Dat is goed,..quote:Op maandag 26 september 2005 09:33 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Mijn ex was niet zo creatief
Ze was wel bloedgeil in de ochtend,
quote:Op maandag 26 september 2005 09:18 schreef het.ismij het volgende:
Ik meld me vrijwillig aan als testpersoon
Bleef nooit bij haar slapen wanneer een van ons de volgende dag naar school moest. Of nou ja, soms, maar dan moest ze érg laat naar college.quote:Op maandag 26 september 2005 09:45 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Dat is goed,..
Ow we moeten naar school,..
Fuck it ,.. school kan wachten,,.,
das niet belangrijk
quote:Op maandag 26 september 2005 09:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Lijkt me wel vet rlx. Heb het mijn vriendin wel eens kenbaar gemaakt maar ze is niet echt een ochtendsexer![]()
UHmzz daar heb je handen voor gekregen? Draai je der,.. en voilá.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:11 schreef Bright het volgende:
ze ligt altijd zo da'k'r niet bij kan)
Dan wordt ze wakkerquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:21 schreef het.ismij het volgende:
[..]
UHmzz daar heb je handen voor gekregen? Draai je der,.. en voilá.![]()
1x schop gekregenBlijkbaar kietelde ik haar,..
![]()
Dat is minder,..quote:
Rustig aan doen/subtiel??quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:10 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Het lijkt mij voor mannen inderdaad wel een probleem om het bij een meisje te toen...Ik bedoel, je kan er toch iets moeilijker bij dan bij de man
En de lol is er ook half van af als ze al wakker is wanneer ik nog moet beginnen of net bezig ben
Nog tips?
dealquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:37 schreef Shreever het volgende:
Gewoon heel rustig aan haar been verleggen oid en dan aan de slag gaan, het maakt niet uit als je al ietsje wakker word want dat zorgt juist voor het special effect (vind ik dan ) Zo zou ik elke dag wel wakker willen worden hoor
quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:37 schreef Shreever het volgende:
Gewoon heel rustig aan haar been verleggen oid en dan aan de slag gaan, het maakt niet uit als je al ietsje wakker word want dat zorgt juist voor het special effect (vind ik dan ) Zo zou ik elke dag wel wakker willen worden hoor
Ligt er wel aan wat voor type het is. Er zullen vast wel vrouwen zijn die zoiets hebben van ik slaap laat me met rust. Al kan ik dat zelf niet geloven eigenlijkquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:50 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben ook wel benieuwd hoe ze zal reageren als ze nog slaaptVolgens mij vind ze dat ook niet zo heel verkeerd
Maar inderdaad, voelt het heel fijn wanneer je nét wakker wordt en nog lekker dromerig ligt wakker te worden
Oke, volgens mij heb je idd gelijk dat er weinig vrouwen zijn die het niet plezant zouden vindenquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:57 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ligt er wel aan wat voor type het is. Er zullen vast wel vrouwen zijn die zoiets hebben van ik slaap laat me met rust. Al kan ik dat zelf niet geloven eigenlijkJe word (half) wakker omdat er iemand aan je zit, je hebt zoiets van 'hey wat is dit?'en daarna maakt het al niet meer uit want het voelt goed. Volgens mij kan je niet veel verkeerd doen.. (tenzij diegene dus absoluut niet kan beffen
)
waar blijft mijn fobobe?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:28 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Hier ook
Nu maar hopen dat ie niet meeleest..
MARC, je chick is een slet!
Die vrouwen zijn gewoon gekquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:26 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Oke, volgens mij heb je idd gelijk dat er weinig vrouwen zijn die het niet plezant zouden vindenMaar je heb ze er tussen zitten
En zo hoort het! Wel een slimme manier om ervoor te zorgen dat hij geen ochtendhumeur krijgtquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:55 schreef purplerose het volgende:
Eh, tja wat zal ik zeggen, ik ben een vrouw die het graag doettis de manier om hem wakker te krijgen als je een beurt wil, het zorgt ervoor dat ie niet sjaggo is dat je hem zo vroeg wakker gemaakt hebt
Mijn ex vond het heerlijk, heb hem nooit horen klagen, hij deed eerderomdat ik het uit mezelf graag doe
![]()
![]()
Dan had ik geluk met mijn ex.. handen op haar rug draaien, slipje uit vervolgens hard erin rammen terwij lze nog sliep, vond ze heerlijk. Jammer dat t mn vriendin niet meer is....quote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:54 schreef Tarak het volgende:
[..]
Op zich is dat best geil als je partner dit doet. Maar als je de verkeerde hebt, heb je zo een rechtszaak wegens verkrachting / aanranding aan je broek.![]()
Was ze dan al natquote:Op zondag 2 oktober 2005 09:55 schreef thunderbunny het volgende:
[..]
Dan had ik geluk met mijn ex.. handen op haar rug draaien, slipje uit vervolgens hard erin rammen terwij lze nog sliep, vond ze heerlijk. Jammer dat t mn vriendin niet meer is....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |