tot en met 3 jaar is toch hetzelfde als tot 4 jaar?quote:Op maandag 25 juli 2005 21:39 schreef marisa het volgende:
Hallo, ik heb een vraagje, hoop dat dat hier kan: mijn dochter wordt volgende maand 3. Nu ben ik door de vitamine D pilletjes heen. Op het potje zag ik staan dat je t/m 3 jaar 2 pilletjes per dag kan geven, maar ik meen me te herinneren dat ik gehoord heb tot het vierde jaar door te kunnen gaan. Wat doen jullie?
Ja met een boos gezichtquote:
fijn dat liam de schoenen zo mooi vindt belana.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:40 schreef beefcake het volgende:
Het vierde levensjaar begint namelijk als je kind drie jaar wordt.
Hij kon in principe wel los staan, hij kon alleen niet zelf gaan staan, zonder enige hulp van een object of een mens. Hij vond het los staan altijd een beetje eng, liet zich meteen weer vallen enzo. Maar toen hij het eenmaal niet meer zo eng vond, ging hij ook vrijwel meteen lopen! En dat lopen was zó leuk, dat je dat ook wilt doen als er niets is om je aan op te trekken. En dan moet je wel zelf gaan staan natuurlijk! Bij Dylan is dit trouwens allemaal heel snel achter elkaar gegaan. Hij kruipt nu eigenlijk helemaal niet meer, alles moet lopend gebeuren.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:02 schreef dutchie het volgende:
Da's grappig Beef; dat hij eerst liep en toen pas los ging staan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |