quote:
Niet alleen in SPT hoorquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:47 schreef pfaf het volgende:
In SPT print hij altijd alle topics uit.
Het klinkt grappiger als je bij bent, dan als je het lees merk ik nu..
Het schijnt dat je gewoon moet back-uppen over de server heen..quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:53 schreef popolon het volgende:
[..]
Niet alleen in SPT hoor
Ben al halverwege het hele internet, kost wel wat papier maar dan heb je ook wat.
Ja maar dat is meer tong's vakgebied.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het schijnt dat je gewoon moet back-uppen over de server heen..
Dit gaat me te technisch, ik trek me terug.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:58 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja maar dat is meer tong's vakgebied.
Ik hou 't bij een tonertje hier, een papiertje daar.
DOC als modquote:
mee eens is,komt ook doordast sommige users er niet meer zijn en VBL is "verhard"quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
VBL ruled gewoon. Alleen is het idd niet meer zoals vroegah
Ben ik net op tijd verkast zeg.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
mee eens is,komt ook doordast sommige users er niet meer zijn en VBL is "verhard"
Ik ook , en Fulton.quote:Op zondag 24 juli 2005 03:23 schreef pfaf het volgende:
Ach, dat sommige users er niet meer zijn, allleen CAZZO en Speed "mis" ik echt...
Idd, alleen in Hools merk je er tot nu toe minder van dan in bijv de club topics. Daarnaast merk ik dat een paar users (bv die Furby) het hier gewoon express komen verpesten en express de confretatie met Golfer opzoekt.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
mee eens is,komt ook doordast sommige users er niet meer zijn en VBL is "verhard"
Wat ik nu lees is niet veel erger dan het was imhoquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb ook het gevoel dat het gezuig het afgelopen jaar erg toegenomen is, maar zoals je al zei is het overgrote deel nog erg okay, maar natuurlijk is het aantal users en topics ook toegenomen, wat dat betreft allemaal heel logisch...
Die altijd bezopen Eindhovenaar was er anderhalf jaar ook al hoor met dergelijke post. Sterker nog. Vanaf het begin van Fok post hij al zoals-ie doet.quote:Op zondag 24 juli 2005 11:37 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Idd, alleen in Hools merk je er tot nu toe minder van dan in bijv de club topics. Daarnaast merk ik dat een paar users (bv die Furby) het hier gewoon express komen verpesten en express de confretatie met Golfer opzoekt.
Ik vind het jammer, want VBL is toch een van de leukste sub fora hiero wat zeg ik het leukste en of nu de mensen die vooraf zo tegen VBL waren nu op hun pik getrapt dat het juist hier zo goed gaat en dus maar komen klieren hiero weet ik niet maar het is wel jammer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |