BOB???!!!!!!!quote:'Nederlander omgekomen in Egypte'
CAIRO - Onder de mensen die zaterdag in het Egyptische Sharm el-Sheikh om het leven zijn gekomen, bevindt zich ook een Nederlander. Dat heeft de Egyptische politie zaterdag gezegd tegenvoer het Franse persbureau AFP.
In totaal zijn zeker 83 mensen omgekomen, onder wie acht buitenlanders.
De meeste slachtoffers zijn Egyptenaren. Daarnaast vonden twee Britten, twee Italianen, een Rus, een Oekraïner en een Arabische Israëliër de dood. De politie zei dat nog dertig lijken moeten worden geïdentificeerd.
Ik was in de stad. En we wilden je komen pesten. Maar ik dacht dat je dat wel niet op prijs zou stellenquote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik was in de stad. En we wilden je komen pesten. Maar ik dacht dat je dat wel niet op prijs zou stellen
Serieus?? ja zeker mijn muziek!!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:29 schreef PeRi het volgende:
Vandaag draait Michel de Heij op het strand hier. Is dat geen muziek voor jou? Ik wil je zoenen
Oh ja dat bedoelde ik dus..quote:
Jij zo van: m'n haren, wat doe je?!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:40 schreef timbob het volgende:
de kapper ging zo m'n haren afknippen, en toen moest ik nog betalen ook
zij zo, ja je hebt er toch voor betaald?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij zo van: m'n haren, wat doe je?!
Nee, jouw kapsel is geil.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Leluk wief.
Lelijke?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb iig geen lelijke neptieten..
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Man, die tepels zijn net dienbladen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |