Wat is er volgende week bij de AH (zie vorige topic)?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:54 schreef febster het volgende:
tvp
Ik nog niet weet, zal vnv eens rondneuzen, maar eerlijk gezegd verwacht ik weinig ivm zomervakantie enzo... Begin september zal er wel weer een joker of mega bonus festival ding zijn (want das economisch zeer slim ofzo, want na vakantie=geld op etc) maar voor de rest durf ik het nog niet te zeggenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:56 schreef blieblie het volgende:
[..]
Wat is er volgende week bij de AH (zie vorige topic)?
Hier is het droogquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:20 schreef FlowDesign het volgende:
Wehehehe... hebben jullie regenpakken mee?![]()
Voig topic: Eindhoven 751 - Hot, Hotter, Hotst!
ofzoquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:22 schreef amaranta het volgende:
Ah zo meteen op het nieuws..concerten bij de Ah....
Juup! Wat doe je nou! M'n ogen!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:32 schreef Juup© het volgende:
Zoek ik op Heineken Honco, krijg ik dit te zien;
[afbeelding]
Niet alleen bij de AH. Is van Dommelsch uit georganiseerd.quote:
Hmhm..quote:[b]Op vrijdag 22 juli 2005 19:54
Tering.
Heb je de kans om je product te promoten op tv, doe je het zo.
Hang dan een slick verkoopverhaaltje op van "Dit zijn hyperglydes, dit zijn kleine stickertjes die je onder je muis plakt in plaats van de gebruikelijke rubbertjes waardoor de muis beter glijd over de ondergrond wat bijvoorbeeld RSI reduceert.
Tadaaaaa, weer een container van die dingen verkocht.
*zucht... *
De echte nerds blijven thuisquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:54 schreef blieblie het volgende:
Zijn jullie gebracht door je moeder Inu?
En hebben jullie een nieuwe auto?
En tering, op campzones zitten dus WEL nerds.
Net een kerel die zijn zooi stond te verkopen die voorbij kwam op tv:
- Ja, wat verkoopt u?
*Knipper knipper met ogen gevolgd door nog 4 enge ticks*
Jaah Hyperglydes!
- En wat zijn dat?
Jaah pads voor onder je muis!
Tering.
Hang dan een slick verkoopverhaaltje op van "Dit zijn hyperglydes, dit zijn kleine stickertjes die je onder je muis plakt in plaats van de gebruikelijke rubbertjes waardoor de muis beter glijd over de ondergrond wat bijvoorbeeld RSI reduceert.
*zucht... *
iddquote:
Uh, nee... Ik ben met vlabakje meegereden vanuit Utrecht en mn broer is gebracht door de ouders van vrienden van m... en ik zit op mn eigen pcquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:54 schreef blieblie het volgende:
Zijn jullie gebracht door je moeder Inu?
En hebben jullie een nieuwe auto?
En tering, op campzones zitten dus WEL nerds.
Net een kerel die zijn zooi stond te verkopen die voorbij kwam op tv:
- Ja, wat verkoopt u?
*Knipper knipper met ogen gevolgd door nog 4 enge ticks*
Jaah Hyperglydes!
- En wat zijn dat?
Jaah pads voor onder je muis!
Tering.
*zucht... *
Zit het lekker?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:14 schreef Inu het volgende:
[..]
Uh, nee... Ik ben met vlabakje meegereden vanuit Utrecht en mn broer is gebracht door de ouders van vrienden van m... en ik zit op mn eigen pc
Ow... kdacht je moeder voorbij te zien rijden met je vriend achterin opt "nieuws"quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:14 schreef Inu het volgende:
[..]
Uh, nee... Ik ben met vlabakje meegereden vanuit Utrecht en mn broer is gebracht door de ouders van vrienden van m... en ik zit op mn eigen pc
Geen idee, vraag eerst om een naaktfoto.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:22 schreef blieblie het volgende:
http://nientje3.hyves.nl/index.php
Iemand enig idee wie dat is?
Ze nodigt me uit voor Hyves.
Keb nog nooit van het mens gehoord.
Nah....quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geen idee, vraag eerst om een naaktfoto.
En daarna of ze vrijgezel is.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geen idee, vraag eerst om een naaktfoto.
Als het de Janine is die ik ken (ken der maar één namelijk, maar kan me niet voorstellen dat die niet Tokkie van achteren heet) is ze zeer waarschijnlijk vrijgezel. Moet ik der foonnummer voor je vragen?quote:
Nee, die achternaam lijkt me al erg genoeg. Doe maar niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:25 schreef blieblie het volgende:
[..]
Als het de Janine is die ik ken (ken der maar één namelijk, maar kan me niet voorstellen dat die niet Tokkie van achteren heet) is ze zeer waarschijnlijk vrijgezel. Moet ik der foonnummer voor je vragen?
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, die achternaam lijkt me al erg genoeg. Doe maar niet.
Damn, te veel verradenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, die achternaam lijkt me al erg genoeg. Doe maar niet.
Hoe ken jij haar eigenlijk? In bed beland bij haar?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:28 schreef blieblie het volgende:
[..]
Damn, te veel verraden.
Was wel een priceless pic waard geweest op je date![]()
Wat een Aldi kastquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd
[afbeelding]
net besteld
+ 2x KVM switch, zalman koeler en 2 funky UV blauwe rounded cables
nep nerds daar op kampzone![]()
Toen bestond de Aldi nog nietquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik hoop dat het boek voor jouw Aldi auto goed is
Ik denk dat dat tegenvalt:quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:43 schreef daNpy het volgende:
[..]
Toen bestond de Aldi nog niet
Got no rice aaaaaight.
quote:Aldi ist ein Unternehmen, das 1913 als Familienunternehmen in Essen gegründet und später von Karl und Theo Paul Albrecht übernommen wurde. Der Firmenname steht für Albrecht-Diskont. Die Brüder führten damit die Discount-Idee in Deutschland ein und expandieren weltweit mit Erfolg.
http://nl.wikipedia.org/wiki/DAFquote:De DAF 44 (1966) was het zogenaamde "b-type". De ruimere auto was ontworpen door Michelotti. Om de stap naar de middenklasse te kunnen maken werd de DAF 55 (1967) geïntroduceerd, met een 4-cilinder Renault motor. Het laatste nieuwe model was de 66 uit 1972. De auto werd tot 1977 geproduceerd onder de merknaam Volvo. De DAF 46 (1974) kwam nog iets later maar is alleen maar verkocht als DAF. Het was de minst geliefde DAF, hetgeen te wijten was aan de aandrijving door zijn enkele riem.
Hehe... hey, Ik zit hier niet te socializeren in een tent!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |