mij was het iets specialer dan voor haar op zijn zachtst gezegd. Blijkbaar heeft mijn mening hierover en mijn ervaring wat betreft sex haar dusdanig afgeschrokken dat ik nu een weekje niets van haar heb gehoord.

Aangezien we in het begin direct hebben aangegeven dat we ermee zouden kappen als de ander dat wou en ik nog een poging heb gedaan om in contact met haar te komen hou ik het momenteel voor gezien. Ik denk niet dat ze nog contact met mij opneemt.

------
------

Vandaag heb ik toevallig via RP pas een 2de berichtje gekregen van meid... Eigenlijk best wel triest pas nu mijn 2de berichtje voor zo een lange tijd... na ja... we zien wel weer!
Be careful what you wish, you may regret it.
Be careful what you wish, you might just get it.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 14:51:51 #292
42381 CvB
pi_29520463
Jammer dat het zo gelopen is Abonides, maar...als je het verder wel goed met elkaar lijkt te kunnen vinden, kan je je dan op dat ene punt niet wat milder opstellen of was het echt een onoverkomelijk verschil van mening?

Ik heb nu trouwens wel erg leuk contact met iemand van knuz, beginnen elkaar een beetje te leren kennen door praten over koetjes en kalfjes, maar wil eigenlijk ook wel iets van een date of telefoongesprekje voorstellen. Weten jullie wat daar het juiste moment voor is? Of zal ik wachten tot zij zoiets voorstelt?
Vind ik
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 15:01:12 #293
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_29520582
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 14:51 schreef CvB het volgende:
Jammer dat het zo gelopen is Abonides, maar...als je het verder wel goed met elkaar lijkt te kunnen vinden, kan je je dan op dat ene punt niet wat milder opstellen of was het echt een onoverkomelijk verschil van mening?

Ik heb nu trouwens wel erg leuk contact met iemand van knuz, beginnen elkaar een beetje te leren kennen door praten over koetjes en kalfjes, maar wil eigenlijk ook wel iets van een date of telefoongesprekje voorstellen. Weten jullie wat daar het juiste moment voor is? Of zal ik wachten tot zij zoiets voorstelt?
Het is geen meningsverschil... het gaat om een verschil in ervaring. Heel plat gezegd, zij neukt zo een beetje alles wat los en vast zit (als ik haar mag geloven). Ze moet dat helemaal zelf weten. Voor mij ligt dat gewoon anders.

Wat betreft je telefoongesprekje... gewoon vragen... of jouw nummer doorgeven. Dan kan zij beslissen of ze haar nummer geeft! Als je al eventjes contact hebt zie ik niet in waarom je haar nummer niet krijgt.
Be careful what you wish, you may regret it.
Be careful what you wish, you might just get it.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 16:13:53 #294
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_29521414
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 15:01 schreef Abonides het volgende:

[..]

zij neukt zo een beetje alles wat los en vast zit
Wat is d'r tel. nummer?
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_29521490
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 14:33 schreef Abonides het volgende:

Vandaag heb ik toevallig via RP pas een 2de berichtje gekregen van meid... Eigenlijk best wel triest pas nu mijn 2de berichtje voor zo een lange tijd... na ja... we zien wel weer!
Ach joh, ik krijg ook nooit respons.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 16:25:00 #296
5921 Byteripper
The bytes make the rip.
pi_29521546
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:49 schreef ReP het volgende:

Op diverse datingsites geweest, onder andere Love@Lycos, Lexa en Relatieplanet.
Sinds kort is er een nieuwe site, http://www.loveisonline.com/ , het is er allemaal erg gelikt (op die irritante stem na die je welkom heet) maar dat is tevens het probleem: het komt té gelikt en daarom onbetrouwbaar over.
Wat is het punt? Check de profielen en je zal zien dat het voor 90% praktisch fotomodellen zijn. Check vervolgens wie er online zijn en dan zal je zien dat er 0,0000001 % online is. Bij andere d-sites zijn die 2 factoren over het algemeen precies andersom verdeeld.
Ik vermoed dus dat ze er in het kader van Marketing fake-profielen op hebben staan om VIP members te werven die via SMSjes moeten betalen. Ik heb ze gemaild, maar vooralsnog geen antwoord.
Deelt iemand deze mening?
Ik werk voor LoveIsOnline.com en kan je garanderen dat iedereen op die site ook echt is. Het feit dat mensen misschien bovengemiddeld mooi zijn voor een datingsite komt waarschijnlijk door de natuurlijke selectie, de site heeft een bepaalde look & feel en spreekt hiermee een bepaalde doelgroep aan, en stoot tegelijk andere af. Dit is ook de intentie van de website, we willen het "daten" uit de nerdy hoek halen en het een bepaalde mate van hipheid geven. Ook is het zo dat wanneer je in de profielen zoekt, de profielen met de meeste hits bovenaan komen te staan, dus populaire profielen (van misschien vaak mooiere meiden/jongens) zie je eerder.

Dat er niet altijd mensen online zijn komt omdat we op het moment nog niet zoveel leden hebben als bijvoorbeeld een Relatieplanet, waardoor de kans dat er iemand online is op het moment dat jij op de website bent, kleiner is. Wel kan ik je vertellen dat het ledenaantal de laatste weken erg hard aan het stijgen is en er bijna altijd wel iemand online te vinden is. Alle activiteiten omtrent LIO beginnen nu zo'n beetje van de grond te komen, we komen in september met ons eigen televisieprogramma en ook de site krijgt nog een aantal leuke nieuwe features. Uiteraard verwachten we dat dit soort acties van invloed is op het aantal leden.
There is no gravity. The world sucks.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 16:26:14 #297
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_29521556
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 16:19 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Ach joh, ik krijg ook nooit respons.
Wat is nu eigenlijk de drijfveer om je daar op in te schrijven? Te weinig sociaal contact, of misschien de spanning?
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_29522258
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 16:25 schreef Byteripper het volgende:

[..]

Ik werk voor LoveIsOnline.com en kan je garanderen dat iedereen op die site ook echt is.
Je liegt!
pi_29522724
quote:
Ik werk voor LoveIsOnline.com en kan je garanderen dat iedereen op die site ook echt is. Het feit dat mensen misschien bovengemiddeld mooi zijn voor een datingsite komt waarschijnlijk door de natuurlijke selectie
Select this: mensen schrijven zich in op andere sites, omdat ze selecteren op de geloofwaardigheid van een site! Misschien toch ietsje meer marketingonderzoek moeten doen??
Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal :)
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 18:19:31 #300
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_29522790
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 18:13 schreef freija het volgende:

[..]

Select this: mensen schrijven zich in op andere sites, omdat ze selecteren op de geloofwaardigheid van een site! Misschien toch ietsje meer marketingonderzoek moeten doen??
helemaal mee eens zijn
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')