Shit, ik dacht dat 28 al vroeg wasquote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:43 schreef snakelady het volgende:
hahaha, ik had ze ook al op mijn 21ste hoor, maar wij hebben wel nog even een paar jaar gewacht om alles op een rijtje te zetten.
Ach ja, ik denk dat dat per persoon verschillend is.quote:
Zat er maar iets in de hoofden van vrouwen dat ze hiervan kan weerhouden...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:39 schreef Mirage het volgende:
[..]
klopt, maar een man van 40 die een jonge vrouw die nog maar 1 jr te gaan heeft demotiveren ahar droom na te leven...
schoppen moet je hem
Ik vind het ook eng, maar net zoals sommige mannen die positie als ideaal zien zijn er ook legio vrouwen die zich graag in die volgzame positie laten duwen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:59 schreef -Kate- het volgende:
Ik vind die man nogal eng en bezitterig overkomen
Erg slecht teken dat hij haar bepaald niet stimuleert om haar opleiding af te maken.
Ook een hele rare reden om iemand een auto cadeau te doen .
Die vent deugt voor geen meter imo. Sowieso zijn de verhoudingen hartstikke scheef in die relatie.
Ik zou haar zeker waarschuwen. Zeggen dat ze haar eigen identiteit aan het opgeven is.
Als ze gestopt is met haar studie zal meneer er wel weer wat anders doordrukken als hij echt zo'n type is wat ik denk dat hij is. Tot ze over een tijdje compleet afhankelijk van hem is en niet meer van 'm af komt en vast zit in een of ander rotleven.
Misschien deugt ie wel hoorMaar afgaand op wat ik hier lees kan ik je zorgen goed begrijpen.
Waarschuwen dus.
Weet je niet wat meer over die man?
Mmmmm, misschien een idee om ze samen eens uit te nodigen ofzo? Een oordeel hebben over haar vriend, terwijl ze hoteldebotel is, terwijl je hem eigenlijk niet echt kent...... Ik zou zo'n oordeel van een vriend dan niet ter harte nemen en denken "Ja maar ze weet niet echt hoe hij is...."quote:Op zaterdag 23 juli 2005 02:03 schreef snakelady het volgende:
nee, ik heb hem een x snel even gezien.
Weet alleen dat over hem wat anderen mij vertellen.
Maar ik ga nu slapen, ben kei moe, trusten allemaal.
Euh.. je bent 15 hoe kun je nou nu al je leven verneukt hebben?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:41 schreef Xinouth het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook een oudere vriend gehad, die zei ook van ja ik zorg later voor je en laat school nou maar zitten en bla bla. Dat heb ik me laten wijsmaken en heb m'n leven nu al verneukt. Zorg aub dat of die gast stopt of zorg dat ze ervandaan komt!
Eenmalig je zorgen hierom uiten op een heldere manier, op feiten gebaseerd en niet aanvallend. Meer kun je niet doen, het is haar leven, haar keuzes, haar verantwoordelijkheidquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
Daar ben ik idd enorm bang voor.
Maar ja, hoe kan ik dit haar duidelijk maken zonder haar als vriendin te verliezen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |