Een babytent?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:53 schreef paarse_paashaas het volgende:
of zal ik de babytent meenemen als bagagehok?
dat mag maar opzich is zo'n tentje prima met 2 personen en bagage hoor .. kun je beter op de plek van de babytent een radio inpakkenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:53 schreef paarse_paashaas het volgende:
of zal ik de babytent meenemen als bagagehok?
we hebben anders veel lol gehad aan die radio vorig jaar en elk jaar dat we er geen hebben zeggen we weer van we moeten eigenlijk een radio mee... nee ik zal de o-j dit keer buiten druit gooien .. of niet natuurlijkquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
Als je maar geen O-J over m'n slaapzak heen gooit dan!
maar de neuk zeg, ik kan wel nuttigere dingen bedenken dan een radio op een muziekfestival.
Ik vind het altijd wel relaxed om wat muziek erbij te hebben en als ik zo naar dat terrein kijk zitten de camping gedeeltes hier behoorlijk van het eigenlijke festival af...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:10 schreef paarse_paashaas het volgende:
het enige leuke aan die radio was de buren pesten met o.a de eigen huis en tuin tune, en ik hoop dit jaar toch minder aan PMS lijdende kutwijven als buren te hebben.
En dan gaat ie nu al slapen...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:30 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik gaat slapen morgen moet ik weer om 7 uur aan de bak !
Nog ff over Tessje hè. Check de webicon van die Poncho en google dan maar eens op Luminolquote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:01 schreef paarse_paashaas het volgende:
niets gewend hè.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:12 schreef Cynic het volgende:
wat mag je eigenlijk allemaal wel en niet mee naar sziget? Op de site is het (as usual) nogal vaag
quote:What can't be taken into the Island?
It is strictly forbidden to take objects suitable to injure others into the Sziget Festival site. According to Hungarian law, you can't have so-called "objects especially dangerous for public safety" (knives with a blade longer than 8 centimeters, switchblades, gas sprays, nightsticks) with you, this would be considered an offense. You can't take into the Sziget Festival site objects made of glass, hitting or cutting tools, umbrellas, alcoholic beverages, soft drinks or food in commercial quantity with you either. Hungarian law punishes those who consume or possess either light or hard drugs, therefore it is strictly forbidden to take any kind of drugs into the festival site.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:08 schreef Havoc het volgende:
[..]
Nog ff over Tessje hè. Check de webicon van die Poncho en google dan maar eens op Luminol.
erm wazig ik neem gewoon niet te veel bier meequote:Op woensdag 27 juli 2005 09:48 schreef Cynic het volgende:
"You can't take into the Sziget Festival site objects made of glass, hitting or cutting tools, umbrellas, alcoholic beverages, soft drinks or food in commercial quantity with you either."
Dus helemaal geen alcohol en soft drinks, of alleen niet in commerciële hoeveelheden?
quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:20 schreef Cynic het volgende:
busbier is een goed idee.
Dat is idd wel stoer .. hehe jammer dat volgens velen paradise lost niet meer is was het wasquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:30 schreef Cynic het volgende:
we spelen trouwens in het voorprogramma van Paradise Lost.
Best gaaf eigenlijk
goed planquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:26 schreef Cynic het volgende:
Ik ga 2 dagen vantevoren wel kijken wat ik nog moet meenemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |