Juist de man waar ik opeens niet zo veel vertrouwen meer in heb.quote:
editquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:46 schreef Ambrosius het volgende:
1. Julich
2. E. Dekker
3. Peña
4. Bruseghin
5. Fothen
Op zich ben ik het hier wel mee eens, de deadline was voor de proloog, dan is het vreemd om deze te verplaatsen naar erna.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:21 schreef Chepke het volgende:
Waar slaat het nou op dat er nog gewisseld mag worden, dat hebben we nog nooit gedaan. De onvoorspelbaarheid maakt het juist leuk. Onzin dus dat er nog gewisseld mag worden.
En dat zeg ik niet omdat ik niet wil wisselen door een goede proloog van mijn renners, maar er zijn veel deelnemers die niet meer kunnen aanpassen, dus dat is oneerlijk.
Vind ik ook, aardig van placebeau, dat zeker, maar we zijn zelf te laat geweest.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:01 schreef mitt het volgende:
onderdeel van het spel is ook op tijd je prognose inleveren lijkt me?
lullig voor de mensen die te laat waren, maar dit is wel een beetje jammer.
Ik moet wel een beetje gokken gezien m'n achterstand.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Juist de man waar ik opeens niet zo veel vertrouwen meer in heb..
daar gaat het niet om maar als je het nu doet, zul je het strax bij een ander ook moeten doen en zo blijf je dan aan de gangquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:09 schreef placebeau het volgende:
okee, dan, op tijd is op tijd, wijzigingen tellen niet meer, jullie hebben gelijk.
Ik wou geen opschudding veroorzaken hoor
Vind ik ook. Te laat inleveren is pech gehad. Want hoewel een proloog niet heel veel zegt, zegt het toch wel iets. Zeker voor een ronde als deze, waar de verschillen waarschijnlijk niet al te groot zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:03 schreef AirRaid het volgende:
deadline is deadline toch???
wat doen we hier meequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:03 schreef zjroentje het volgende:
1. Julich
2. Dekker
3. Bruseghin
4. Ivanov
5. Fothen
ik had ook (alleen) de top 2 goedquote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:48 schreef At_Fundum het volgende:
Ik ben niet de enige met de Julich op 1 en E. Dekker op 2 combo, maar toch zal ik eindelijk weer wat stijgen
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:51 schreef AirRaid het volgende:
[..]
ik had ook (alleen) de top 2 goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |