Yep, wel eens meegemaakt, wel eens meer dan eens ookquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:12 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Eerst een mooie intro gemaakt door FOK!-user Averon![]()
Voor de mannen:
- Hebben jullie dit wel eens meegemaakt?
- Was het lekker?
- Is het niet riskant, omdat je bv. naar de wc. moet of omdat je dan gaat slaan?![]()
Nou dan heb je denk ik wel veel speeksel gebruikt, als je der dan meteen kon neukenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:37 schreef thunderbunny het volgende:
[..]
nee, maar daar heb je speeksel voor. En dat vond ze er ook weer juist lekker aan.
Speeksel, glijmiddel.... allemaal 1 pot nat,als het maar glijd toch?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:29 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[..]
Nou dan heb je denk ik wel veel speeksel gebruikt, als je der dan meteen kon neuken![]()
Ik persoonlijk vind dat Heel Vies, als er op mijn vagina ofzo gespuwd wordt, dat idee windt me helemaal niet op. Sterker nog, de geilheid verdwijnt..
Wij spreken hier over kutjes, geen vagina'squote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:29 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[..]
Nou dan heb je denk ik wel veel speeksel gebruikt, als je der dan meteen kon neuken![]()
Ik persoonlijk vind dat Heel Vies, als er op mijn vagina ofzo gespuwd wordt, dat idee windt me helemaal niet op. Sterker nog, de geilheid verdwijnt..
Das toch juist geil, effe op je kutje gespuugd worden en daarna geneukt wordenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:29 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[..]
Lang leve de spontaniteitquote:Op maandag 10 oktober 2005 10:29 schreef dribbel79 het volgende:
Nee, als je een sigaretjes staat te roken met je vriendin in de tuin op zaterdagavond rond een uurtje of tien en ze ineens je broek losmaakt en je op het bankje heerlijk begint te pijpen, da's ook niet verkeerd...![]()
![]()
Na jouw verblijf in de bak weet jij toch alles van pijpen?quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:19 schreef Yildiz het volgende:
elke keer als ik dit topic in My AT terug ziet komen denk ik eraan van hmmm... wat moet dit super zijn
Nee, helaas niet, ik ben altijd veel eerder wakker dan mijn vriendin. Maar ik zou het dolgraag willen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:12 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Eerst een mooie intro gemaakt door FOK!-user Averon![]()
Voor de mannen:
- Was het lekker?
- Is het niet riskant, omdat je bv. naar de wc. moet of omdat je dan gaat slaan?![]()
Kortom: vertel je ervaringen
Dit is idd zoooooooooooo niet geil zegquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:29 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[..]
Beetje verkapte kijk-mij-nou-net-gepijpt-zijn postquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:57 schreef dribbel79 het volgende:
Gepijpt worden is sowieso heerlijk, ben zojust nog heerlijk gepijpt. Dat is echt goddelijk !!!
Niks verkapt, ik meld gewoon (ja, eigenlijk heb je best gelijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:11 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Beetje verkapte kijk-mij-nou-net-gepijpt-zijn post
Maar je heb wel gelijk
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 04:44 schreef SolidasRock het volgende:
ah, hier ken ik vrouwelijkICE dus van.... ze lijkt me een geil wijf nu ik 2 topicjes van haar ken...
(tevens een verkapte tvp-tje)
Ja ik heb geleerd dat als je een stijve hebt, je prostaat op zo'n manier je blaas afklemt, dat je niet kunt plassen, zegmaar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:48 schreef Preapus het volgende:
Maak me gek...
Nog nooit meegemaakt, maar lijkt me helemaal te gek. Maar dan moet de vrouw die mij pijpt wel een grote mond hebben, want 'smorgens istie Xtra large![]()
En wat dat plassen met een stijve betreft, dat schijnt met je prostaat te maken te hebben en ik kan ook niet plassen met een stijve.
Je vond het NIET lekker?!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:10 schreef Chandler het volgende:
Het is mij een keer duidelijk gemaakt door een FOKster hoe het NIET moet... ik was de avond daarvoor nogal bezopen ennuh ze dacht dat ik het wel lekker zou vinden, nou op dat moment dus ECHT NIET!!! maar helaas heb ik er nog geen echte ervaring mee... in de positieve trend dan... maar trust me die gaat nog wel komen.
Hoe the fuck kan je het zo gruwelijk verneuken als een vrouw zijndequote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:10 schreef Chandler het volgende:
Het is mij een keer duidelijk gemaakt door een FOKster hoe het NIET moet... ik was de avond daarvoor nogal bezopen ennuh ze dacht dat ik het wel lekker zou vinden, nou op dat moment dus ECHT NIET!!! maar helaas heb ik er nog geen echte ervaring mee... in de positieve trend dan... maar trust me die gaat nog wel komen.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:10 schreef Chandler het volgende:
Misschien dacht ze wel dat hij het fijn zou vinden wanneer ze aan zijn lid ging knagen ofzoquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:16 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Hoe the fuck kan je het zo gruwelijk verneuken als een vrouw zijnde
Pijn is fijn en bloed is goedquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:25 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Misschien dacht ze wel dat hij het fijn zou vinden wanneer ze aan zijn lid ging knagen ofzo
Au btw
Watjequote:
Duidelijk geen echte schipper,..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:47 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Kan niet zo heel goed tegen bloed
Hmmm, dat weet ik dus niet echt... Mijn exen wouden nooit wanneer het de tijd van de maand wasquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:48 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Duidelijk geen echte schipper,..
wakker pijpen in haar periode is ook een goed idee,..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:19 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
We dwalen een beetje af denk ik
Oi, nooit gezegd dat ik zou gillen ja!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:28 schreef het.ismij het volgende:
[..]
wakker pijpen in haar periode is ook een goed idee,..
hoef jij ook niet te gillen,..
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:13 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Gillend als een klein meisje wegrennen
Ik hou dus ook niet echt van gebeft wordenquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:26 schreef Ladyxima het volgende:
tja echt spugen... maar natmaken met speeksel is toch nie zo erg
wat denk je dat er met beffen op je komt, glijmiddel?
Door het niet goed te doen dus... had een kater en ze dacht dat het maar gelijk hard moest, oef.. niet dus... dat was dus geen leuke ervaring...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:16 schreef miss_bleu het volgende:
Hoe the fuck kan je het zo gruwelijk verneuken als een vrouw zijnde
In die tijd vd maand bij bepaalde plekken wegblijven, dan kan er een hoop hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:13 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Hmmm, dat weet ik dus niet echt... Mijn exen wouden nooit wanneer het de tijd van de maand wasWeet niet precies hoe ik zou reageren... Gillend als een klein meisje wegrennen of gewoon gaan met die banaan
Ook geen echte schipper?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:34 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
In die tijd vd maand bij bepaalde plekken wegblijven, dan kan er een hoop hoor
quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:19 schreef Yildiz het volgende:
elke keer als ik dit topic in My AT terug ziet komen denk ik eraan van hmmm... wat moet dit super zijn
misschien hebben ze die service wel in de gevangenisquote:
nog steeds single?quote:
is dat een uitnodiging?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:25 schreef qu63 het volgende:
nog steeds single?
Lijkt me ook wel lekker, wakker geneukt worden, doen alsof je slaapt en ondertussen lekker verwend worden, heerlijk, onbekommerd genieten, geen voorspel, niet moeilijk doen, gewoon lekker gequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 08:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Iemand wakkerneuken vind ik eigenlijk nog leuker. En ja, dat heb ik wel eens gedaan. En hij bleef een aanzienlijke tijd net doen alsof hij nog sliep. Wel gelachen toen...
je reageerde wel supersnelquote:
en jij laat je snel uit het veld slaan, en we waren nog altijd ontopic hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:49 schreef Yildiz het volgende:
je reageerde wel supersnel
Nee maar ok, on-topic?
ummm ik ben homosexueel:Pquote:Voor de mannen:
- Was het lekker?
Voor de vrouwen:
- Hebben jullie dit wel eens gedaan?
- Hoe reageerde hij?
- Hoe zorg je dat hij in een goede houding ligt? (Als mijn vriend wakker wordt, ligt hij zelden in een houding dat ik em kan pijpen.. maarja daar kan ik vast niks aan veranderen).
Kom nou toch...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:36 schreef Sanne1805 het volgende:
dat is vies zo'n vieze zweterige ochtendlul
Nee, voor ons is het een pretje om na een zware avond stappen en dansen onze tong in die broeierige put te stoppen...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:36 schreef Sanne1805 het volgende:
Ik ken het, zij was eerder wakker dan ik en ze pijpte me niet eens wakkerquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:24 schreef DreamyGirl het volgende:
Wakker pijpen wil ik binnenkort graag een keer proberen bij mijn vriend (hopelijk leest ie dit nu niet anders is de verassing eraf), het vervelende is vaak alleen dat hij eerder wakker is als ik
![]()
niet zo piepen,... Gewoon gaan met die banaan,..quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:36 schreef Sanne1805 het volgende:
Niks mis mee tochquote:
quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 12:18 schreef PieterCK het volgende:
hooguit rottig dat je van bouwjaar 1990 bent
een 15 jarige pijpsterquote:
Ach joh, dat proef je pas als hij in je mond zit en dan is het toch al te laat, kan je beter gelijk doorgaan, gaat de smaak sneller weg......quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:36 schreef Sanne1805 het volgende:
- Ja.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:12 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Voor de vrouwen:
- Hebben jullie dit wel eens gedaan?
- Hoe reageerde hij?
- Hoe zorg je dat hij in een goede houding ligt? (Als mijn vriend wakker wordt, ligt hij zelden in een houding dat ik em kan pijpen.. maarja daar kan ik vast niks aan veranderen).
geven en nemen in een relatie??quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:19 schreef BeF_Aviko het volgende:
... weet je wat pas balen is als je zo'n topic leest? Als je vriendin er dus überhaup ook absolúút niet van houdt...
quote:Ze heeft het zo'n anderhalve keer geprobeerd, maar het was niet dusdanig dat ze er binnen afzienbare tijd een brevet voor zal halen...
* BeF_Aviko gaat op zoek naar een topic 'wakkerbeffen' geheten...quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 08:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Iemand wakkerneuken vind ik eigenlijk nog leuker. En ja, dat heb ik wel eens gedaan. En hij bleef een aanzienlijke tijd net doen alsof hij nog sliep. Wel gelachen toen...
Ik ga jou helemaal niet wakkerneuken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:37 schreef 2Mini het volgende:klopt..
Heb ik ook eens een keer gekregen..
Ga je net doen alsof je nog slaapt..
Maar probeer niet te stoppen als ik 'wakker' ben, anders krijg ik een ochtendhumeur
Ik droomde vorige week dat ik een huis aan het bouwen was, toen ik s'morgens wakker werd was de eerste paal al gezet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:12 schreef Katrinawomen het volgende:
ja, wel gedaan
Mijn ex had regelmatig een odol in de ochtend en sliep vaak op zijn rug Als ik die bobbel voelde moest ik er wel mee spelen. De eerste keer schrok hij wakker, maar zag mij en ging meteen weer liggen.
Later deed hij net of hij doorsliep
* 2Mini check profiel.. gelukkig vrouw.. beroep... WAT? Leerares Nederlands.. blijf dan maar wegquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ga jou helemaal niet wakkerneuken.![]()
Vreemd, ik kan me toch niet voorstellen dat je als man hier niet wakker van wordtquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:46 schreef Nastybtch het volgende:
Ik heb dat wel eens gedaan, maar ik zal er niet goed in zijn want hij sliep gewoon door
Hij lag gewoon al op zijn rug, mooi makkelijk toch
Hij vond het wel verrassend dat ik het de volgende dag vertelde maar ja, wat hebben we daar aan...
Anyways, ik ben een looooser als het tot wakker pijpen aankomt dus![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:50 schreef Nastybtch het volgende:
Er staat hier in SEX ook een heel interessant topicje over rukkers op tmf, misschien moet je dat eens lezen
Grapje hoor![]()
xxx
Laten we eens afspreken dan, leer ik je de kneepjes van het vakquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:24 schreef Nastybtch het volgende:
Haha, ik kan het gewoon niet, ik moet gewoon nog veel oefenen*eindelijk gehoord wat je wilde horen Duracell
*
Maar volgens mij lag ie ook redelijk in coma want ja, ik sliep daar meestal als we tot 4 uur uit waren geweest en geblowd en gedronken hadden
Kusjes
Allemaal smoesjesquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:24 schreef Nastybtch het volgende:
Haha, ik kan het gewoon niet, ik moet gewoon nog veel oefenen*eindelijk gehoord wat je wilde horen Duracell
*
Maar volgens mij lag ie ook redelijk in coma want ja, ik sliep daar meestal als we tot 4 uur uit waren geweest en geblowd en gedronken hadden
Kusjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |