als je heel snel kunt rennen, ren je eerst de halve stad door, grijp[ je je knuppel uit de auto, ren je de halve stad weer terug en dan word je alsnog in elkaar gerostquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:19 schreef T1andonly het volgende:
Wapens heb ik niet nodigen zoveel veiliger zou ik me er niet door voelen, want als er iets gebeurt ben ik degene die aangevallen word en dan heb ik er weinig aan een knuppel in de auto ofzo
Ik heb t meegemaakt dat een meisje er een aansteker bijhield en zo richting haar rivale spoot.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:12 schreef ChrisJX het volgende:
Wel eens een deo.
Dat is volgens de 'beveiligers' bij sommige feesten een wapen
Kan je toch gewoon de boel opblazen?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:25 schreef longinus het volgende:
In Egypte had ik een groot mes bij mij die elke avond werdt opgepoetst, vooral het blinken schrikt potentiele daders af, en de klik als je hem opendoet. Niet vaak nodig gehad maar sommige personen zijn agressie niet gewend van die kalme ongelovigen. Het betrof voornamelijk gasten die er op uit waren om toeristen wat geld lichter te maken, die herkende je al; van ver..
Houdt er maar eens een aansteker onder en spuit dan in iemands gezicht of haar. Geeft een misselijk makend resultaat. Zowiezo iemand ermee in zijn ogen spuiten is niet fijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:12 schreef ChrisJX het volgende:
Wel eens een deo.
Dat is volgens de 'beveiligers' bij sommige feesten een wapen
jeugdjudo?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:55 schreef Frank79 het volgende:
Beoefenaar geweest van martial arts! jaja..
Ik heet Jan en ik kom haast elke weekquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:48 schreef BIGGI het volgende:
idd, als je deo mee wilt nemen naar de disco heb je met een roller meer succes denk ik
Bij ons in de buurt kom je nergens binnen met kistenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:22 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb soms mijn kisten aan. Trap ik in één keer een gat mee in de deurdus zal ook wel met mensen lukken
stoer he
Stoerquote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:22 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb soms mijn kisten aan. Trap ik in één keer een gat mee in de deurdus zal ook wel met mensen lukken
stoer he
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:23 schreef BlueEyed het volgende:
Ik heb t meegemaakt dat een meisje er een aansteker bijhield en zo richting haar rivale spoot.
Ook het goedje in je ogen krijgen is geen fijn gevoel, m.a.w het is in bepaalde gevallen idd wel degelijk bruikbaar als "wapen".
Wil je toch deo meenemen naar een party gebruik dan gewoon een deo stick
idemquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:25 schreef HostiMeister het volgende:
welleens m'n victorinox...
maar dan natuurlijk niet met de intentie het als wapen te gebruiken...
Pas toen een veiligheidsmedewerker me er ooit op aansprak kwam ik er voor het eerst achter dat je het als wapen kon gebruiken, zo vertrouwd was ik met mijn victorinox...quote:
Een zakmes met een USB-stickquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:18 schreef BIGGI het volgende:
een soort ipod.. bekend merk, matig product
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:18 schreef BIGGI het volgende:
[..]
[afbeelding]
stoer...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:24 schreef Casperrrr het volgende:
altijd een boksbeugeltje bij me![]()
eerste de beste kakkerlak die verkeerd naar me kijkt heeft een kaak op half zeven
groesbeek.... ja daar kan je het met je klompen af... hier in maarssen en utrecht is het andere poep ouwe. laatst nog een maatje van me neergestoken omdat hij schreeuwde op straat omdat zijn favo club gewonnen had. mag je je dan niet verweren????quote:
Kerel ik woon al bijna mijn hele leven in venlo, ik ben zelf al een keer neergestoken en al eens met een pistool bedreigd...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:30 schreef Casperrrr het volgende:
[..]
groesbeek.... ja daar kan je het met je klompen af... hier in maarssen en utrecht is het andere poep ouwe. laatst nog een maatje van me neergestoken omdat hij schreeuwde op straat omdat zijn favo club gewonnen had. mag je je dan niet verweren????
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kerel ik woon al bijna mijn hele leven in venlo, ik ben zelf al een keer neergestoken
quote:en al eens met een pistool bedreigd...
quote:Boksbeugel is gewoon te achterlijk voor woorden, ga op een vechtsport als je er iets aan wilt doen...
oke oke... als je het zo stelt...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:39 schreef Casperrrr het volgende:
Jij woont dan ook in kakkerlak city of niet.. Je zegt zelf dat je weet wat het is om neergemaaid te worden met een mes..en dan beweer je dat een boksbeugel achtelijk is????
als ik over hoog catherijne loop na een avondje stappen met een vriendin en er staat een groep van zeven man die roept "wat kijk je kankermongooltje" en ik word bejegend dan sta ik vol in mijn recht als ik met 5 jaar kickboksen en een boksbeugel mezelf verdedig of niet?? moet ik dat meisje dan ook maar laten neerrossen???
Al meerdere weerloze damesquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:13 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Hoeveel mensen heb je daar al mee bedreigd dan
En wat is dan jouw probleem??quote:
God wat hoop ik echt dat jij nog eens je eigen darmen bij jezelf naar binnen moet zien te vouwen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:24 schreef Casperrrr het volgende:
altijd een boksbeugeltje bij me![]()
eerste de beste kakkerlak die verkeerd naar me kijkt heeft een kaak op half zeven
Dat is een heel andere situatie dan je post waarover je het over de eerste de beste kakkerlak die je scheef aankijkt praat.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:39 schreef Casperrrr het volgende:
Jij woont dan ook in kakkerlak city of niet.. Je zegt zelf dat je weet wat het is om neergemaaid te worden met een mes..en dan beweer je dat een boksbeugel achtelijk is????
als ik over hoog catherijne loop na een avondje stappen met een vriendin en er staat een groep van zeven man die roept "wat kijk je kankermongooltje" en ik word bejegend dan sta ik vol in mijn recht als ik met 5 jaar kickboksen en een boksbeugel mezelf verdedig of niet?? moet ik dat meisje dan ook maar laten neerrossen???
En jij ziet serieus het verschil niet tussen jezelf verdedigen en op het moment dat iemand een beetje verkeerd kijkt meteen er op in rossen? Belachelijk ventje.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:39 schreef Casperrrr het volgende:
als je het zo wilt noemen jaquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:42 schreef Varr het volgende:
Jongens, casperrr woont in da hood, waar het leven hard is...
begrijp dat nou
Dude! Chill mên!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En wat is dan jouw probleem??
Net of ik daar wat aan kan doen??
Sorry, ik word er meestal op aangekeken als er ruzie is alsof het mijn schuld is...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:52 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dude! Chill mên!
Ik deed alleen zo [] omdat ik wederom weer verbaasd was dat dat weer eens gebeurd is.
Dat het gewoon overal kut is, dat is het ongeveer.
Hoe wist je dat dat mijn fetisj isquote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:20 schreef P0RN het volgende:
Nah, slechts een nagelvijl..
Nagelvijl in je zak als je me lastigvalt![]()
haha connectiesquote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:21 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Hoe wist je dat dat mijn fetisj is![]()
Toepasselijke avatarquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:19 schreef Casema het volgende:
Enne het feit dat ik ruim 2 meter lang ben en een meter breed werkt ook wel in mijn voordeel..
Nou je het zegt ik ben een keer neer geslagen op een feest met een schoen...Alleen toen hij me echt wou trappen is hij zelf door de security tegen de grond gemept, en heb ik een aanklacht tegen hem ingediend...zit nu 50 daagjes in de celquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Dan kun je schoenen ook wel als een wapen beschouwen.
Je moet vooral jezelf wijsmaken dat je jezelf verdedigd hebt.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:07 schreef siekman het volgende:
Ja hoor
Een stuk koperkabel 5cm doorsnee en 60cm lang
Maar ben dan ook vaak s'nachts onderweg Alleen ( heeft me al een keer geholpen tegen 2 knuffel-marokaantjes )
JAZEKER Verdig ik mijn eigen tegen dat tuigquote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:11 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Je moet vooral jezelf wijsmaken dat je jezelf verdedigd hebt.
ik geef toe, dit is misschien een vooroordeel, maar een agressieve instelling en het niet in staat zijn tot het schrijven van het woord "marokkaan" duiden op rechts-extremistische jeugd
Je hebt me bij deze overtuigt dat jij hen hebt aangevallen, gewonnen en ermee bent weggekomen.quote:Op maandag 25 juli 2005 19:41 schreef siekman het volgende:
[..]
JAZEKER Verdig ik mijn eigen tegen dat tuig
( durf je het zelf niet )
ik geef toe, dit is misschien een vooroordeel, maar een passieve instelling en het niet in staat zijn tot het schrijven van het woord "overtuigd" in de voltooid verleden tijd duiden op een slechte educatiequote:Op maandag 25 juli 2005 21:26 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Je hebt me bij deze overtuigt dat jij hen hebt aangevallen, gewonnen en ermee bent weggekomen.
5 jaar kickboksen en dan een boksbeugel nodig hebben ? kneus. Zeker bij een slechte school gezeten...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:39 schreef Casperrrr het volgende:
Die krengen zijn duur met usb..quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:18 schreef BIGGI het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mijn verdrongen trauma, wat doe je!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 08:21 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
heeft wel een aantal keer gewerkt om een ruzie snel te sussen.
en dat beoordeel JIJ op typefoutenquote:Op maandag 25 juli 2005 21:26 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Je hebt me bij deze overtuigt dat jij hen hebt aangevallen, gewonnen en ermee bent weggekomen.
Tja... wat wil je met je stem bereiken? Een wapen heeft meer effect. En als iemand tegen je gaat preken als je kwaat bent, is de kans op een mes groter.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:16 schreef TheFrankey het volgende:
geen wapens... slecht mijn stem
IDD als ze je moeten hebben doen ze het toch wel , het is de truuk om ze voor te blijvenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:18 schreef boekenworm het volgende:
[..]
Tja... wat wil je met je stem bereiken? Een wapen heeft meer effect. En als iemand tegen je gaat preken als je kwaat bent, is de kans op een mes groter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |