Bloedkoraalquote:Ze heeft zo'n armbandje met naamplaatje en twee kleine bolletjes van bloedkoraal maar daar was geen passende ketting bij te vinden. Dus van een oud armbandje met bloedkoraal een hangertje laten maken maar weet nog niet of ik hem d'r nu al om zou doen maar misschien soms. Mensen moeten mij maar geen geld meer geven voor m'n verjaardag ik koop alleen maar cadeautjes voor Jolie
Lekker is dat af en toe, hè? Lag er vanmorgen ook om 5 uur in. Alleen m'n afspraak bij de kapper om half 10 was een beetje verkeerd gepland. hihi.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:26 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb zo'n leuke nacht gehadLekker ouderwets wezen stappen
Veel (oude) vrienden gezien en om half vijf voldaan mn bedje ingerold. Maar vanochtend al vroeg weer op, heb nu een dipje
De tijd ontbrak vandaag om helemaal naar Zaandam te rijden, heb nog wel even snel gekeken hier bij de Gamma en Praxis maar daar hebben ze hem niet. Volgende week dus maar even naar Hornbach in Zaandam.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:18 schreef coolbabe het volgende:
Lois, ben je nog geslaagd voor de wc-bril?
Ik heb geen idee of daar speciale regels voor zijn maar ik weet wel dat je lijdende vormen zoveel mogelijk moet vermijden.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:52 schreef Zabb het volgende:
Laatste post van mij:
Bedankt Rewimo en Faja-Lobi voor jullie reacties.
Is het eigenlijk niet zo dat het woordje 'wij' zoveel mogelijk moet worden vermeden in een zakelijk rapport?
In zakelijke rapporten moet je inderdaad. Wij en ik vermijden. In mijn scriptie heb ik maar een of twee keer ik gebruikt. Voor de rest heb ik veel passieve zinnen gebruikt. Maar je kan ook proberen om actieve zinnen te maken. Bijvoobeeld 'De onderzoeker maakt gebruik van een ...lijst'.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:52 schreef Zabb het volgende:
Laatste post van mij:
Bedankt Rewimo en Faja-Lobi voor jullie reacties.
Is het eigenlijk niet zo dat het woordje 'wij' zoveel mogelijk moet worden vermeden in een zakelijk rapport?
Ik heb genoeg reservemateriaal, desnoods bak ik voor jullie speciaal een nieuwequote:
Het is eigenlijk niet belastingvrij bijverdienen, vroeger had je een belastingvrije voet maar die is sinds 2001 afgeschaft. Op het moment dat jij iets gaat werken, moet je over dat brutoloon belasting betalen. Als dat heel weinig is kan je iets van je heffingskorting overhouden, maar niet alles. Je krijgt dan een kleiner bedrag terug van de Belastingdienst als je dan onder de +/- ¤ 5500 per jaar (bruto idd ) blijft.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:35 schreef jessie het volgende:
Ja, bruto inderdaad. Geer zei t precies als jij nu zegt ET.
Hmm misschien toch eens een bijbaantje als invalkracht zoeken dan. Ik dacht eigenlijk dat je minder bij kon verdienen.
bijna goed githaquote:Op zondag 24 juli 2005 17:53 schreef lady-wrb het volgende:
mijn saaie taart. (ik geloof dat ik van roze en lila hou)
[[url=http://img294.imageshack.us/img294/5769/taart8ob.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op zondag 24 juli 2005 19:13 schreef moussy het volgende:
oh een meisjestaart
Githa, ik denk dat ik morgen wat foto's kan plaatsen, ik heb het op mn heupen gekregenCas' commode staat nu nml in de keukene n ik wil de keuken nog ff latexen en en en en zo
![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 13:07 schreef jessie het volgende:
Mariposa zoals ik dat stukje lees gaat de heffingskorting eraf als je meer dan 5500 euro verdient per jaar. Maar ik ga de belastingdienst eens bellen van de week.
quote:Als ik ga werken ga ik dat niet alleen doen omdat ik het zo leuk vind hoor
Op zich betaal je dan nog niet eens zoveel belasting hoor. Als je eens op die loonberekeningspagina een bruto loon van ¤ 500 per maand invult, kun je zien wat je netto overhoudt en dat is 3 keer zoveel, als dat je met de heffingskorting per maand krijgt.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:14 schreef jessie het volgende:
Ik begin het te begrijpen Mariposa. Dus dan moet je bij invalwerk wel heel goed in de gaten houden of je er wel of niet overheen komt. Hmmm ik ga er eens een nachtje over slapen.
O ej hoieft toch nergens sorry voor te zeggen, muts![]()
terug.
Je bent niet de enige, die het koud heeft. Maar ziek worden moet je niet doen hoor!quote:Op zondag 24 juli 2005 20:17 schreef Githa het volgende:
Ik denk dat ik ziek aan het worden benIk heb het al heel de middag steen koud en heb een super dikke wintertrui aan en daarbij voel ik me niks lekker
JIPPIE! het is weer vakantie
![]()
Hier nog eentje! Ik heb inmiddels heerrrrlijke keelpijn/koppijn etc.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:17 schreef Githa het volgende:
Ik denk dat ik ziek aan het worden benIk heb het al heel de middag steen koud en heb een super dikke wintertrui aan en daarbij voel ik me niks lekker
JIPPIE! het is weer vakantie
![]()
En verse citroen!quote:Op zondag 24 juli 2005 20:45 schreef Githa het volgende:
Syrene .... ohw lekker een bakkie pot thee...
Die is vervangenquote:Op zondag 24 juli 2005 20:51 schreef Githa het volgende:
zonClauwheee, waar is je avatar gebleven ? zou dat de oorzaak zijn
![]()
Ronde cake gebakken, twee helften gemaakt, slagroom en vruchtjes ertussen en weer opgebouwd. Chocolade gesmolten en er over heen gedaan, slagroom decoratie gedoe gemaakt en langs zijkant gesmeerd. Chocoladekoekjes er tegenaan en wat Smarties om het mooi te maken.quote:Op zondag 24 juli 2005 10:41 schreef lady-wrb het volgende:
hoe heb je die onderste gemaakt luchtbel?
had je dat nou niet eerder kunnen laten zien?
nou heb ik een hele saaie taart
dit is mijn jaarlijkse zomer-verbouwdrangquote:
quote:Op zondag 24 juli 2005 21:18 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Morgenochtend nog eentje bakken want hij is op!
Wat fijn dat het zo leuk was LB, geen gedonder meer gehad met je ouders die wilden komen ? Het terugdenken aan de bevalling is heel herkenbaar, voor mij dan een half jaar geleden ipv een jaar maar ik moet er ook veel aan denken de laatste tijd. Heftig toch, een kindje 'krijgen'. Dat moet toch een plekje krijgen, en met zulke mijlpalen denk je daar dan weer aan terug. Maar gelukkig was het een hele leuke dag, en morgen help ik je wel een handje door te laten zien hoe klein Myrthe nog is in vergelijk met Joliequote:Op zondag 24 juli 2005 22:06 schreef Luchtbel het volgende:het was zo'n leuke dag, ze heeft zich onwijs vermaakt. En verwend! verschikkelijk. We hadden overdag familie en kennissen en etenstijd wat vriendinnen van mij en van school. Ze heeft zich vermaakt en vond het prachtig, ging tussendoor een uurtje lief slapen echt leuk was het. Ik heb helemaal niet gehuild want het was onwijs leuk enzo. Ik denk dat afgelopen weken ook heel erg het terugdenken aan bevallen heeft meegespeeld. Nu heb ik nergens last van maar ja, misschien morgen
quote:Op zondag 24 juli 2005 20:50 schreef Syrena het volgende:
[..]
En verse citroen!Die was eigenlijk voor de cola, maar het is geen cola-weer nu *ril*
Nee, ik MOET elke dag cola drinken, watvoor weer het ook is.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:24 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Geen cola-weer? Geen dag zonder cola!
![]()
Hangbrug?quote:Op zondag 24 juli 2005 22:36 schreef E.T. het volgende:
Igraine, volgens mij hebben we 't tijgerverblijf gemistHeb 1 tijger gezien en dat was bij die hangbrug, maar die is niet nieuw (3 jaar geleden met de fokOUDmeeting heb ik die ook al gezien).
Maar volgend jaar gaan we echt een abbo nemen, dus dan ga ik 't hele park tot op de cm bekijken
Het zal weer is niet waar zijn hequote:
hij gaat vanavond voor 3 weken naar zijn vaderquote:Op maandag 25 juli 2005 10:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe lang duurt de vakantie nog, lady-wrb![]()
En straks is ie weg, en dan mis je em direct weerquote:Op maandag 25 juli 2005 11:24 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hij gaat vanavond voor 3 weken naar zijn vader
ik tel de uren nu al af
Verslavend he!! En het laat me ook niet los!!!quote:Op maandag 25 juli 2005 13:54 schreef Zabb het volgende:
Ik ben bezig met een Sudoku, maar ik krijg het niet voor elkaar om hem op te lossen. Ik weet dat er op internet programma's zijn die kunnen helpen, maar ik wil het perse zelf oplossen. Alleen het lukt niet!
Het is idd erg verslavend!!quote:Op maandag 25 juli 2005 19:09 schreef Maggie het volgende:
[..]
Verslavend he!! En het laat me ook niet los!!!
Mijn moeder weet dat ik afgelopen zondag mijn broertje zou spreken omtrent dit geneuzel.. ze zal er dus ongetwijfeld naar gaan vragen... kan net doen of mijn neus bloedt dat ik van niks weet... maar ze zal er hoe dan ook een klote verjaardag aan over houden...quote:Op maandag 25 juli 2005 06:54 schreef lady-wrb het volgende:
moet jij doorgeven aan je moeder dat je broer(tje) niet op haar verjaardag wil komen?
Kijk ik altijd als ik zulke dingen moet wetenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:32 schreef Sugar het volgende:
Seniorennet! Hahahaha, LB!
Ik ookquote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:54 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Kijk ik altijd als ik zulke dingen moet wetendan hoef ik tenminste niet na te denken en kan ik gewoon doen wat er staat
zeg psst moet ik nog lang wachten waarvoor je me nodig had.. ik hang elke dag kwijlend bij de brievenbus tot de post komtquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:23 schreef Rewimo het volgende:
Psst, Daniman en Anitra, zaterdag gaan we met FFF naar Avifauna, 't is wat laat, ik weet het, maar misschien lukt het jullie toch nog
aaaaaarghhh volgens mij weet ik al wie ik moet hebben danquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:32 schreef Rewimo het volgende:
Ja, je moet nog lang wachtenHet was namelijk niet voor mijzelf
En meer zeg ik niet...
Ja, dat kan, we gaan er 17 augustus weer heenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:20 schreef lady-wrb het volgende:
rewimo, kan ik mijn aankopen weer naar je logeeradres versturen?
oh daar zou ik best wel eens heen willen, al die vogelsquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:23 schreef Rewimo het volgende:
Psst, Daniman en Anitra, zaterdag gaan we met FFF naar Avifauna, 't is wat laat, ik weet het, maar misschien lukt het jullie toch nog
duplo is geloof ik tot 5 jaar ongeveer. Maar ja, wat zijn grenzen. Ik had als kind ruimtevaartlego, leeftijd die vermeld stond was 5-12. Maar toen ik 14 was speelde ik er soms ook nog meequote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:26 schreef lady-wrb het volgende:
en ik heb de duplo nu zo netjes uitgezocht en in elkaar gepast dat het nu maar in de 7 kisten past ipv met een berg erop
ik word gek van die vriendjes die het steeds maar weer uit de kast trekken. wanneer zijn ze nou eigenlijk te groot voor duplo?
Kloptquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:11 schreef daniman het volgende:
oh daar zou ik best wel eens heen willen, al die vogels![]()
Nou ben ik alleen in geen tijden meer op FFF gekomen...![]()
Maar dat maakt dus allemaal niet uit zo te zien
Ik vraag wel via MSN even naar het hoe en wat, dan kan ik zien of dat lukt. Ik heb savonds een verjaardag, maar ik neem aan dat we overdag dan meeten?
denk dat die muis banger van jou is hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:17 schreef Lois het volgende:
Oke ik heb kriebelEr liep net een muis langs mijn (blote) voet. Brrrrrrr .....
Dan heb ik nog wel 2 katten, waarvan er 1 het grootste gedeelte van de dag hier ligt te slapen. Ook geen killerinstinct hebben ze, die katten van mij.
Hè wat zielig zegquote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:41 schreef moussy het volgende:
Willen jullie Osama Gijs Laden lenen? Die heeft zelfs de hamster van René gevangen en aangevreten
voor bar_en_Marquote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:03 schreef Luchtbel het volgende:Gefeliciteerd
Ik weet niet of dit al oud is maar ik heb gister eindelijk iets handigs ontdekt om meerdere foto's tegelijktijd te verkleinen. Hier kun je lezen hoe, misschien heeft iemand er wat aan.
Wat een geluk zeg. Heet die hamster soms Kareltje? Ik heb steeds dat liedje in mijn hoofd van Kareltje en Sjonnie (een hamster en een giraf).quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:52 schreef moussy het volgende:
Snoop, de hamster heeft het wonder boven wonder overleefd
echt? Het is hier bloedheetquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:49 schreef snoopy het volgende:
Het is hier takkenweerIk zit op mijn werk met natte schoenen. Getver.
Je woont zeker in limlandquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:30 schreef lily het volgende:
[..]
echt? Het is hier bloedheetDe zon schijnt volop en in de tuin is het 32 graden (de thermometer hangt wel in de zon en uit de wind).
daar is het idd erg warmquote:
Ja heel vaak..quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:41 schreef Fiorenza het volgende:
spannend clauwheee !![]()
Gebrek aan ervaring blijft hèt argument in de meeste gevallen...![]()
Ja daar ben ik ook al huiverig voor. Je moet toch érgens beginnen om ervaring op te doen, anders doe je nooit ervaring op.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:41 schreef Fiorenza het volgende:
Gebrek aan ervaring blijft hèt argument in de meeste gevallen...![]()
Nog ffies en dan zie ik mijn meisje weerquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:57 schreef Bar_en_Mar het volgende:
hier is het nu ook aan het betrekken, straks de stad nog ffies in en dan echt richting amerongen en daarna via Doorn naar Lopik djen terug thuis brengen
Dat Sucks (met een hoofdletter). Dikkequote:Op woensdag 27 juli 2005 19:43 schreef Luchtbel het volgende:
Nou ja *dan wil ik voorlopig niet meer met je praten* en voordeur dichtsmijten is voor mij kut genoeg vandaag![]()
Daar hoef je géén sorry voor te zeggen!quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:02 schreef Luchtbel het volgende:
Het ligt vooral aan mij hoor.
Financiele situatie vreet echt aan me de laatste tijd, hij wil me helpen, ik wil dat niet.
Hij is kwaad zegt dat ik geen vertrouwen heb, of wil hebben. Is misschien ook zo.
Neemt niet weg dat ik het wel heel erg vind dat het nu zo gaat
Sorry maar ik moet jullie even als klaagbank gebruiken
Jee LBquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:02 schreef Luchtbel het volgende:
Het ligt vooral aan mij hoor.
Financiele situatie vreet echt aan me de laatste tijd, hij wil me helpen, ik wil dat niet.
Hij is kwaad zegt dat ik geen vertrouwen heb, of wil hebben. Is misschien ook zo.
Neemt niet weg dat ik het wel heel erg vind dat het nu zo gaat
Sorry maar ik moet jullie even als klaagbank gebruiken
Voorlopig is niet nooit meer toch?!quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:43 schreef Luchtbel het volgende:
Nou ja *dan wil ik voorlopig niet meer met je praten* en voordeur dichtsmijten is voor mij kut genoeg vandaag![]()
Maar dan heb je misschien wel je school vast afgemaakt en dat is ook wat waard vind je niet?quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:27 schreef Luchtbel het volgende:
Maar ja, als ik dan gedumpt wordt dan heb ik wederom niks en dat wil ik gewoon absoluut niet meer.
Euh, geen huis? Of helemaal geen inkomen?quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom heb je dan niks meer, elbee?
Kun je geen zekerheid inbouwen? Dus bijv. een huurcontract? Klinkt heel zakelijk, maar mister_d en ik hebben dat ook gedaan; niet omdat we elkaar niet vertrouwen, maar gewoon, better safe than sorry. Dan staan jij en Jolietje in elk geval niet zomaar op straat, als het mis zou gaan. Zou zoiets je meer vertrouwen geven misschien?quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:52 schreef Luchtbel het volgende:
Euh, geen huis? Of helemaal geen inkomen?
Ik kan je vertellen, dat zuigt.
Ik wil wel vertrouwen maar ik heb dat gewoon niet genoeg.
Het is niet alleen vertrouwen in dan iets hebben maar gewoon vertrouwen in algemeen. In hem, in mij.quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kun je geen zekerheid inbouwen? Dus bijv. een huurcontract? Klinkt heel zakelijk, maar mister_d en ik hebben dat ook gedaan; niet omdat we elkaar niet vertrouwen, maar gewoon, better safe than sorry. Dan staan jij en Jolietje in elk geval niet zomaar op straat, als het mis zou gaan. Zou zoiets je meer vertrouwen geven misschien?
u vraagt, wij draaienquote:
dat spinnengedoe van eva diva viel echt enorm mee de drama had je in het reclamefilmpje toen wel gezien stelde niks voor je hebt weinig gemistquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:00 schreef Spuuglokje het volgende:
he lekker, straks om half negen weer America's Next Topmodel. Jammer dat ik vorige keer gemist heb. Ja, ook de herhaling![]()
en ik ga je mailen...'t is waarschijnlijk weer foute boelquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:04 schreef jessie het volgende:
Goed dat je t zegt spuuglokje, ik zou t zo weer vergeten.
Ik ga gauw me wassie opvouwen
...dat denk ik ookquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:34 schreef Spuuglokje het volgende:
Knor, zo te lezen kun je wel een dikke knuffel gebruiken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |