Krezip een bandje dat je kunt missen als kiespijn.
"What would I thiiiiiiinnnnnnnnnnnnk"
I rest my case.
Het zijn wel lekkere jonge meiden dat wel, maar ik ken wel knappere.
quote:
Op 08 augustus 2000 13:44 schreef basszje het volgende:
Phalanx -> Je bent mijn held.
Lijkt wel alsof iedereen krezip helemaal geweldig vind
Klopt, maar er zijn altijd azijnpissers die dat niet vinden.
quote:
Op 08 augustus 2000 13:39 schreef Herald het volgende:
ik vind die rooie best snoezig
* Arcee vindt vooral Jacqueline erg leuk
het verschil is dat Britney knap(per) is en WEL engels kan.
Kom op zeg azijnpissers? luister nu eens naar jezelf, je vindt de band die absoluut niets vernieuwend brengt, leuk.
Krezip leuk?
Wie probeer je nu te overtuigen? anderen of jezelf?
Laat iedereen lekker zelf luisteren wat 'ie leuk vind, ok? Doe geen moeite om jouw mening bij een ander door z'n strot te douwen, Phalanx.
quote:
Op 08 augustus 2000 14:57 schreef Ludo het volgende:
die zangeres van Krezip II, hè, die zingt best aardig, maarre...ze is niet echt knap.
Maar wel leuk...
quote:
Op 08 augustus 2000 14:59 schreef PhalanX het volgende:
Kom op zeg azijnpissers? luister nu eens naar jezelf, je vindt de band die absoluut niets vernieuwend brengt, leuk.
Eh... sorry hoor, maar wie probeer JIJ te overtuigen? Moet een band iets vernieuwends brengen om het goed te vinden? NEE. Ik vind dat ze prachtige muziek maken, vernieuwend of niet. Los daarvan: ze hebben al weken lang de best verkochte CD in Nederland, dus wat probeer jij nou precies te bewijzen? Ja, er zijn heel veel mensen die Krezip goed vinden. Vervelend, hè?
Een grote groep mensen hier op fok heeft een hekel aan dat soort bandjes, maar voor een nederlandse overgehypte band maken ze graag een uitzondering terwijl een puur commerciele artiest de grond in wordt geboord.
hypocriet?
quote:En Fine ook!!!!!
Op 08 augustus 2000 12:39 schreef Arcee het volgende:
Helemaal mee eens!
- kelis
quote:
Op 08 augustus 2000 10:21 schreef Arcee het volgende:
YESSSSSS! I Would Stay staat op nummer 1 in de Top 40!Gerechtigheid! Eén van de allerbeste nummers van het jaar.
Fuck Jody!
quote:
Op 19 juni 2000 19:50 schreef Juan Zueco het volgende:(Zie Topic : http://www.fokforum.nl/showtopic/7260 )
Juan volgt Krezip al sinds Noorderslag '99. "I Would Stay" wordt een nummer 1 hit.Juan
P.s. Krezip is vanavond te zien en te beluisteren bij Villa BVD.
Waarvan akte.
[Dit bericht is gewijzigd door Juan Zueco op 08-08-2000 20:18]
quote:
Op 08 augustus 2000 14:57 schreef Ludo het volgende:
die zangeres van Krezip II, hè, die zingt best aardig, maarre...ze is niet echt knap.
quote:
Op 08 augustus 2000 10:24 schreef basszje het volgende:
Waarom vind iedereen dat zeik-krezip zo leuk?
Vind het echt heel slecht. kan er nix aan doen.
Sorry. punt.
Hee basszje, blijf lekker weg uit de topics waar je toch alleen maar gaat zeggen hoe slecht die muziek wel niet is! Open eerder een topic over jouw favoriete muziek en kijk dan es of er medestanders zijn.
(Ik vind Krezip trouwens goed!)
vind sommige numemrs van krezip otch wle erg goed, en i would stay blijf ik nogsteeds 'n beetje matigjes vinden, weetniet, vinnut echt niet zo super, ze hebben betere nummers gemaakt...
zo'n kerkkoor dat op de achtergrond allemaal ja en amen zing.
De meest vreemde opmerking op een forum waar discussie belangrijk is "als je het toch niet met ons eens bent ga je toch"
maar ok jullie je zin.
nooit meer discussie alleen maar eensgezind geblaat in iedere topic.
quote:
Op 08 augustus 2000 21:54 schreef Angels_t het volgende:
Hee basszje, blijf lekker weg uit de topics waar je toch alleen maar gaat zeggen hoe slecht die muziek wel niet is! Open eerder een topic over jouw favoriete muziek en kijk dan es of er medestanders zijn.(Ik vind Krezip trouwens goed!)
ff ingrijpen
Leg nu eens ONDERBOUWD uit wat je WEL goed vind aan Krezip. Met argumenten, weet je wel?
Ik vind het wel aardige muziek, heb die cd wel eens mogen lenen van iemand, maar het gaat me te snel vervelen. Sommige gitaararrangementen vind ik heel mooi (vrouwelijk?), maar kunnen helaas de nummers niet dragen. Zangeres zingt lekker weg maar klinkt hier en daar wat zeurderig. Maar dat was te fiksen geweest als ze meer studio tijd gehad hadden denk ik.
De derde cd wordt de beslisser. Bij de meeste bands bestaan de eerste twee cds uit beginwerk dat men in de beginfase toen men meer tijd had en er nog minder opgetreden werd. Alleen bands met ècht kwaliteit maken dan van zo'n derde cd iets bijzonders en laten zien dat ze gegroeid zijn. De rest (meerderheid) doen een herhalingsoefening
quote:
Op 09 augustus 2000 07:11 schreef Lord of the Backstage het volgende:ff ingrijpen
Leg nu eens ONDERBOUWD uit wat je WEL goed vind aan Krezip. Met argumenten, weet je wel?
Ja, liefst een epistel van minstens 1000 woorden, waarin uitgebreid wordt ingegaan op de melodische en harmonische structuur, en het gebruik van contrapunt en tempowisselingen in de muziek van Krezip. Vervolgens willen we ook nog wel een diepgaande analyse van de gebruikte rijmschema's en taalgebruik in de teksten...
of zeg gewoon: "Zeik niet, vent. Ik vind het leuke muziek en daarmee klaar"
[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 09-08-2000 08:09]
quote:
Op 08 augustus 2000 15:12 schreef Arcee het volgende:
Maar wel leuk...
ja, wel leuk, maar niet echt knap....
quote:
Op 08 augustus 2000 20:30 schreef PigXpert het volgende:
Niet echt knap, maar ze heeft wel iets speciaals. Ik kijk er om een of andere reden heel graag naar in ieder geval. En zingen kan ze zeker.
Ja, zingen kan ze zeker, maar...ze is niet echt knap....
quote:
Op 09 augustus 2000 08:06 schreef Zanderrr het volgende:
of zeg gewoon: "Zeik niet, vent. Ik vind het leuke muziek en daarmee klaar"
Precies
quote:
Op 09 augustus 2000 08:45 schreef Ludo het volgende:
ja, wel leuk, maar niet echt knap....
Maar wel leuk...
Trouwens, ik vind Fine ook een erg mooi nummer. Prachtige samenzang.
quote:
Op 08 augustus 2000 18:56 schreef Kelis het volgende:
En Fine ook!!!!!- kelis
Ik vind protection denk ik het mooiste liedje van de cd...
[Dit bericht is gewijzigd door someone... op 09-08-2000 09:33]
quote:
Op 09 augustus 2000 07:11 schreef Lord of the Backstage het volgende:ff ingrijpen
Ik vind het wel aardige muziek, heb die cd wel eens mogen lenen van iemand, maar het gaat me te snel vervelen. Sommige gitaararrangementen vind ik heel mooi (vrouwelijk?), maar kunnen helaas de nummers niet dragen. Zangeres zingt lekker weg maar klinkt hier en daar wat zeurderig. Maar dat was te fiksen geweest als ze meer studio tijd gehad hadden denk ik.
De derde cd wordt de beslisser. Bij de meeste bands bestaan de eerste twee cds uit beginwerk dat men in de beginfase toen men meer tijd had en er nog minder opgetreden werd. Alleen bands met ècht kwaliteit maken dan van zo'n derde cd iets bijzonders en laten zien dat ze gegroeid zijn. De rest (meerderheid) doen een herhalingsoefening
Zeik niet, vent. Ik vind het leuke muziek en daarmee klaar!!!
quote:
Op 09 augustus 2000 14:35 schreef Angels_t het volgende:
Ik vind het leuke muziek en daarmee klaar!!!
Ok, maar wat vind jij van die zangeres??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |