quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:22 schreef pieter_pontiac het volgende:
Het is heel simpel: van dieren blijf je af.
Wat heeft dat er mee te maken?quote:
Ah kijk, de ware dierenvriend. Mensen mogen sneuvelen om dierenleed te bestrijden. Volgens mij snap jij iets niet helemaal.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:27 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken?
Wees dan een bikkel en val een mens aan, maar een dier kan niks terug doen.
Dat lijkt mij iets van normale normen en waarden.
Als jij dat niet kan snappen mogen ze jou wat mij betreft onthoofden.
Je vergeet dat meneer ook met dat katje naar de dierenarts had kunnen gaan. Die geeft het dier een spuitje en het is over. Pijnloos.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:19 schreef ludendorff het volgende:
[..]
1 beestje moest toch al dood
2 die gast dacht, met 1 snelle snijbeweging is de slagader geraakt en bloed het beest snel doo
3 er was ook nog een gast die het katje uit zijn lijden wilde verlossen door hem dood te schieten maar die kon die dag niet vandaar dit, anders had die kat nog een dag pijn moeten lijden
4 mes bleek bot
5 filmpje om aan anderen te laten zien hoe het ging (is dat zo idioot in deze tijd waarin gvd bijna ieder mens zijn hele hebben en houwuh op tv verteld of in z'n blote reet het internet bevuilt???
o ja
verzuipen schijnt ookabsoluut geen fijne dood te zijn en daarbij , het gaat maar om een paar minuten, wat is nou een paar minuten.
Dat staat er niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:28 schreef gelly het volgende:
[..]
Ah kijk, de ware dierenvriend. Mensen mogen sneuvelen om dierenleed te bestrijden. Volgens mij snap jij iets niet helemaal.
Jeetje, ga je ook met die lastige slakken uit je tuin naar de dierenarts voor een spuitje ? Hoe nobel.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:31 schreef attila het volgende:
[..]
Je vergeet dat meneer ook met dat katje naar de dierenarts had kunnen gaan. Die geeft het dier een spuitje en het is over. Pijnloos.![]()
de wet van de natuur, de zwakkeren gaan dood en de sterken zullen overleven, zo'n kat snapt dat tenminste als hij met een weerloos uit het moedernest gevallen musje speelt en zijn nagels er keer op keer inzet (en niet voor consumptie maar louter ter vermaak)quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:27 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken?
Wees dan een bikkel en val een mens aan, maar een dier kan niks terug doen.
Dat lijkt mij iets van normale normen en waarden.
Als jij dat niet kan snappen mogen ze jou wat mij betreft onthoofden.
Of zet hem weer netjes in elkaar natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:31 schreef attila het volgende:
[..]
Je vergeet dat meneer ook met dat katje naar de dierenarts had kunnen gaan. Die geeft het dier een spuitje en het is over. Pijnloos.![]()
Had gelezen dat het al laat was, geen dierenarts meer open... Nekje breken is toch ook zo gedaan?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:31 schreef attila het volgende:
[..]
Ook goed.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:35 schreef TC03 het volgende:
Het gaat gewoon nergens over om meteen met dodelijke straffen te roepen. Paar maandjes cel en iets van TBS is zwaar genoeg.
Als Gelly het nu nog niet snapt, .... ach laat maar.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:22 schreef pieter_pontiac het volgende:
Het is heel simpel:van dierbare huisdieren dieren blijf je af., en je geeft ze een waardige eindbestemming.
Lijkt een lulverhaal want hij heeft het al een dag eerder aangekondigd.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:36 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Had gelezen dat het al laat was, geen dierenarts meer open... Nekje breken is toch ook zo gedaan?
zieke gast dus gewoon....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:37 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ook goed.
Gast is vrij ziek; hij heeft er in ieder geval vrij goed over nagedacht; mes gebruiken want met een schep onthoofden leek hem "te bruut" en "cameratechnisch niet handig"![]()
De plaats klopt niet (keuken), maar het is wel de realiteit op andere plaatsen (slachthuis).quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:47 schreef kLowJow het volgende:
Tuurlijk, als een paar mannetjes een koe hun keuken inslepen en op eenzelfde manier behandelen hoor je er niemand over..
Dit is dus het filmpje neem ik aan? Misschien kan je het er even bijzettenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:43 schreef ludendorff het volgende:
http://www.vtm.be/asx/vtmnieuws/vtmnieuws19uur_Vr.asx
Er zal toch wel ergens een dierenarts nachtdienst hebben ofzo?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:36 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Had gelezen dat het al laat was, geen dierenarts meer open... Nekje breken is toch ook zo gedaan?
Of het moreel acceptabel is om bijvoorbeeld koeien te slachten, vind ik een heel andere discussie. Het is hier net zo goed verboden om als willekeurige idioot een koe mee naar binnen te slepen om te kijken of je deze met je huis-tuin-en-keuken-messenset voor het oog van de camera een kopje kleiner weet te maken.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:41 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
De plaats klopt niet (keuken), maar het is wel de realiteit op andere plaatsen (slachthuis).
op dat belgenforum schrijft die gast zelf hij is daar user en hij vertelde daar dus vanaf minutt 1 (zwangerschap poes, poes lekte, poes dierenarts, moordenaar opgelucht, poes gezond, kittens in d;r buik leefden nog...kitttens geboren..aww schattig..aww lief...1 kitten obeglukje...kitten moet dood..weer geld voor de dierenarts uitgeven of zelf doen? zelf doen! methode? IK WIL WEL SCHIETEN zei de ene user...enz enz...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:55 schreef milagro het volgende:
Wie beweert trouwens dat het beestje "toch al ziek was" ?
De maker toch van dit filmpje, na tig felle reacties aan zijn adres?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |