wel een verkapte advertentiequote:
ik ook eigenlijkquote:Ik heb het veel te druk voor een relatie man!![]()
muziek helpt meestal heel weinig heb ik gemerkt..quote:Op zondag 24 juli 2005 13:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Het nummer :
Gett outta my head![]()
Helpt ook al niet
Dan had er gestaan: Ik ben te oud, maar als er hier mensen lurken tussen de 20 en de 27quote:
* qu63 is 20quote:Op zondag 24 juli 2005 13:55 schreef Faithy het volgende:
[..]
Dan had er gestaan: Ik ben te oud, maar als er hier mensen lurken tussen de 20 en de 27
Of:vr.20.jr.zkt.mn.20-27.jr. etc.
Oh.. als het toch niet helpt, draai dan ook nog even.quote:Op zondag 24 juli 2005 13:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Het nummer :
Gett outta my head![]()
Helpt ook al niet
het scheelt maar 4 maanden!quote:
wilde net zeggen jaquote:Op zondag 24 juli 2005 14:00 schreef Faithy het volgende:
overigens, voor ik boze gezichten krijg:
dat vind ik voor pubers vooral zeg maar... maar er zijn natuurlijk uitzonderingen wanneer je jongen WEL volwassen gedrag kan vertonen.
Boven de 21, 22, vind ik het wel weer kunnen.. raar eigenlijk.. al die standaarden..
als het verschil niet te groot is kan het prima.quote:
Sorryquote:Op zondag 24 juli 2005 16:40 schreef Brechtje het volgende:
Niet te veel slowchat hier!
Hij heeft wel gelijkquote:
neem je een knuffelbeertje, helpt altijdquote:Op maandag 25 juli 2005 21:20 schreef -Trinity- het volgende:
Als er iemand naast je ligt, slaap je toch lekkerder.
geonoeg knuffelberen te vinden op dit forumquote:Op maandag 25 juli 2005 21:27 schreef EleQusion het volgende:
[..]
neem je een knuffelbeertje, helpt altijd
*meld zich ook*
Dat zuigtquote:Op maandag 25 juli 2005 23:46 schreef 2Mini het volgende:
Ik hoorde net dat die chick met wie ik had.. een ander heeft..
de..
dus eigenlijk had jij met haar maar zij niet met jou?quote:Op maandag 25 juli 2005 23:46 schreef 2Mini het volgende:
de..
Geile bokquote:
*aai* Sterkte... seems like you'll be hanging around for a while, too.quote:Op maandag 25 juli 2005 23:46 schreef 2Mini het volgende:
de..
lol, jij weet wel hoe je iemand op moet vrolijken, niet?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:30 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
*aai* Sterkte... seems like you'll be hanging around for a while, too.
Ik ook.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:41 schreef Jeff89 het volgende:
Ik verveel me en ik ben te single...
dat zoort opmerkingen zijn zo...quote:
Er is wel meer tegenwoordig zoooo 2004....quote:
Ja, want het is hier wel ff heel gezellig ja!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
lol, jij weet wel hoe je iemand op moet vrolijken, niet?
Er zijn ook meer jongens dan meisjes in NLquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:33 schreef Jaguarized het volgende:
Er zijn meer jongens dan meisjes single zo te lezen.....
je kan ze weghalenquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:17 schreef -Trinity- het volgende:
Er hangen nu hier in de buurt allerlei posters met "Proud to be single. Single magazine, singledating.nl"
Wrijf het erin. Ben njet proud.
Hoeveel vriendjes heb jij eigenlijk al gehad?quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:17 schreef -Trinity- het volgende:
Er hangen nu hier in de buurt allerlei posters met "Proud to be single. Single magazine, singledating.nl"
Idd...Wel al fietsende, anders is het niet leuk....`quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
je kan ze weghalen
bijna klar met uploaden![]()
Wehehe, die zitten hier in de abri'squote:Op donderdag 28 juli 2005 19:17 schreef -Trinity- het volgende:
Coole reclame he.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:40 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Wehehe, die zitten hier in de abri's![]()
![]()
![]()
Waarom?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoeveel vriendjes heb jij eigenlijk al gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |