En waar haal ik nu om half acht nog een vangkooi?quote:
Dat komt de opgeslagen goederen niet ten goedequote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:26 schreef Snakey het volgende:
Cyklon B.
Hij/zij zal sowieso geen voer willen eten in deze stress situatie.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:27 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
En waar haal ik nu om half acht nog een vangkooi?
daar dacht ik ook net aan ja.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hij/zij zal sowieso geen voer willen eten in deze stress situatie.
Is er in de plaatselijke sloot geen muskusrattenval?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:27 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
En waar haal ik nu om half acht nog een vangkooi?
Het is een merel, misschien goed om te zeggenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:31 schreef Snakey het volgende:
Zijn er geen plafondplaten die je eruit kan halen? Misschien kom je er dan bij. Als het vogeltje in een hoekje zit blijft het daar waarschijnlijk wel zitten van angst. Of hij/zij sterft van angst...
Das een heel andere veugol.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:34 schreef saudade het volgende:
http://www.bigmagic.com/pages/blackj/tatu7brd.jpg
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is er in de plaatselijke sloot geen muskusrattenval?
En anders bel je toch gewoon de dierenambulance. Die krijgen hem ook niet, maar het is gewoon leuker om andere aan het werk te zien, en ze uit te lachen omdat het niet lukt, dan om zelf te falen
verbeterdquote:
Bel nou maar gewoon de dierenambulance. Als ze hem vangen is dat mooi, als ze hem niet vangen heb je ten minste lol gehadquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:41 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
![]()
Mijn collega stelde al voor het beest met de scoped luchtbuks van de buurman te bestoken.
Vanmiddag kwam er al een vriend van mij langs, een soldaat bij de luchtmobiele brigade. Die had ook wel wat ''oplossingkjes''
Ook is voorgesteld de alarmcentrale in te lichten, maar mocht er dan een échte inbraak plaatsvinden zijn we waarschijnlijk niet verzekerd, omdat mijn baas dan al van te voren gebeld heeft dat het om een vogel gaat, en ze niet hoeven te komen. Bovendien twijfel ik er aan of ze überhaupt het woord van mijn baas aannemen, het zou wel een héle listige truc zijn om zo zelf die zaak leeg te halen.
Het gaat om een oppervlakte van ongeveer 200m², en zo'n 400 platen, die grotendeels niet los kunnen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:40 schreef Adnan het volgende:
Nou als je de plaat wat direct onder de vogel zit weghaalt kun hem wel gewoon pakken. Wel eerst ervoor zorgen dat het vrij donker is in de ruimte, vogeltjes worden al heel kalm als het lekker donker is en zijn dan ook minder bang.
Hoe is die merel er in gekomen dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:44 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Het gaat om een oppervlakte van ongeveer 200m², en zo'n 400 platen, die grotendeels niet los kunnen.
slechts een klein gedeelte van de zaak heeft dat (verlaagde) dubbele plafond. Hij is daar tussen gekomen van één kant, waar er een klein hoekje is waar de vogel erin is gekropen/gevlogen.quote:
Eh, nee dus. Tenzij je baas bereid is 1 of meer plafondplaten te slopen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:51 schreef Casparovvv het volgende:
Dus ik dacht, laat ik eerst eens even kijken of jullie nog wat kunnen verzinnen
Bij die hond is het plafond al naar beneden gekomenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:02 schreef Individual het volgende:
Ga ff naar je plaatselijke dierenasiel, leen een kat en laat die los in dat dubbele plafond.
Moet je wel een hongerige kat hebben die terugkomt als ie het beestje heeft gevangen want anders moet je er ook nog een hond achteraan sturen en als die hond dan ook niet terugkomt moet je Martin Gaus bellen en dat wil je niet.
Je krijgt van mn baas en mij 50 euro en een krat bier als je het beest hier op die manier komt vangen [14.gif]quote:
Maar dan is de vogel er wel uitquote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:05 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Bij die hond is het plafond al naar beneden gekomen
En zit ie in het gedeelte van de zaak mét infra rood beveiliging (lees: tonnen aan beveiligingstroep), liever dat ie daar tussen dat plafond wegrot dan dat we de politie en meerdere personeelsleden laten komen.quote:
Flikker er nog een aap bij.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:39 schreef Heatseeker het volgende:
Laat een poema los in het magazijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |