Ik wil hier even een verhaaltje posten over een ontaarde moeder, misschien heeft iemand hier nog iets aan:
Een aantal weken geleden was mijn jongste dochter (1jaar, 8 maanden) ontroostbaar, ze had gewoon pijn en bleef maar huilen. Niets hielp, dus wij na 2 uur krijsen naar de huisarts. Die vond niets, ze was ook weer bedaard. Een dag later hetzelfde verhaal en 2 dagen later weer. Tja je denkt je suf en dit was allemaal heel zielig. Op een gegeven moment ben ik de tijdstippen eens nagegaan en dit gebeurde altijd net voor ze naar bed moest. (Dus druk gespeeld enzo!) Zouden het misschien de schoenen kunnen zijn? En jawel hoor, haar schoentjes die ze net een week had, waren te klein. De voetjes hadden een enorme groeispurt doorgemaakt. Blij dat het opgelost was, maar toch heb ik mezelf daarna een flinke dreun verkocht.
![]()
Je voelt je vreselijk dat je je kind pijn hebt gedaan, maar zoals gezegd, misschien heeft iemand nog iets aan dit verhaal.
Schaapjes aller landen verenigt u.Veni, vidi, pavi (We came, we saw and we ate grass)