En dan gaat ie nu al slapen...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:30 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik gaat slapen morgen moet ik weer om 7 uur aan de bak !
Nog ff over Tessje hè. Check de webicon van die Poncho en google dan maar eens op Luminolquote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:01 schreef paarse_paashaas het volgende:
niets gewend hè.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:12 schreef Cynic het volgende:
wat mag je eigenlijk allemaal wel en niet mee naar sziget? Op de site is het (as usual) nogal vaag
quote:What can't be taken into the Island?
It is strictly forbidden to take objects suitable to injure others into the Sziget Festival site. According to Hungarian law, you can't have so-called "objects especially dangerous for public safety" (knives with a blade longer than 8 centimeters, switchblades, gas sprays, nightsticks) with you, this would be considered an offense. You can't take into the Sziget Festival site objects made of glass, hitting or cutting tools, umbrellas, alcoholic beverages, soft drinks or food in commercial quantity with you either. Hungarian law punishes those who consume or possess either light or hard drugs, therefore it is strictly forbidden to take any kind of drugs into the festival site.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:08 schreef Havoc het volgende:
[..]
Nog ff over Tessje hè. Check de webicon van die Poncho en google dan maar eens op Luminol.
erm wazig ik neem gewoon niet te veel bier meequote:Op woensdag 27 juli 2005 09:48 schreef Cynic het volgende:
"You can't take into the Sziget Festival site objects made of glass, hitting or cutting tools, umbrellas, alcoholic beverages, soft drinks or food in commercial quantity with you either."
Dus helemaal geen alcohol en soft drinks, of alleen niet in commerciële hoeveelheden?
quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:20 schreef Cynic het volgende:
busbier is een goed idee.
Dat is idd wel stoer .. hehe jammer dat volgens velen paradise lost niet meer is was het wasquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:30 schreef Cynic het volgende:
we spelen trouwens in het voorprogramma van Paradise Lost.
Best gaaf eigenlijk
goed planquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:26 schreef Cynic het volgende:
Ik ga 2 dagen vantevoren wel kijken wat ik nog moet meenemen
quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat is idd wel stoer .. hehe jammer dat volgens velen paradise lost niet meer is was het was
schandalig !quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:40 schreef Cynic het volgende:
[..]
tja, die heb je altijd natuurlijk.
Bands die al sinds 1988 bestaan en niet meer zijn wat ze geweest zijn...tsk....
maar paradise lost is toch dat bandje die van death naar pop zijn gegaan althans dat heb ik wel eens horen zeggenquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:12 schreef Cynic het volgende:
echt wel!
quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:15 schreef Cynic het volgende:
ik bedoel: als Kane een rockband is...
Preciesquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:20 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb ooit voor jeroen nog eens een singles collection van paradise lost opgehaald uit ommen , verder ken ik het niet echt ... maar het is en blijft wel een grote naam das per definitie leuk om bij in het voorprogram te staan
vergeet jequote:Op woensdag 27 juli 2005 22:18 schreef Zwansen het volgende:
Wat een figuur die SCH zeg... Met afstand mijn minst geliefde persoon op Fok...
Waarom precies?quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:18 schreef Zwansen het volgende:
Wat een figuur die SCH zeg... Met afstand mijn minst geliefde persoon op Fok...
Ten eerste is hij zo links als de pestquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:31 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Waarom precies?Sorrie dat ik weer zo kom binnenvallen.
Aha.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ten eerste is hij zo links als de pest
Maar vooral zijn uitspraken over Lance Armstrong...
Heei PP?quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
nee dank je, ik ben FALILV aan het kijken!
Ares gebruik ik ook ja. Voor enkele mp3's ideaal.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:39 schreef Cynic het volgende:
ik download met Ares
Wie kan me vertellen hoever ik nu weer achter loop...
die ligt voor 25cent in de budgetbakken ofzo, en dan heb je 'm op dvd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |