abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29056104
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 01:43 schreef snakelady het volgende:

hahaha, ik had ze ook al op mijn 21ste hoor, maar wij hebben wel nog even een paar jaar gewacht om alles op een rijtje te zetten.
Shit, ik dacht dat 28 al vroeg was
  zaterdag 23 juli 2005 @ 01:48:30 #62
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_29056147
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 01:45 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Shit, ik dacht dat 28 al vroeg was
Ach ja, ik denk dat dat per persoon verschillend is.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_29056244
Ik vind die man nogal eng en bezitterig overkomen
Erg slecht teken dat hij haar bepaald niet stimuleert om haar opleiding af te maken.
Ook een hele rare reden om iemand een auto cadeau te doen .
Die vent deugt voor geen meter imo. Sowieso zijn de verhoudingen hartstikke scheef in die relatie.

Ik zou haar zeker waarschuwen. Zeggen dat ze haar eigen identiteit aan het opgeven is.
Als ze gestopt is met haar studie zal meneer er wel weer wat anders doordrukken als hij echt zo'n type is wat ik denk dat hij is. Tot ze over een tijdje compleet afhankelijk van hem is en niet meer van 'm af komt en vast zit in een of ander rotleven.

Misschien deugt ie wel hoor Maar afgaand op wat ik hier lees kan ik je zorgen goed begrijpen.
Waarschuwen dus.

Weet je niet wat meer over die man?
  zaterdag 23 juli 2005 @ 02:03:32 #64
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_29056281
nee, ik heb hem een x snel even gezien.

Weet alleen dat over hem wat anderen mij vertellen.

Maar ik ga nu slapen, ben kei moe, trusten allemaal.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_29056481
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 01:39 schreef Mirage het volgende:

[..]

klopt, maar een man van 40 die een jonge vrouw die nog maar 1 jr te gaan heeft demotiveren ahar droom na te leven...

schoppen moet je hem
Zat er maar iets in de hoofden van vrouwen dat ze hiervan kan weerhouden...
pi_29057941
Ze is toch al 22? Dan ben je oud genoeg om zelf je keuze's te maken. Mocht het verkeerd gaan, zal het een wijze levensles zijn voor haar.

Het lijkt me wel beter dat ze nog enigzins zelfstandig blijft, dus opleiding afmaken of blijven werken. Maar ja, sommige vrouwen vinden het wel lekker zo.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 10:51:44 #67
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_29058199
dat is ook zo en ze moet ook har eigen fouten kunnen maken, daar leert ze alleen maar van.

alleen ik zou liever ook zien dat ze idd haar studie niet vergooid.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 11:21:19 #68
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_29058696
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 01:59 schreef -Kate- het volgende:
Ik vind die man nogal eng en bezitterig overkomen
Erg slecht teken dat hij haar bepaald niet stimuleert om haar opleiding af te maken.
Ook een hele rare reden om iemand een auto cadeau te doen .
Die vent deugt voor geen meter imo. Sowieso zijn de verhoudingen hartstikke scheef in die relatie.

Ik zou haar zeker waarschuwen. Zeggen dat ze haar eigen identiteit aan het opgeven is.
Als ze gestopt is met haar studie zal meneer er wel weer wat anders doordrukken als hij echt zo'n type is wat ik denk dat hij is. Tot ze over een tijdje compleet afhankelijk van hem is en niet meer van 'm af komt en vast zit in een of ander rotleven.

Misschien deugt ie wel hoor Maar afgaand op wat ik hier lees kan ik je zorgen goed begrijpen.
Waarschuwen dus.

Weet je niet wat meer over die man?
Ik vind het ook eng, maar net zoals sommige mannen die positie als ideaal zien zijn er ook legio vrouwen die zich graag in die volgzame positie laten duwen.
Vampire Romance O+
  zaterdag 23 juli 2005 @ 12:09:59 #69
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29059664
Een hele hoop off topic en zuigend getrol en geflame verwijderd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 24 juli 2005 @ 12:59:17 #70
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_29082149
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 02:03 schreef snakelady het volgende:
nee, ik heb hem een x snel even gezien.

Weet alleen dat over hem wat anderen mij vertellen.

Maar ik ga nu slapen, ben kei moe, trusten allemaal.
Mmmmm, misschien een idee om ze samen eens uit te nodigen ofzo? Een oordeel hebben over haar vriend, terwijl ze hoteldebotel is, terwijl je hem eigenlijk niet echt kent...... Ik zou zo'n oordeel van een vriend dan niet ter harte nemen en denken "Ja maar ze weet niet echt hoe hij is...."

Gelukkig leren mensen van hun fouten. Maar om het op deze manier aan te zien is erg frustrerend, kan ik me voorstellen.
  zondag 24 juli 2005 @ 18:09:31 #71
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_29089999
daar heb je ook gelijk in maar ik heb het van haar zelf gehoord niet van anderen.

maar ik wacht even af en we zien wel.

Thnx copycat
pi_29091208
Ach, misschien gaat het heel erg goed, dat weet je niet. Maar het beste wat je kan doen is haar adviseren om in elk geval verder te gaan met haar studie. Mocht het dan ooit uitgaan, dan heeft ze iets om op terug te vallen. En een beetje vent vind het toch prima dat zijn vriendin een opleiding heeft gevolgd en voor zichzelf kan zorgen? Kinderen heeft hij al en die worden waarschijnlijk verzorgd door z'n ex, dus ze hoeft ook niet straks thuis te zitten om voor de kinderen te zorgen. Of willen ze inmiddels dolgraag een eigen kindje?
  maandag 25 juli 2005 @ 00:18:20 #73
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_29100760
jippie, ze is vanavond hier geweest en ze gaat door met haar studie.

Ze vindt toch dat ze te dichtbij is om het weg te gooien.
Dat was voor mij het allerbelagrijkste.

We hebben wel nog even gepraat over hoe ze de toekomst ziet met deze man en ik heb mijn mening gegeven, zoals wat als ze nu kinderen willen, dat het voor een kind niet prettig is om zo'n oude vader te hebben enz.
Daar gaf ze me wel gelijk in maar dat is natuurlijk hun keuze.

Ben allang blij dat ze haar studie niet vergooid.
pi_29102578
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 00:41 schreef Xinouth het volgende:

[..]

Ik heb zelf ook een oudere vriend gehad, die zei ook van ja ik zorg later voor je en laat school nou maar zitten en bla bla. Dat heb ik me laten wijsmaken en heb m'n leven nu al verneukt. Zorg aub dat of die gast stopt of zorg dat ze ervandaan komt!
Euh.. je bent 15 hoe kun je nou nu al je leven verneukt hebben?
pi_29102609
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 00:42 schreef snakelady het volgende:

[..]

Daar ben ik idd enorm bang voor.

Maar ja, hoe kan ik dit haar duidelijk maken zonder haar als vriendin te verliezen?
Eenmalig je zorgen hierom uiten op een heldere manier, op feiten gebaseerd en niet aanvallend. Meer kun je niet doen, het is haar leven, haar keuzes, haar verantwoordelijkheid
  maandag 25 juli 2005 @ 02:14:17 #76
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_29102685
Grappig topic... lastig ook... vooral omdat je gewoon weet dat het op een gegeven moment fout gaat lopen en alles wat je doet toch verkeerd is.

Dus het beste is dat je je er gewoon niet bemoeit... heb ik ook niet gedaan in mijn geval (heb ook iets soorgelijks meegemaakt) en dat is uiteindelijk goed (voor mij iig) afgelopen.
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')