En zij heeft waarschijnlijk moeite met je bemoeizuchtquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:25 schreef snakelady het volgende:
Nu betekend natuurlijk niet dat mijn mening van keuzes altijd de beste zijn maar toch heb ik hier wel moeite mee.
En toch vraagd ze altijd mijn mening die ik dan ook alleen geef als ze erom vraagd.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:27 schreef Koning_Oift het volgende:
[..]
En zij heeft waarschijnlijk moeite met je bemoeizucht.
Ohnee dan wel.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:35 schreef snakelady het volgende:
Ze heeft een auto van hem gekregen.
Ik heb zelf ook een oudere vriend gehad, die zei ook van ja ik zorg later voor je en laat school nou maar zitten en bla bla. Dat heb ik me laten wijsmaken en heb m'n leven nu al verneukt. Zorg aub dat of die gast stopt of zorg dat ze ervandaan komt!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:25 schreef snakelady het volgende:
....
Zoals dat hij vind dat ze best met haar studie kan stoppen want hij zal voor haar zorgen, daar heeft ze geen opleiding voor nodig.
....
Ok, wacht ff danquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:37 schreef snakelady het volgende:
Azijnzeiker.![]()
Als je niks te vertellen hebt wat met het onderwerp te maken heeft typ dan niks.
Vervolgens wordt je direct door 2 mensen gezegd dat je je er niet mee moet bemoeien, maar reageer je toch nog met:quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:25 schreef snakelady het volgende:
Hoe moet ik hiermee omgaan en moet ik er iets van zeggen of gewoon mijn mond houden en me er niet mee bemoeien ?
Open dan gewoon géén topic met een vraag in de openingspost als je je de keuze toch al gemaakt hebtquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:28 schreef snakelady het volgende:
En toch vraagd ze altijd mijn mening die ik dan ook alleen geef als ze erom vraagd.
Daar ben ik idd enorm bang voor.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:41 schreef Xinouth het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook een oudere vriend gehad, die zei ook van ja ik zorg later voor je en laat school nou maar zitten en bla bla. Dat heb ik me laten wijsmaken en heb m'n leven nu al verneukt. Zorg aub dat of die gast stopt of zorg dat ze ervandaan komt!
Gelukkig zijn alle situaties exact hetzelfde. Dat maakt het leven een stuk makkelijker.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:41 schreef Xinouth het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook een oudere vriend gehad, die zei ook van ja ik zorg later voor je en laat school nou maar zitten en bla bla. Dat heb ik me laten wijsmaken en heb m'n leven nu al verneukt. Zorg aub dat of die gast stopt of zorg dat ze ervandaan komt!
Och, zodra ze met de relatie wil kappen koopt hij vast wel even een appartementje voor haar...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:41 schreef Chooselife het volgende:
Ze heeft een auto van 'm gekregen. Hahahahahaha. Wat zijn vrouwen ook voorspelbaar he.
Wat ook voorspelbaar is, is dat deze relatie niet langer dan 2 a 3 jaar standhoudt. Omdat materie verveelt, waar 't uiteindelijk toch om gaat bij die achterlijke vriendin van je.
Thnx voor je reactie.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:42 schreef Mirage het volgende:
Wat een zeur reacties....
Jij ziet natuurlijk beter dan wij vanaf deze kant hoe ze haar keuzes maakt en haar leven indeelt.
Ik kan me je zorgen heel goed voorstellen.
Ze mag blij zijn met een vriendin die gewoon eerlijk haar reactie/ antwoord geeft.
Daar heeft ze veel meer aan dan iemand die voor de goede "verstandhouding" maar in haar straatje praat.
Wat haar keuze ook zal zijn, ik hoop dat ze de keuze maakt die uiteindelijk voor haar het beste uitpakt.
en voor jou... meer dan je adviezen geven wanneer daarnaar gevraagd word kan je niet doen.
Jammer dat interesse hebben in een ander en je zorgen maken als negatieve bemoeizucht wordt bestempeld.. vreemd ook want aan de andere kant hoor je altijd gleuiden als "het is tegenworodig ieder voor zich bla bla jank jank".
je doet het goed hoor.
Achterlijk is ze niet maar dat doet er niet toe.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:41 schreef Chooselife het volgende:
Ze heeft een auto van 'm gekregen. Hahahahahaha. Wat zijn vrouwen ook voorspelbaar he.
Wat ook voorspelbaar is, is dat deze relatie niet langer dan 2 a 3 jaar standhoudt. Omdat materie verveelt, waar 't uiteindelijk toch om gaat bij die achterlijke vriendin van je.
Ik denk dat als je deze reactie tegen haar vertelt in de vorm van "heb ik wel eens verteld over die vriendin van een oude vriend van mij? Haar vriend zei ook van "laat die school maar zitten..." etc. dat het dan een redelijk effect moet hebben. En dan erbij vertelllen dat hij haar verlaten heeft, dat zij uiteindelijk met de ellende opgescheept zat, etc.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:41 schreef Xinouth het volgende:
Inderdaad. De meeste vrouwen zijn gewoon te paaien met luxe en aanzien. Als het a contante wordt geregeld, heet dat "hoer" of prostituee". Meer verschillen zijn er niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:45 schreef Koning_Oift het volgende:
[..]
Och, zodra ze met de relatie wil kappen koopt hij vast wel even een appartementje voor haar...
En vrouwen zichzelf maar wijs blijven maken dat ze geen hoer zijn als ze niet letterlijk biljetten in hun handjes gedrukt krijgen.
Maar het geeft wel weer mooi weer welk geslacht er slimmer is... wat denk je zelf ?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:45 schreef Koning_Oift het volgende:
[..]
Och, zodra ze met de relatie wil kappen koopt hij vast wel even een appartementje voor haar...
En vrouwen zichzelf maar wijs blijven maken dat ze geen hoer zijn als ze niet letterlijk biljetten in hun handjes gedrukt krijgen.
Eerlijk gezegd denk ik niet dat je haar dit duidelijk kúnt maken. Ze zal je misschien vragen, en naar je luisteren, maar je niet horen. Ik denk dat ze er zelf achter moet komen, zelf op haar bek moet gaan. Zoiets houdt toch geen stand, het is een kwestie van tijd. Maar zij heeft bepaalde keuzes gemaakt dus verwaacht niet dat ze die zomaar zal omgooien.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
Daar ben ik idd enorm bang voor.
Maar ja, hoe kan ik dit haar duidelijk maken zonder haar als vriendin te verliezen?
Is wel een goed idee , thnxquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:48 schreef HenryHill het volgende:
He azijnpisser(s), stop eens met ruzieen en maak er een constructief topic van, is voor de TS misschien wel fijn.
[..]
Ik denk dat als je deze reactie tegen haar vertelt in de vorm van "heb ik wel eens verteld over die vriendin van een oude vriend van mij? Haar vriend zei ook van "laat die school maar zitten..." etc. dat het dan een redelijk effect moet hebben. En dan erbij vertelllen dat hij haar verlaten heeft, dat zij uiteindelijk met de ellende opgescheept zat, etc.
M.a.w. niet vertellen alsof het jouw mening is, maar alsof het een ervaring is van iemand die jij goed kent, maar waar jij helemaal buiten staat.
daar heb je helemaal gelijk in, maar ik wil niet dat ze over een aantal jaren naar me toekomt en zegt, waarom heb je me niet gewaarschuwd, liefde maakt immers blind.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:51 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik niet dat je haar dit duidelijk kúnt maken. Ze zal je misschien vragen, en naar je luisteren, maar je niet horen. Ik denk dat ze er zelf achter moet komen, zelf op haar bek moet gaan. Zoiets houdt toch geen stand, het is een kwestie van tijd. Maar zij heeft bepaalde keuzes gemaakt dus verwaacht niet dat ze die zomaar zal omgooien.
Tot voor kort vondt ze het enorm leuk, vooral het stage lopen was voor haar een enorme motivatie om door te gaan, bij haar stageadres zou ze na haar opleiding ook een vaste aanstelling krijgen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:58 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik wil wel recht hebben op de helft van zijn bezittingen als we uit elkaar gaan hè.
Ontopic: Heeft je vriendin gezegd hoe ze zelf over haar opleiding denkt ?
Vindt ze het nog leuk ?
precies..quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als ze met haar studie stopt om hem dan krijgt ze daar zeker spijt van en daarvan wil ik haar behoeden.
ik wil idd niet bemoeizuchtig overkomen en haar de les lezen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:00 schreef miss_sly het volgende:
Ik denk dat je best mag zeggen (een keer, niet de hele tijd) hoe je erover denkt. Verder zorgen dat de deur naar jou wagenwijd open blijft staan (en die klapt vanzelf dicht als jij je te veel en te negatief ermee bemoeit) en er niet de hele tijd over doorzagen. Of het nou een goede of een verkeerde keuze is in jouw ogen, het is wel haar keuze. Ben een goede vriendin voor haar, zodat ze ook weet dat ze bij je terecht kan als het een verkeerde keuze blijkt te zijn.
Het verhaal heeft 2 kanten, haar ex was altijd op zee en gaf bijna nooit aandacht aan haar.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:03 schreef Detroit het volgende:
Die griet is een keer of 5 vreemdgegaan in haar vorige relatie en jij maakt je druk om haar? Ik zou in dat geval meer begaan zijn met de jongen die ze in haar spelletje betrekt.
Ik denk dat ik gewoon 1x een goed gesprek met haar aanga en zo (subtiel en niet opdringerig) mijn mening geef en het daarna laat rusten en maar kijken wat ze ermee doet.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:01 schreef Mirage het volgende:
[..]
precies..
als je het afraadt ben je ene bemoeial,
hou je je mond dan krijg je dat later te horen.
Je doet het nooit goed, dus kies dat waar jíj achter staat.
(waarschijnlijk dus waarschuwen zoals ik je verhaal lees)
Als je je teveel ermee bemoeit, verlies je haar zeker als vriendin.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
ik wil idd niet bemoeizuchtig overkomen en haar de les lezen.
Ze is een volwassen vrouw die haar eigen keuzes maakt.
Maar ze lijkt nu wel iemand anders, ze heeft ineens overal een andere mening over.
Ik ben echt bang dat ik haar verlies als vriendin, dat terwijl ze vorig jaar nog mijn getuige is geweest op mijn bruiloft.
Dat is het beste en enige wat je kan doen. Je kan niemand dwingen en al helemaal niet iemand die denkt verliefd te zijn, of dat nu zo is of niet in jouw opinie is eigenlijk niet relevant.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:07 schreef snakelady het volgende:
Ik denk dat ik gewoon 1x een goed gesprek met haar aanga en zo (subtiel en niet opdringerig) mijn mening geef en het daarna laat rusten en maar kijken wat ze ermee doet.
Ik hoop in ieder geval dat ze zo verstandig is voorlopig niet aan kinderen te denken enzo. Lijkt me dat die niet op hun plaats zijn bij een labiele moeder die volop op zoek is naar een stabiele relatie die er, zoals het er naar uit ziet, voorlopig nog niet zal komen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:06 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het verhaal heeft 2 kanten, haar ex was altijd op zee en gaf bijna nooit aandacht aan haar.
niet dat ik het daarmee goed wil praten maar een vrouw wil wel aandacht, zeker als ze haar vent 5 weken niet heeft gezien.
Ze hadden misschien eerder moeten stoppen met de relatie maar dat was hun keuze.
Thnx, ik zal zeker blij zijn als het goed gaat, zie haar het liefst gelukkig.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is het beste en enige wat je kan doen. Je kan niemand dwingen en al helemaal niet iemand die denkt verliefd te zijn, of dat nu zo is of niet in jouw opinie is eigenlijk niet relevant.
Wees er alleen bereid toe om haar op te vangen als het mis gaat en wees blij als het goed gaat.
Waarom zou je daar van uitgaan?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:11 schreef Tijger_m het volgende:
Ok, ervan uitgaande dat jouw grootspraak projectie
Zit net te typen dat ze graag kinderen wil.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:10 schreef Detroit het volgende:
[..]
Ik hoop in ieder geval dat ze zo verstandig is voorlopig niet aan kinderen te denken enzo. Lijkt me dat die niet op hun plaats zijn bij een labiele moeder die volop op zoek is naar een stabiele relatie die er, zoals het er naar uit ziet, voorlopig nog niet zal komen.
ooit wel eens van zwangerschapsverlof gehoord?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:11 schreef Koning_Oift het volgende:
[..]
Dat je een weekje niet aan de door de UWV opgelegde sollicitatieplicht voldoet betekent nog niet dat je vakantie hebt hoor...
Dan is dan toch perfect ?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:12 schreef snakelady het volgende:
[..]
Thnx, ik zal zeker blij zijn als het goed gaat, zie haar het liefst gelukkig.
Wat ook meespeelt is dat ze graag kinderen wil en haar ex wilde dat niet, deze man wil dat wel.
Als ik haar met mijn dochter zie dan zie ik dat ze geweldig goed met kinderen overweg kan en in mijn ogen ook een goede moeder zal zijn.
Maar hopenlijk maakt ze door deze moederwens niet deze keuze.
Dat is inderdaad 1 van de meeste gebruikte smoesjes om onder de sollicitatieplicht uit te komenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:14 schreef snakelady het volgende:
ooit wel eens van zwangerschapsverlof gehoord?
Tja...je kan het glas halfvol of halfleeg zien natuurlijkquote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:12 schreef snakelady het volgende:
Thnx, ik zal zeker blij zijn als het goed gaat, zie haar het liefst gelukkig.
Wat ook meespeelt is dat ze graag kinderen wil en haar ex wilde dat niet, deze man wil dat wel.
Als ik haar met mijn dochter zie dan zie ik dat ze geweldig goed met kinderen overweg kan en in mijn ogen ook een goede moeder zal zijn.
Maar hopenlijk maakt ze door deze moederwens niet deze keuze.
Ach, het laat alleen maar zien dat Meneer Relkloon zelf een nogal triest leven heeft.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:15 schreef PoeKeBakKe het volgende:
Gelukkig hapt de TS niet overal op, anders was dit topic wel een erg makkelijke prooi geweest voor een relkloon.
Inderdaad wat een lul is het ook.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:20 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ach, het laat alleen maar zien dat Meneer Relkloon zelf een nogal triest leven heeft.
Dat je wilt rellen ok, dat kan best, maar heb dan wel je feiten op een rijtje en ga niet zomaar wat in de wilde weg lullen, komt namenlijk nogal dom over.
En jij snapt hem.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:15 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dan is dan toch perfect ?
Ze moet nog 1 jaar studeren.... een zwangerschap duurt 9 maand...
Laat haar 6/8 maand wachten.. verder gana met haar studie... stoppen met de pil... en als ze geluk heeft kan ze én afstuderen.... én binnen redelijke tijd voor haar gevoel een kindje krijgen. (aangenomen dat alles goed gaat)
Moeilijk hoor zodra er allerlei gevoelens meespelen... moedergevoelens... verliefdheid...
weg verstand.
In dat opzicht zeker, past hij zeker beter bij haar.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja...je kan het glas halfvol of halfleeg zien natuurlijk![]()
Hij past dus eigenlijk beter bij haar als haar ex in dat opzicht, het leeftijdsverschil is groot ja maar bij mijn relatie is het verschil 13 jaar en ik merk daar eigenlijk niets van, als zij zich de consequenties bewust is van een kind opvoeden met iemand van in de 40 dan prima maar dat is wel iets waar ze goed eens over moet denken en dat mag je haar ook, denk ik, zo vertellen.
Ik zou haar wel aanraden haar stage af te maken, de toekomst is nog heel lang tenslotte.
Naja, laten we jouw versie van het verhaal eens als waarheid aannemen dan;quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:20 schreef snakelady het volgende:
Ach, het laat alleen maar zien dat Meneer Relkloon zelf een nogal triest leven heeft.
Dat je wilt rellen ok, dat kan best, maar heb dan wel je feiten op een rijtje en ga niet zomaar wat in de wilde weg lullen, komt namenlijk nogal dom over.
Ik wil alleen maar even zeggen wat een mogelijkheid is als je dat laat gaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:42 schreef PoeKeBakKe het volgende:
[..]
Gelukkig zijn alle situaties exact hetzelfde. Dat maakt het leven een stuk makkelijker. [afbeelding]
weet je, jij bent nog langzamer dan dikke stront in een trechter tegen de berg op met 40 graden vorst!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:28 schreef Koning_Oift het volgende:
[..]
Naja, laten we jouw versie van het verhaal eens als waarheid aannemen dan;
- je hebt er dus bewust voor gekozen om een kind te nemen...
En als ik het dat tegenspreek heb ik ongelijk en weet ik niet waar ik over praat..
Nu kiest je vriendin bewust voor haar vriend...
En toch wil jij persé jouw mening er door drukken / verkondigen aangezien zij in jouw ogen kennelijk niet weet wat ze doet...
Zie je zelf ook waar het hopeloos misgaat in je denkwijze?.
Bedankt man. Weet je nog meer mogelijkheden? Want dan hoor ik het graag.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:28 schreef Xinouth het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar even zeggen wat een mogelijkheid is als je dat laat gaan.![]()
De oudere vriend is B, de ex is E.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:33 schreef Yildiz het volgende:
De wereld is klein, ik ken een iemand die J. heet, met oude vriend die begint met E. , als ik het goed herinner...
ik hou mijn mond verder, maar ik vind het niks, er zijn nog 3 miljard andere mannen op de aardbol
Even uit de losse pols filosoferend, ze kan zich gerealiseert hebben dat een keuze voor deze man inhoudt dat het plan zoals jij dat schetst niet gaat werken, hij is in de 40, als ze zeg, 8-10 jaar wacht dan is hij ruim in de 50 en of er dan nog veel animo van zijn kant is voor kinderen...zou iig niet mijn keuze zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:26 schreef snakelady het volgende:
In dat opzicht zeker, past hij zeker beter bij haar.
Maar ik ken haar als een zelfstandige slimme meid die weet wat ze wil, dat is ze nu zeker niet meer.
eerst sprak ze ook altijd, eerst mijn studie, dan een paar jaar werkervaring opbouwen en contacten leggen.
Dan kindjes en part-time gaan werken , en als de kindjes full-time naar school hgaan full-time werken.
Nu wilt ze dus zo snel mogenlijk stoppen met haar studie, werk en de pil.
Is dat grappig?quote:
Zou idd kunnen, hij heeft natuurlijk een tijdklok waarmee ze rekening moeten houden.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Even uit de losse pols filosoferend, ze kan zich gerealiseert hebben dat een keuze voor deze man inhoudt dat het plan zoals jij dat schetst niet gaat werken, hij is in de 40, als ze zeg, 8-10 jaar wacht dan is hij ruim in de 50 en of er dan nog veel animo van zijn kant is voor kinderen...zou iig niet mijn keuze zijn.
Zeg niet dat het zo is maar het is een overweging die zij gemaakt kan hebben.
klopt, maar een man van 40 die een jonge vrouw die nog maar 1 jr te gaan heeft demotiveren ahar droom na te leven...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Even uit de losse pols filosoferend, ze kan zich gerealiseert hebben dat een keuze voor deze man inhoudt dat het plan zoals jij dat schetst niet gaat werken, hij is in de 40, als ze zeg, 8-10 jaar wacht dan is hij ruim in de 50 en of er dan nog veel animo van zijn kant is voor kinderen...zou iig niet mijn keuze zijn.
Zeg niet dat het zo is maar het is een overweging die zij gemaakt kan hebben.
Nu al? De meeste vrouwen beginnen daar rond de 30 pas mee te rammelenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:38 schreef snakelady het volgende:
Zou idd kunnen, hij heeft natuurlijk een tijdklok waarmee ze rekening moeten houden.
Maar ik hoop niet dat haar rammelende eierstokken haar verstand overschaduwen.
Niet echt, maar ik vind het nogal absurdistisch over komen. Maar dat je er mee zit snap ik natuurlijk wel.quote:
hahaha, ik had ze ook al op mijn 21ste hoor, maar wij hebben wel nog even een paar jaar gewacht om alles op een rijtje te zetten.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nu al? De meeste vrouwen beginnen daar rond de 30 pas mee te rammelen![]()
Daar heb ik inmiddels ervaring mee![]()
ah zo, ja dat is het ook.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:42 schreef Steijn het volgende:
[..]
Niet echt, maar ik vind het nogal absurdistisch over komen. Maar dat je er mee zit snap ik natuurlijk wel.
Shit, ik dacht dat 28 al vroeg wasquote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:43 schreef snakelady het volgende:
hahaha, ik had ze ook al op mijn 21ste hoor, maar wij hebben wel nog even een paar jaar gewacht om alles op een rijtje te zetten.
Ach ja, ik denk dat dat per persoon verschillend is.quote:
Zat er maar iets in de hoofden van vrouwen dat ze hiervan kan weerhouden...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:39 schreef Mirage het volgende:
[..]
klopt, maar een man van 40 die een jonge vrouw die nog maar 1 jr te gaan heeft demotiveren ahar droom na te leven...
schoppen moet je hem
Ik vind het ook eng, maar net zoals sommige mannen die positie als ideaal zien zijn er ook legio vrouwen die zich graag in die volgzame positie laten duwen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:59 schreef -Kate- het volgende:
Ik vind die man nogal eng en bezitterig overkomen
Erg slecht teken dat hij haar bepaald niet stimuleert om haar opleiding af te maken.
Ook een hele rare reden om iemand een auto cadeau te doen .
Die vent deugt voor geen meter imo. Sowieso zijn de verhoudingen hartstikke scheef in die relatie.
Ik zou haar zeker waarschuwen. Zeggen dat ze haar eigen identiteit aan het opgeven is.
Als ze gestopt is met haar studie zal meneer er wel weer wat anders doordrukken als hij echt zo'n type is wat ik denk dat hij is. Tot ze over een tijdje compleet afhankelijk van hem is en niet meer van 'm af komt en vast zit in een of ander rotleven.
Misschien deugt ie wel hoorMaar afgaand op wat ik hier lees kan ik je zorgen goed begrijpen.
Waarschuwen dus.
Weet je niet wat meer over die man?
Mmmmm, misschien een idee om ze samen eens uit te nodigen ofzo? Een oordeel hebben over haar vriend, terwijl ze hoteldebotel is, terwijl je hem eigenlijk niet echt kent...... Ik zou zo'n oordeel van een vriend dan niet ter harte nemen en denken "Ja maar ze weet niet echt hoe hij is...."quote:Op zaterdag 23 juli 2005 02:03 schreef snakelady het volgende:
nee, ik heb hem een x snel even gezien.
Weet alleen dat over hem wat anderen mij vertellen.
Maar ik ga nu slapen, ben kei moe, trusten allemaal.
Euh.. je bent 15 hoe kun je nou nu al je leven verneukt hebben?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:41 schreef Xinouth het volgende:
[..]
Eenmalig je zorgen hierom uiten op een heldere manier, op feiten gebaseerd en niet aanvallend. Meer kun je niet doen, het is haar leven, haar keuzes, haar verantwoordelijkheidquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
Daar ben ik idd enorm bang voor.
Maar ja, hoe kan ik dit haar duidelijk maken zonder haar als vriendin te verliezen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |