Ik dacht al luci, waar blijft je brommertje!?quote:
So truequote:Op zondag 31 juli 2005 22:51 schreef xFriendx het volgende:
Hard rijden is simpel, verantwoordelijk rijden is een tweede.
maar kom op zeg nou zelfquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:22 schreef beertema het volgende:
mijn dagelijks vervoer.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
een aprilia classic 50
een brommer rijd juist kutter dan een scooter.quote:Op zondag 31 juli 2005 20:26 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb zelf een tomos met laag stuur en buddy-seat. Ik heb niet echt zin om veel geld uit te geven aan een dikke scooter, omdat ik scooter niet lekker vind rijden, en ik wat geld wil sparen voor een dikke motor, aangezien ik maar 2 jaar op dit tomosje rond ga rijden
[afbeelding]
Nopee...Heb beiden gereden en kan je toch wel melden dat een tomos een stuk lekkerder rijdt (en niet omdat ik die nu heb , en het moet wel een brommer zijn...snors zijn gewoon TE traag).. Op een tomos gaat het trouwens ook niet om supersnel zijn . Het sturen gaat echt top in vergelijking met een scooter. Vering is iets minder comfortabel maarrrr Drempelproofheid is toppie in tegenstelling tot scootersquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:23 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
een brommer rijd juist kutter dan een scooter.
ja fuck, dat kan ik met mn fiets ook, crossmoter heeft gewoon grote vering en grote wielen, (metmn fiets spring ik dr gewoon overquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:33 schreef uberpooier het volgende:
drempels & scootah's![]()
m'n tsx rijd dan wellicht geen 100 km/h... maar ik kan WEL met 60 over een drempel zonder er af te vallen of mn wiellagers naar de tering te helpen![]()
tja.. als ik ga stappen neem ik de fiets..voorlopig maar met de bus...quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:37 schreef fs180 het volgende:
[..]
ja fuck, dat kan ik met mn fiets ook, crossmoter heeft gewoon grote vering en grote wielen, (metmn fiets spring ik dr gewoon over)
m'n fiets heeft t niet 100% overleefd, repareren kan ff niet..vanwege boetes van mn brommer.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:42 schreef fs180 het volgende:
hoezo voolopig de bus?
90 euro voor teveel geluid, 103 dB gemeten..en vanaf 102 word je vervolgd... (dat word idd vervolgd, 90 euro is me wat veel geld.. ik heb een klacht ingedient. ik geloof namelijk niet dat de meting helemaal eerlijk was. gezien ik de brommer terug kreeg met een gat in de uitlaatquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:47 schreef fs180 het volgende:
lol.. wat voor boetes dan, geluidsoverlast is dr een..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |