abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32621820
quote:
Op zondag 27 november 2005 17:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ken je z'n ex?
Gelukkig niet persoonlijk, maar ik weet via via dat ie met een dikke kampsnol lag te krikken.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32622286
quote:
Op zondag 27 november 2005 17:04 schreef cultheld het volgende:

[..]

Gelukkig niet persoonlijk, maar ik weet via via dat ie met een dikke kampsnol lag te krikken.
Dat is al wel een jaar of 5 geleden. Toen ie naar Vitesse ging had ie een ander
pi_32622355
quote:
Op zondag 27 november 2005 17:22 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Dat is al wel een jaar of 5 geleden. Toen ie naar Vitesse ging had ie een ander
Het blijft natuurlijk een leuke anekdote
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 27 november 2005 @ 17:27:00 #206
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_32622399
Nou, dat valt ook wel mee eigenlijk.
pi_32623212
Dan is die dikke kampsnol vast niet die Boxtelse.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32624713
quote:
Op zondag 27 november 2005 18:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dan is die dikke kampsnol vast niet die Boxtelse.
Wou net zeggen

Overigens ontopic:

Vd Laak heeft nog weinig laten zien dit jaar helaas
  zondag 11 december 2005 @ 15:57:14 #209
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_32990605
quote:
Op zondag 27 november 2005 18:57 schreef TerroRobbie het volgende:

Hijs pas net terug van een blessure toch? Komt wel goed met hem.
pi_33089798
Van de Laak is nooit echt een afmaker geweest of wel? Poh poh, wat een kansen heeft de man nodig.
  donderdag 15 december 2005 @ 00:31:58 #211
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_33090627
quote:
Op zondag 27 november 2005 18:57 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Wou net zeggen

Overigens ontopic:

Zoveel speelt ie toch ook niet bij Groningen? En misschien wel terecht ook wat Groningen doet het over het algemeen gewoon goed.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_33090664
Ik denk dat van de Laak het goed zou kunnen doen met Nevland, maar Nevland is zo druk met zelf fit zijn en blijven dat dat er nog niet helemaal uitkomt. Ondertussen pikt de al drie keer afgedankte Salmon z'n minuten en z'n goaltjes mee.
pi_33093842
quote:
Op donderdag 15 december 2005 00:31 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Zoveel speelt ie toch ook niet bij Groningen? En misschien wel terecht ook wat Groningen doet het over het algemeen gewoon goed.
Hij is een hele tijd geblesseerd geweest, dus op zich is het niet zo raar dat hij weinig heeft gespeeld tot nu toe.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 19 december 2005 @ 23:16:53 #215
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_33231681
Jenner had een paar leuke acties in de samenvatting. Minder overbodige scharen ook.
pi_33231738
Jenner heeft nog steeds een gebrek aan snelheid.
  maandag 19 december 2005 @ 23:19:40 #217
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_33231783
Hij is sneller dan Yildirim toch? Met die lange benen van hem is het me nooit opgevallen. Of bedoel je handelingssnelheid?
pi_33232130
Volgens mij is hij niet sneller dan Yildirim. Hij heeft een leuke actie in huis, maar dat geldt ook voor minstens 20 jongens bij mij uit de buurt. Elia is veel beter dan die Jenner.
  maandag 19 december 2005 @ 23:33:53 #219
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_33232322
Elia is een onbeschaafd rotjonk. Tegen Heracles toonde hij geen respect voor Hoogma. Die jongen komt net kijken, dan heb je je te gedragen.
pi_33233042
Volgens mij staat dat los van zijn voetbalkwaliteiten.
  maandag 19 december 2005 @ 23:58:03 #221
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_33233144
Zo denkt hij er zelf waarschijnlijk ook over.
pi_33252925
quote:
Op maandag 19 december 2005 23:28 schreef cultheld het volgende:
Volgens mij is hij niet sneller dan Yildirim. Hij heeft een leuke actie in huis, maar dat geldt ook voor minstens 20 jongens bij mij uit de buurt. Elia is veel beter dan die Jenner.
Talentvol buurtje heb je dan.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33253058
Raar dat Jenner er vaak gewoon mede op snelheid door komt anders.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  dinsdag 20 december 2005 @ 19:45:36 #224
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_33253749
Cultheld heeft een eigen kijk op de zaken en dat is alleen maar te prijzen.
pi_33253848
Als er iemand aardig snel is dan is het Jenner wel...
That's all folks!
pi_33265157
Wanneer komt die Brugge eens in de eredivisie dan?
pi_33265341
Het rendement van Jenner is ook niet al te best en hij mist echt power. Wat ie wel heeft, is een hele goede voorzet, maar die heeft Dave vd Bergh ook.
pi_33265356
Ennuh... Yildirim heeft een betere!
pi_33489238
Die Maachi, is dat nog wat voor de lange termijn? Wordt hier niet genoemd..
pi_33495890
Ik kan er niet over oordelen, maar volgens mij is het vooral iemand met een prima inzet. Heel talentvol lijkt hij me niet. Bij FC Utrecht zit hij wel aan z'n top.
pi_33495932
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 20:18 schreef methodmich het volgende:
Welke spelers moeten we dit seizoen in de gaten gaan houden in de eredivisie? Niet de bekende namen, maar juist de wat onbekendere jongens die volgens jou gaan verrassen.

Ik denk in ieder geval aan:

Edgar Marcelino: Portugees jeugdinternational. Behendige aanvaller die door Sporting Portugal is verhuurd aan RBC.

Sekou Cissé: Vorig seizoen al een beetje gebracht bij Roda, onder de vleugels van Stevens kan hij nog verder doorgroeien en zou hij zomaar een sensatie kunnen worden.

Arie Jonker: Komt van Katwijk en gaat bij NAC langzaam gebracht worden. Kan leren van grote Piet en wie weet vergaat het hem dan wel net zo als die andere Katwijkse spits die ooit bij Utrecht langzaam basisspeler werd.
Maar goed dat we ze in de gaten houden.
pi_33496423
quote:
Op donderdag 29 december 2005 06:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Precies, anders was iedereen ze vergeten...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_33497763
Demy de Zeeuw is toch wel de revelatie tot nu toe, na zijn onverwachte bliksemtransfer.
pi_33497784
quote:
Op donderdag 29 december 2005 10:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Demy de Zeeuw is toch wel de revelatie tot nu toe, na zijn onverwachte bliksemtransfer.
Mwwwwooaaaaah. Belofte. Haakt goed aan, valt niet tegen.
The gum you like, is coming back in style.
pi_33497807
quote:
Op donderdag 29 december 2005 10:35 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Mwwwwooaaaaah. Belofte. Haakt goed aan, valt niet tegen.
Ik ben het met je eens hoor, maar ik heb vooral moeten glimlachen om de commentaren na PSV - AZ, waarin hij na 20 minuten geblesseerd uitviel. Men maakte ons wijs dat AZ met de Zeeuw makkelijk met PSV mee kon en dat het na zijn uitvallen een stuk minder ging.
pi_33497839
quote:
Op donderdag 29 december 2005 10:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens hoor, maar ik heb vooral moeten glimlachen om de commentaren na PSV - AZ, waarin hij na 20 minuten geblesseerd uitviel. Men maakte ons wijs dat AZ met de Zeeuw makkelijk met PSV mee kon en dat het na zijn uitvallen een stuk minder ging.
Wie kwam er na zijn wissel dan voor in de plaats? Ron Vlaar toch zeker?
pi_33497885
quote:
Op donderdag 29 december 2005 10:38 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Wie kwam er na zijn wissel dan voor in de plaats? Ron Vlaar toch zeker?
Ik weet niet of Vlaar voor de Zeeuw in het veld kwam, maar Vlaar speelde wel zeer ongelukkig die avond.
pi_33497947
quote:
Op donderdag 29 december 2005 10:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Ik weet niet of Vlaar voor de Zeeuw in het veld kwam, maar Vlaar speelde wel zeer ongelukkig die avond.
Weet je hoe dat komt? Omdat het een overschatte speler is. Een beetje vlammen op WK-20. Moet je zien wie dan je directe tegenstanders zijn. Baggerspelers.
pi_33497976
quote:
Op donderdag 29 december 2005 10:43 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Weet je hoe dat komt? Omdat het een overschatte speler is. Een beetje vlammen op WK-20. Moet je zien wie dan je directe tegenstanders zijn. Baggerspelers.
Hij speelde tegen die slang van Sporting anders ook fantastisch. Hij heeft dat niveau helaas niet vast kunnen houden. Komt wel weer.
pi_33498018
quote:
Op donderdag 29 december 2005 10:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Hij speelde tegen die slang van Sporting anders ook fantastisch. Hij heeft dat niveau helaas niet vast kunnen houden. Komt wel weer.
Liedson? Zo geweldig is die ook niet, anders had ie wel elders hogerop gespeeld. Je bent voor mij pas een topper als je een wereldspits uit de wedstrijd kan spelen.
pi_33498239
quote:
Op donderdag 29 december 2005 10:45 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Liedson? Zo geweldig is die ook niet, anders had ie wel elders hogerop gespeeld. Je bent voor mij pas een topper als je een wereldspits uit de wedstrijd kan spelen.
Zelfs de meest ervaren verdedigers zien hun directe tegenstander nog wel eens scoren.. Vlaar heeft alles om in ieder geval dat niveau te halen.
pi_33498321
quote:
Op donderdag 29 december 2005 10:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Zelfs de meest ervaren verdedigers zien hun directe tegenstander nog wel eens scoren.. Vlaar heeft alles om in ieder geval dat niveau te halen.
Ik vind 'm wat daadkracht en uitstraling missen. De echte topverdedigers hebben zelfs de uitstraling van een killer, dat mist 'ie sowieso. Het valt me op dat hij zich slecht herstelt van een fout en een moedeloze indruk begint te maken, wat eventueel voor nog meer fouten zorgt. Puur een stukje ervaring en professionaliteit.
Vooralsnog vind ik het een promising youngster. Hem opstellen in een WK-wedstrijd zou ik overigens een belediging vinden, zowel voor de andere verdedigers als voor het Nederlandse volk.
pi_33498616
Klopt, ik vind ook niet dat hij mee mag naar Duitsland als iedereen fit is. We hebben Boulahrouz, Ooijer, Opdam en Matthijsen. Sorry, Ron.
  donderdag 29 december 2005 @ 11:12:58 #244
127251 The_Great_Cornolio
Are you threatening me?!
pi_33498682
Misschien niet geheel ontopic, maar ik verwacht dat de meesten hier Profcoach wel kennen? Ik moet voor 't nieuwe jaar 3 wissels toepassen maar ik kom er maar niet uit.. In elke linie mag 1 speler gewisseld worden, kunnnen jullie me wat tips geven?

Dit is m'n opstelling:

Alvast hartelijk bedankt!
- "I need Tipi for my bunghole" -
  donderdag 29 december 2005 @ 11:13:21 #245
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_33498693
quote:
Op donderdag 29 december 2005 05:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik kan er niet over oordelen, maar volgens mij is het vooral iemand met een prima inzet. Heel talentvol lijkt hij me niet. Bij FC Utrecht zit hij wel aan z'n top.
Maachi is inderdaad iemand met een prima inzet, leuke acties en tweebenig, waardoor hij nog wel eens verrassingen voor zijn verdediger in petto heeft. Heeft nog niet de voorzet van Dave vd Bergh in huis, maar doet het tot nu toe goed. Ik vind het nog te vroeg om te zeggen of Utrecht zijn top is, talent heeft hij overigens, itt wat CMT beweert, wél.
pi_33499741
Ik vind ook dat Maachi best wel getalenteerd is. Het moet allemaal wat effectiever misschien, maar goeie vent. Hij ijkt op Demy De Zeeuw trouwens.
pi_33509322
quote:
Op donderdag 29 december 2005 06:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Cissé valt me tegen, Edgar Marcelino is één van de beteren bij RBC, maar ja, die heeft nauwelijks niveau om zich heen lopen. En Arie heeft tijd nodig.
www.thuisuiteten.nl
pi_33509575
Het is dit seizoen toch 17 ploegen en RBC. Echt zielig. Niet leuk.
pi_33510389
Nee, ze zijn wel erg veel slechter dan de rest inderdaad. Keeper Volders heeft ook al zijn beklag gedaan in de Vlaamse pers, dat de fans van de tegenpartij hem gewoon uitlachen.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 30 december 2005 @ 01:07:54 #250
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_33526013
Ik zag het op Teletekst ja: "Ze lachen met ons!" Mooi stukje.
pi_33532009
quote:
Op donderdag 29 december 2005 11:13 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Maachi is inderdaad iemand met een prima inzet, leuke acties en tweebenig, waardoor hij nog wel eens verrassingen voor zijn verdediger in petto heeft. Heeft nog niet de voorzet van Dave vd Bergh in huis, maar doet het tot nu toe goed. Ik vind het nog te vroeg om te zeggen of Utrecht zijn top is, talent heeft hij overigens, itt wat CMT beweert, wél.
Ik denk dat het voor FC Utrecht een nuttige speler gaat worden, maar dan zit hij ook wel aan zijn plafond. Natuurlijk kan ik het mis hebben, maar ik zie hem niet over 5 jaar bij een topclub spelen.
pi_33532045
quote:
Op donderdag 29 december 2005 16:35 schreef methodmich het volgende:

[..]

Cissé valt me tegen, Edgar Marcelino is één van de beteren bij RBC, maar ja, die heeft nauwelijks niveau om zich heen lopen. En Arie heeft tijd nodig.
Op papier heeft RBC toch best een aardig team. Veel spelers die bij betere teams hun wedstrijden wel hebben meegepikt.

Met Arie wil het nog niet zo lukken dit seizoen.
  vrijdag 30 december 2005 @ 11:14:45 #253
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_33532821
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 10:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik denk dat het voor FC Utrecht een nuttige speler gaat worden, maar dan zit hij ook wel aan zijn plafond. Natuurlijk kan ik het mis hebben, maar ik zie hem niet over 5 jaar bij een topclub spelen.
Hoe kan je dat nou zeggen? Je kunt de ontwikkeling van dat soort spelers nooit voorspellen.
pi_33532963
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 11:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Hoe kan je dat nou zeggen? Je kunt de ontwikkeling van dat soort spelers nooit voorspellen.
Het is hetgeen wat ik denk over die Maachi.
  vrijdag 30 december 2005 @ 11:22:28 #255
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_33533047
Hm.. ok. Die gast kwam voor mij ook helemaal uit het niets opeens.
pi_33533479
quote:
Op donderdag 29 december 2005 11:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Klopt, ik vind ook niet dat hij mee mag naar Duitsland als iedereen fit is. We hebben Boulahrouz, Ooijer, Opdam en Matthijsen. Sorry, Ron.
En dan nog een heel rijtje verdedigers als Boateng, Reiziger, De cler, Heytinga en nu vergeet ik er nog meer, allemaal mannen die in de pikorde hoger staan als Vlaar.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_33533500
Opdam... die gast stond weer zo ontzettend te klunzen tegen Feyenoord.
pi_33533599
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 11:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Opdam... die gast stond weer zo ontzettend te klunzen tegen Feyenoord.
Speelde inderdaad niet scherp, maar dat gold voor de hele verdediging van AZ, het was slap, niet geconentreerd, en spelers oogden lui. Eerste doelpunt was kenmerkend, was een 2 tegen 4 situatie waarbij de beide backs gewoon aan buitenklant bleven lummelen terwijl kuyt en pauwe in het centrum stonden. In ieder geval had minimaal 1 back rugdekking in het centrum moeten geven.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 30 december 2005 @ 11:42:34 #259
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_33533659
Ik zeg niet dat we vier foutloze verdedigers hebben, Boulahrouz was tegen Tsjechië ook ondermaats. Hij mag van mij echter altijd in de basis. Opdam lijkt me een goede vervanger. Mathijsen/Boulahrouz is toch een heerlijk centrum. Kun je nog jaren mee vooruit.
  vrijdag 30 december 2005 @ 11:43:47 #260
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_33533701
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 11:36 schreef raptorix het volgende:

[..]

En dan nog een heel rijtje verdedigers als Boateng, Reiziger, De cler, Heytinga en nu vergeet ik er nog meer, allemaal mannen die in de pikorde hoger staan als Vlaar.
Boateng is een middenvelder en de Cler een linksback. Heitinga is op zoek naar zijn ziel en Reiziger heeft in die paar speelminuten bij PSV duideljk gemaakt dat het allemaal heel pover is. Vlaar staat watr mij betreft boven al deze mannen.
pi_33533893
Eens, iemand als Reiziger komt niet in aanmerking voor het Nederlands elftal op basis van hetgeen wat hij bij PSV heeft laten zien.
  vrijdag 30 december 2005 @ 11:54:39 #262
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_33534063
Reiziger weet dat zelf maar al te goed. Die gozer lijkt me niet zo dom als z'n kabel-vrienden.
pi_33544634
Maar even serieus, Arie gaat het niet redden mannen. Helaas, maar het zit er niet in. Het enige dat hij nu nog gemeen heeft met Dirk Kuijt is zijn werklust en zijn woonplaats, maar zelfs bij Jong NAC speelt hij niet altijd. Wel af en toe een goal als invaller.

En Edgar Marcelino is al enkele malen weggelopen van de training, hoorde ik gisteren van iemand die veel van RBC weet.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 11 januari 2006 @ 21:48:47 #264
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_33953365
Jenner scoort!

Misschien dat de nieuwe trainer het wel ziet zitten in 'Arie', MM.
pi_33954106
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 16:30 schreef methodmich het volgende:

En Edgar Marcelino is al enkele malen weggelopen van de training, hoorde ik gisteren van iemand die veel van RBC weet.
Van af en toe zo'n aai over de bol raakt je haar ook flink in de war. Kan je niet maken.
That's all folks!
pi_33954708
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 11:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik zeg niet dat we vier foutloze verdedigers hebben, Boulahrouz was tegen Tsjechië ook ondermaats. Hij mag van mij echter altijd in de basis. Opdam lijkt me een goede vervanger. Mathijsen/Boulahrouz is toch een heerlijk centrum. Kun je nog jaren mee vooruit.
3-4-3 spelen met Ooijer, Boulahrouz en Mathijsen achterin. Ooijer/Cocu als libero.
  woensdag 11 januari 2006 @ 22:42:02 #267
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_33955946
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:19 schreef cultheld het volgende:

[..]

3-4-3 spelen met Ooijer, Boulahrouz en Mathijsen achterin. Ooijer/Cocu als libero.
Hm.. ben ik helemaal voor. Van Bronckhorst ben ik liever kwijt dan rijk, maar Kromkamp is wel iemand die de WK finale kan winnen. Ooijer, Boulahrouz en Mathijsen is likkebaarden! Van der Sar hopelijk in een bloedvorm er achter.

Van der Vaart, Cocu, Landzaat en van Bommel zijn de middenvelders. Robben, Kuyt en van Nistelrooy spelen voorin. Kan niet mis. Heb je Davids nog op de bank zitten. En van Persie.

Ben ik nog ontopic?
pi_33956088
Volgens mij komt er bijna niemand door zo'n verdediging heen .
  woensdag 11 januari 2006 @ 22:46:11 #269
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_33956195
Alleen Brazilië, maar zij mogen dat, want zij zijn geweldig.

Een overschat land als Argentinië mag inpakken. Frankrijk gaat met 3-0 van de mat.
  woensdag 11 januari 2006 @ 22:47:27 #270
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_33956275
Met 3-4-3 moet je wel middenvelders aan de zijkanten. opstellen die niet in de war raken als ze eens op de backpositie belanden. Ik vrees dat dit voor van Bommel en van der Vaart niet helemaal op gaat.
pi_33956663
Sar
Boula - Ooijer - Mathijsen
Cocu
Davids Van Bommel
Van der Vaart
Persie - Ruud - Robben

In balbezit 1 op 1 spelen en wanneer de tegenstander aan de bal is, kunnen Cocu en Davids ieder een linie zakken, zodat Mathijsen en Boula/Ooijer dan op de back kunnen plakken en je een centrum hebt met Boula/Ooijer en Cocu met Davids daar voor: ijzersterk en bovendien is Davids goed in de omschakeling.
  woensdag 11 januari 2006 @ 23:21:21 #272
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_33958114
Davids was goed in de omschakeling. Wat ik van hem bij Tottenham zie, daar word ik niet heel vrolijk van. Ik weet wel dat ze heel tevreden over hem zijn en zo, maar de sleet zit er toch op.
pi_33958179
Dan Maduro, maar dat is nu nog een ruwe diamant. Wellicht over een half jaar klaar voor het echte werk
pi_34022496
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 21:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jenner scoort!

Misschien dat de nieuwe trainer het wel ziet zitten in 'Arie', MM.
Hij zat op de bank woensdag, dacht ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_34024689
Die kutvlaar pikt niet alleen het nr in van Leo, hij zorgt er ook nog eens voor dat Timothy minder speelminuten zal krijgen.
pi_34040483
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 16:30 schreef methodmich het volgende:
Maar even serieus, Arie gaat het niet redden mannen. Helaas, maar het zit er niet in. Het enige dat hij nu nog gemeen heeft met Dirk Kuijt is zijn werklust en zijn woonplaats, maar zelfs bij Jong NAC speelt hij niet altijd. Wel af en toe een goal als invaller.

Arie mocht toch maar mooi invallen in de 88e minuut afgelopen woensdag.
pi_34042733
Ja, misschien trekt Lok hem omhoog. Die heeft ervaring met hoofdklassespitsen, zie Guilliano Grot. Maar lijkt me toch lastig worden.
www.thuisuiteten.nl
pi_34043372
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 19:59 schreef Erasmusch het volgende:
Die kutvlaar pikt niet alleen het nr in van Leo, hij zorgt er ook nog eens voor dat Timothy minder speelminuten zal krijgen.
Vind je Timothy zo'n geweldenaar dan?
That's all folks!
pi_34052029
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 12:15 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Vind je Timothy zo'n geweldenaar dan?
In potentie wel ja. Daarom is het zonde dat ie niet gewoon verhuurd wordt. Leert ie meer dan een jaartje Jong Feyenoord, tussen Magrao, Basto en Sardar.
  maandag 16 januari 2006 @ 00:05:25 #280
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_34107276
Welke Timothy hebben we het over?
pi_34107858
Derijck waarschijnlijk.
  maandag 16 januari 2006 @ 07:35:11 #282
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_34111911
Oh ja, dat is die Belg toch?
pi_34111915
Ja klopt, begin dit jaar aangetrokken.
That's all folks!
pi_34117810
Maar dat zei ik ook over Leonardo en Joep vd Oweland, dus ws heb ik er gewoon weinig kaas van gegeten
pi_34131325
Edgar Marcelino had een mooie assist op Daelemans!
www.thuisuiteten.nl
  maandag 16 januari 2006 @ 19:37:13 #286
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_34132018
Leonardo is verkeerd begeleid en heeft pech gehad met blessures. Hij heeft best mooie dingen laten zien. Assist achter het standbeen langs op Gyan en een 'uitgenast' handsballetje tegen Ajax waar ook een doelpunt uit kwam. Het zit/zat er wel in...
  woensdag 18 januari 2006 @ 21:36:43 #287
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_34218466
Feyenoord houdt uitverkoop.. zelfs Pardo moet weg, hij was toch bij vlagen erg sterk dit seizoen. Vond ik.
pi_34218568
Bij vlagen zeg je. Ik denk dat dat het probleem is, hij is niet constant genoeg en een te dure jongen voor in de breedte.
That's all folks!
  woensdag 18 januari 2006 @ 21:38:53 #289
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_34218598
Is Pardo duur? Hij was eens de Chileense van der Vaart en toen was dat nog een compliment.
  woensdag 18 januari 2006 @ 21:39:03 #290
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_34218608
Maar zeker niet constant genoeg. Klopt.
pi_34219622
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 17:09 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

In potentie wel ja. Daarom is het zonde dat ie niet gewoon verhuurd wordt. Leert ie meer dan een jaartje Jong Feyenoord, tussen Magrao, Basto en Sardar.
Nou, dat gebeurd nu dus een half jaartje naar NAC.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  woensdag 18 januari 2006 @ 22:39:16 #292
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_34221809
Cool. Van Hooijdonk de omgekeerde weg?
pi_34245696
Nou ja, dat past hier ook verder niet.
pi_34245711
Dus samengevat: Aissati, Emanuelson de revelaties tot nu toe.
pi_34245719
Moet dit topic een tweede deel krijgen?
pi_34245749
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 20:18 schreef methodmich het volgende:

Ik denk in ieder geval aan:
Sekou Cissé: Vorig seizoen al een beetje gebracht bij Roda, onder de vleugels van Stevens kan hij nog verder doorgroeien en zou hij zomaar een sensatie kunnen worden.
Die maakte wel een prachtig doelpunt tegen NAC.
pi_34245764
Bruno Silva van Groningen is goed, Sankoh gaat wel.
pi_34245773
Heeft Medunjanin al een eigen topic?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')