Myrthe, 13 mnd, zegt ook dit, dat (vooral dat! daar krijgt ze alles mee gedaan), bah, aai en soms nana. Bij mijn ouders heeft ze haar uiterste best gedaan op 'poes' maar dat lukte nog niet goed, en zelf hebben we geen kat. En l euk dat je hier mee gaat doen Jepali.quote:Globale normen:
12 maanden Gevarieerd melodieus brabbelen.
18 maanden Het kind kan een paar woordjes zeggen, al is de uitspraak nog niet goed.
27 maanden Het kind kan af en toe twee woordjes combineren tot kleine zinnetjes: Mama moe of Die ook. Nog steeds veel uitspraak-fouten.
36 maanden Het kind maakt langere zinnen (vier woorden en meer). Meer dan de helft van wat het kind zegt is verstaanbaar voor vreemden.
Dat zeiltje was ik ook niet echt een voorstander van, tot er een keer een ongelukje gebeurde en het bed naar plas bleef ruiken, zonde van het matrasquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:45 schreef babyfeet het volgende:
bedankt voor de tips daar heb ik zeker wat aan vind die van tan heel erg aantrekkelijk
en ik denk dat ik dat ga doen.
met een zeiltje heb ik zoiets van dat slaapt naar mijn idee helemaal niet lekker
maar super bedankt allemaal
ik ben je eeeuwig dankbaar, uit verveling net de aflevering gekeken en ik zie me daar toch ineens de oplossing voor het klimprobleem van Jayden. Super (nu nog zien te regelen, maar das alleen nog maar een kwestie van tijd).quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:11 schreef poemojn het volgende:
Rottdog, kijk eens naar de nieuwste aflevering van Schatjes, online te bekijken op http://www.eo.nl/portals/programs/episode.jsp?episode=5781982 . Misschien heb je wat aan de tips die daar gegeven zijn (en de reacties op de site)?
Morris, welkom!
Jaaaaaquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:06 schreef babyfeet het volgende:
Morris welkom hier en heb je mijn kaartje ontvangen voor je verjaardag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |