Zeg hou 's op jij, nou heb je mij weer aan dat bedje herinnerdquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:26 schreef Karin het volgende:
Ik ben op zoek naar een leuk peuterbedje voor Bram maar dat vind ik niet echt makkelijk. Vond die van de ikea niet zo leuk dus ben nu verder op zoek. Erg lastig.
Ja, dat komt hier ook voor. Ik kom er wel eens mee weg door te zeggen: "Oooo, je bedoelt ***vulhierhetrussischewoordin*** " Dan is hij tevreden dat ik het weet, en ik heb nog steeds geeeen idee waar het over gaat, maar dan wordt het woord iig niet meer tig keer herhaaldquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:33 schreef danosa het volgende:
[..]
Hebben jullie nou ook wel eens dat je totaal niet begrijpt wat ze bedoelen? Jadey blijft dat woordje dan maar roepen en herhalen en ik snap er niets van![]()
Ik zeg dan ook dat ik haar niet begrijp en of ze het bijvoorbeeld aan wil wijzen of pakken, maar dit werkt natuurlijk ook niet altijd. Ik gooi het gesprek dan maar over een andere boeg![]()
Was best leuk aan de foto's te zienquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:34 schreef bixister het volgende:
hoe was 't op de creche gegaan met z'n verjaardagsfeestje? (bij ons viel dat toen erg tegen, hadden ze er maar bar weinig aan gedaan geloof ik).
Zo zegt Wilyan ongeveer ook "Hanne".quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:58 schreef bixister het volgende:
(knippie)
maar wat ik bijzonder grappig vind is hoe hij Anna de laatste dagen begroet, namelijk precies zoals ik en G het doen. "hoi, mooie rooie!" bijvoorbeeld. en "hoi meisje". en op een hele lieve toon "ANnaa" (nadruk op 1e lettergreep) zeggen als ze bijv. wat ligt te mopperen in de box.
(knippie)
Ze wilde een zetpil inderdaad, ongelooflijk maar waar. Tis een raar kindquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:24 schreef livelink het volgende:
Wil ze dan een zetpil of geef je iets anders, Lois? Ik kan me tenminste niet voorstellen dat een kind vrijwillig om een zetpil vraagt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |