Wat is er volgende week bij de AH (zie vorige topic)?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:54 schreef febster het volgende:
tvp
Ik nog niet weet, zal vnv eens rondneuzen, maar eerlijk gezegd verwacht ik weinig ivm zomervakantie enzo... Begin september zal er wel weer een joker of mega bonus festival ding zijn (want das economisch zeer slim ofzo, want na vakantie=geld op etc) maar voor de rest durf ik het nog niet te zeggenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:56 schreef blieblie het volgende:
[..]
Wat is er volgende week bij de AH (zie vorige topic)?
Hier is het droogquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:20 schreef FlowDesign het volgende:
Wehehehe... hebben jullie regenpakken mee?![]()
Voig topic: Eindhoven 751 - Hot, Hotter, Hotst!
ofzoquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:22 schreef amaranta het volgende:
Ah zo meteen op het nieuws..concerten bij de Ah....
Juup! Wat doe je nou! M'n ogen!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:32 schreef Juup© het volgende:
Zoek ik op Heineken Honco, krijg ik dit te zien;
[afbeelding]
Niet alleen bij de AH. Is van Dommelsch uit georganiseerd.quote:
Hmhm..quote:[b]Op vrijdag 22 juli 2005 19:54
Tering.
Heb je de kans om je product te promoten op tv, doe je het zo.
Hang dan een slick verkoopverhaaltje op van "Dit zijn hyperglydes, dit zijn kleine stickertjes die je onder je muis plakt in plaats van de gebruikelijke rubbertjes waardoor de muis beter glijd over de ondergrond wat bijvoorbeeld RSI reduceert.
Tadaaaaa, weer een container van die dingen verkocht.
*zucht... *
De echte nerds blijven thuisquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:54 schreef blieblie het volgende:
Zijn jullie gebracht door je moeder Inu?
En hebben jullie een nieuwe auto?
En tering, op campzones zitten dus WEL nerds.
Net een kerel die zijn zooi stond te verkopen die voorbij kwam op tv:
- Ja, wat verkoopt u?
*Knipper knipper met ogen gevolgd door nog 4 enge ticks*
Jaah Hyperglydes!
- En wat zijn dat?
Jaah pads voor onder je muis!
Tering.
Hang dan een slick verkoopverhaaltje op van "Dit zijn hyperglydes, dit zijn kleine stickertjes die je onder je muis plakt in plaats van de gebruikelijke rubbertjes waardoor de muis beter glijd over de ondergrond wat bijvoorbeeld RSI reduceert.
*zucht... *
iddquote:
Uh, nee... Ik ben met vlabakje meegereden vanuit Utrecht en mn broer is gebracht door de ouders van vrienden van m... en ik zit op mn eigen pcquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:54 schreef blieblie het volgende:
Zijn jullie gebracht door je moeder Inu?
En hebben jullie een nieuwe auto?
En tering, op campzones zitten dus WEL nerds.
Net een kerel die zijn zooi stond te verkopen die voorbij kwam op tv:
- Ja, wat verkoopt u?
*Knipper knipper met ogen gevolgd door nog 4 enge ticks*
Jaah Hyperglydes!
- En wat zijn dat?
Jaah pads voor onder je muis!
Tering.
*zucht... *
Zit het lekker?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:14 schreef Inu het volgende:
[..]
Uh, nee... Ik ben met vlabakje meegereden vanuit Utrecht en mn broer is gebracht door de ouders van vrienden van m... en ik zit op mn eigen pc
Ow... kdacht je moeder voorbij te zien rijden met je vriend achterin opt "nieuws"quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:14 schreef Inu het volgende:
[..]
Uh, nee... Ik ben met vlabakje meegereden vanuit Utrecht en mn broer is gebracht door de ouders van vrienden van m... en ik zit op mn eigen pc
Geen idee, vraag eerst om een naaktfoto.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:22 schreef blieblie het volgende:
http://nientje3.hyves.nl/index.php
Iemand enig idee wie dat is?
Ze nodigt me uit voor Hyves.
Keb nog nooit van het mens gehoord.
Nah....quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geen idee, vraag eerst om een naaktfoto.
En daarna of ze vrijgezel is.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geen idee, vraag eerst om een naaktfoto.
Als het de Janine is die ik ken (ken der maar één namelijk, maar kan me niet voorstellen dat die niet Tokkie van achteren heet) is ze zeer waarschijnlijk vrijgezel. Moet ik der foonnummer voor je vragen?quote:
Nee, die achternaam lijkt me al erg genoeg. Doe maar niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:25 schreef blieblie het volgende:
[..]
Als het de Janine is die ik ken (ken der maar één namelijk, maar kan me niet voorstellen dat die niet Tokkie van achteren heet) is ze zeer waarschijnlijk vrijgezel. Moet ik der foonnummer voor je vragen?
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, die achternaam lijkt me al erg genoeg. Doe maar niet.
Damn, te veel verradenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, die achternaam lijkt me al erg genoeg. Doe maar niet.
Hoe ken jij haar eigenlijk? In bed beland bij haar?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:28 schreef blieblie het volgende:
[..]
Damn, te veel verraden.
Was wel een priceless pic waard geweest op je date![]()
Wat een Aldi kastquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd
[afbeelding]
net besteld
+ 2x KVM switch, zalman koeler en 2 funky UV blauwe rounded cables
nep nerds daar op kampzone![]()
Toen bestond de Aldi nog nietquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik hoop dat het boek voor jouw Aldi auto goed is
Ik denk dat dat tegenvalt:quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:43 schreef daNpy het volgende:
[..]
Toen bestond de Aldi nog niet
Got no rice aaaaaight.
quote:Aldi ist ein Unternehmen, das 1913 als Familienunternehmen in Essen gegründet und später von Karl und Theo Paul Albrecht übernommen wurde. Der Firmenname steht für Albrecht-Diskont. Die Brüder führten damit die Discount-Idee in Deutschland ein und expandieren weltweit mit Erfolg.
http://nl.wikipedia.org/wiki/DAFquote:De DAF 44 (1966) was het zogenaamde "b-type". De ruimere auto was ontworpen door Michelotti. Om de stap naar de middenklasse te kunnen maken werd de DAF 55 (1967) geïntroduceerd, met een 4-cilinder Renault motor. Het laatste nieuwe model was de 66 uit 1972. De auto werd tot 1977 geproduceerd onder de merknaam Volvo. De DAF 46 (1974) kwam nog iets later maar is alleen maar verkocht als DAF. Het was de minst geliefde DAF, hetgeen te wijten was aan de aandrijving door zijn enkele riem.
Hehe... hey, Ik zit hier niet te socializeren in een tent!quote:
Van Eindhoven (NL)quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:07 schreef Anthraxx het volgende:Ik kom regelmatig in Drenthe. Zo ver is het niet
Dat vonden meer mensenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:09 schreef Anthraxx het volgende:
Het is een hele mooie dierentuin trouwens
Back to your roots.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:14 schreef Anthraxx het volgende:Ik zou graag een keer teruggaan. Nou ja, komt nog wel
Nee het is donker knaas.quote:
Wat is er in Emmen waar je naar terugwil?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:14 schreef Anthraxx het volgende:Ik zou graag een keer teruggaan. Nou ja, komt nog wel
De dierentuin. De rest is een kutzooitje.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:20 schreef blieblie het volgende:
[..]
Wat is er in Emmen waar je naar terugwil?
*opschrijft in to do lijst*
Tegenwoordig woont mijn opa in de Bilt. Over saaie plaats gesproken.
Hehe, daar woont je familie ofzoquote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De dierentuin. De rest is een kutzooitje.
Heb jij vrienden? King Diamond staat niet eens in jouw lijstje van het fotoboekdinges.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee. Ik heb vrienden in de buurt van Emmen.
Die lijst is niet echt actueel eigenlijk. Ik ken King Diamond wel. Heerlijke Metal net als Mercyful fate, hoewel als je het luistert klinkt het vrij sloom vergeleken met de herrie van tegenwoordigquote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heb jij vrienden? King Diamond staat niet eens in jouw lijstje van het fotoboekdinges.
Maar dat valt ook onder Kutzooitje.....quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee. Ik heb vrienden in de buurt van Emmen.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:27 schreef blieblie het volgende:
[..]
Maar dat valt ook onder Kutzooitje.....
Nice nice
Sonse Heide als het goed is.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:48 schreef blieblie het volgende:
Oooh valt weer mee![]()
Juup!
waar is dit:
[afbeelding]??
Nee, wel te koop (bij de meeste dierenzaken).quote:Op zaterdag 23 juli 2005 02:18 schreef blieblie het volgende:
Ah... kee.
Wel een erg leuke foto.
Die kattentuigjes zijn overal te krijgen?
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:07 schreef daNpy het volgende:
ik heb 't licht gezien!!!
ik heb 't licht gezien!!!
Alles kan je krijgenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee, wel te koop (bij de meeste dierenzaken).
Steek die stand ff lekker in de fikquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:35 schreef r8ality het volgende:
B.I.G. staat hier met een stand op Campzone..
En uiteraard mogen ze nog geen vinger uitsteken.
Staat Peter R de Vries niet op je scherm mee te kijken dan?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:35 schreef r8ality het volgende:
Ze staan hier wel op eigen risico...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:35 schreef r8ality het volgende:
Peter R de Vries zn team...toch?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:20 schreef FlowDesign het volgende:
B.I.G. ?
En waarom niet danquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:45 schreef febster het volgende:
oké, wij doen iig iets de komende 5 weken in supermarktland, dat kan de concurrentie niet zeggen![]()
je gaat niet hier komen vertellen dat je op kampzone zit he?quote:
Omdat het economisch niet mega slim is, en meestal door niemand in supermarktland gedaan wordt... maar goed zoals altijd als AH ergens mee begint volgt de rest nog (zover ze dat kunnen that is)quote:
Wijquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:36 schreef blieblie het volgende:
Wie gaat er vanavond uit?
Joyquote:
hail Appie Heinquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:16 schreef febster het volgende:
[..]
Omdat het economisch niet mega slim is, en meestal door niemand in supermarktland gedaan wordt... maar goed zoals altijd als AH ergens mee begint volgt de rest nog (zover ze dat kunnen that is)
kga met Suse 9.3 spelenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:26 schreef Juup© het volgende:
Ik verveel mezelf de tering
Ga maar MOH spelen op de Xbox denk.
jawelquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je gaat niet hier komen vertellen dat je op kampzone zit he?
Het was mij ook al opgevallen, maar ik geloof dat ze naar Salou is.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:35 schreef ArTiC het volgende:
ej..het valt me nu pas op
waar is PG gebleven?
Ow dat was schrikken zeker hahahaquote:
Ik blijf gewoon tot het eindequote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:32 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
Ow dat was schrikken zeker hahahaIk heb jou 1 keer langs zien lopen
Tot hoe lang blijf je??
Was jij vorig jaar de winnares van de missverkiezing?
Anders wel danquote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nu er vrouwen komen kan ik het natuurlijk helemaal niet meer serieus nemen.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het nieuwsitem wel even gekeken heb om te zien of er bekenden langskwamen. Er werkt er 1 op de EHBO daarzo geloof ik. Maar verder dan dat interesseert het me niets en kan het me gestolen worden.quote:
Hij zat er niet bij. Ik zal hem eens SMSen dat ie met zijn kop voor de camera moet springen.quote:Op zondag 24 juli 2005 00:11 schreef FlowDesign het volgende:
Hier het RTL4 filmpje: http://eggsplosion.com/etc/campzone_rtl4_22_07_2005.wmv
Op driekwart zie je Laurens (OmegaP, roze geenstijl shirt) en Ben op de bank zitten.
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaagquote:Op zondag 24 juli 2005 00:15 schreef blieblie het volgende:
Campzone... Je had er bij moeten zijn.
Gaan we het nu serieus een week lang over dat gedoetje hebben?
Want dan neem ik een sabbatical.
Of ben ik nou ook een nerd als ik zoiets zeg?quote:Op zondag 24 juli 2005 04:33 schreef FlowDesign het volgende:
Als ze nou van Fok uit heel de IP-range van Campzone blokkeren
't is nerd!!!quote:
Gefeliciteerd dikkequote:Op zondag 24 juli 2005 05:07 schreef febster het volgende:
Ik woog overigens destijds 8 pond, wat destijds best veel was ofzo
dat dacht ik nou ook....maareh, gefeliciteerd jonkie......quote:Op zondag 24 juli 2005 10:45 schreef Inu het volgende:
Als je er zo'n hekel aan hebt, waarom vertel je het dan? Als je niks zegt feliciteerd ook niemand je...
Gefeliciteerd
Volgens dr msn naam gaat ze pas over 1 week..en een paar dagen geleden stond er nog 2 weken.... dus ik denk dat ze gewoon, met andere dingen bezig is dan internetten....quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:30 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Het was mij ook al opgevallen, maar ik geloof dat ze naar Salou is.
Dank je/iedereenquote:Op zondag 24 juli 2005 10:45 schreef Inu het volgende:
Als je er zo'n hekel aan hebt, waarom vertel je het dan? Als je niks zegt feliciteerd ook niemand je...
Gefeliciteerd
Toen?quote:Op zondag 24 juli 2005 11:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
dat dacht ik nou ook....maareh, gefeliciteerd jonkie......Toen ik zo oud was als jij.......
ik zei, TOEN IK ZOU OUD WAS...quote:Op zondag 24 juli 2005 15:29 schreef febster het volgende:
[..]
Toen?
je bent overigens de 1e persoon die me in mijn leven oud noemt![]()
![]()
Ach man! Dan weet je nog niet genoeg wat de concurentie doet...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:16 schreef febster het volgende:
[..]
Omdat het economisch niet mega slim is, en meestal door niemand in supermarktland gedaan wordt... maar goed zoals altijd als AH ergens mee begint volgt de rest nog (zover ze dat kunnen that is)
Ik begreep ze anders wel in één keer...quote:Op zondag 24 juli 2005 16:53 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Je moet ook niet al je zinnen kriskras door elkaar gooien...
don't start itquote:Op zondag 24 juli 2005 16:59 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Ach man! Dan weet je nog niet genoeg wat de concurentie doet...![]()
Hierbij de Plus zijn er nog zat goeie acties, aanbiedingen en activiteiten.. Edah heeft nog een spaaractie enzenz
![]()
![]()
Nou wat ben jij slim zeg, poe poe...quote:Op zondag 24 juli 2005 17:00 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Ik begreep ze anders wel in één keer...![]()
Change of subject:quote:Op zondag 24 juli 2005 17:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
don't start it
Als we een supermarkt discussie gaan houden in een SC serie over Eindhoven met campzone in de TT dan breek ik![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 17:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Change of subject:
Heb je de F1 gezien?
Ow de MotoGP wordt nu in de regen gereden en ze gaan allemaal onderuit
voor Kimi wel, voor McLaren/Mercedes niet...ze betalen de prijs voor alles op performance winst zetten zonder op de betrouwbaarheid te letten.quote:Op zondag 24 juli 2005 17:12 schreef FlowDesign het volgende:
Jens is cool
Maar ik vind het wel sneu voor Kimi hoor.
Das sneu, gun het hem wel... Alles beter dan MSCquote:Op zondag 24 juli 2005 17:18 schreef FlowDesign het volgende:
Kimi was vet aan het winnen maar z'n auto ging weer stuk.
nog niet verkocht?quote:Op zondag 24 juli 2005 17:26 schreef FlowDesign het volgende:
Ik stap maar weer even in m'n Renault om wat te gaan eten
Laters
Goh, als je het snapt dan is zij toch niet onduidelijk??quote:Op zondag 24 juli 2005 17:07 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nou wat ben jij slim zeg, poe poe...
Ik zeg toch niet dat ik het niet begreep, ik constateer even dat amaranta zoals gebruikelijk weer lekker onduidelijk is.
*zucht*
Keejkeej....quote:Op zondag 24 juli 2005 17:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
don't start it
Als we een supermarkt discussie gaan houden in een SC serie over Eindhoven met campzone in de TT dan breek ik![]()
slecht...niks leuks binnen het budget atm..leuke app zijn gewoon te duurquote:Op zondag 24 juli 2005 18:03 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Maar.. hoe is het met je appartementenjacht?
quote:Op zondag 24 juli 2005 18:07 schreef ArTiC het volgende:
wat zou een vrouwenonderwerp zijn?
de break-up van barbie & ken?
Klote is dat he, kei veel zin in en dan.. neej toch niet (x10)quote:Op zondag 24 juli 2005 18:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
slecht...niks leuks binnen het budget atm..leuke app zijn gewoon te duur
denk dat ik maar iets leuks opzoek en de huidige bewoners daar wegpest ofzo.
Goh meid *wapper*quote:Op zondag 24 juli 2005 18:12 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Goh, een hetero (neem ik aan) die erover mee weet te praten!
![]()
doen we!quote:Op zondag 24 juli 2005 18:13 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Klote is dat he, kei veel zin in en dan.. neej toch niet (x10)
Maja, hoop houen!
Suc6 in de Cliko.quote:Op zondag 24 juli 2005 17:26 schreef FlowDesign het volgende:
Ik stap maar weer even in m'n Renault om wat te gaan eten
Laters
Toevallig komt er zojuist een jongen langsgefietst die hier in de buurt woont en hij en zijn broer willen beiden een Clio 16V. Dus mss issie binnenkort verkochtquote:
Ach, koop een Honda en je bent die klito zo vergetenquote:Op zondag 24 juli 2005 22:37 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Toevallig komt er zojuist een jongen langsgefietst die hier in de buurt woont en hij en zijn broer willen beiden een Clio 16V. Dus mss issie binnenkort verkocht
stiekem wel een beetje
Ieder de helft.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:37 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Toevallig komt er zojuist een jongen langsgefietst die hier in de buurt woont en hij en zijn broer willen beiden een Clio 16V. Dus mss issie binnenkort verkocht
stiekem wel een beetje
Neh, ik wil graag een auto met karakter.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ach, koop een Honda en je bent die klito zo vergeten
ja dannyquote:Op zondag 24 juli 2005 22:51 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Neh, ik wil graag een auto met karakter.
Een goed karakter?quote:Op zondag 24 juli 2005 22:51 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 juli 2005 22:51 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Herbie iets voor jou?quote:Op zondag 24 juli 2005 22:51 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Een Kever kopen en dan een Porsche motor er in lepelenquote:Op zondag 24 juli 2005 23:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Herbie iets voor jou?
[afbeelding]
Karakter genoeg
Wehehe... just kiddin.quote:
Als jij koffie lust is dat een must jaquote:Op maandag 25 juli 2005 12:31 schreef blieblie het volgende:
Ik regel een koffiezetapparaat voor de volgende keer.
Zeg Hendrik... ik ben een grote Honda fan. En Honda heeft wél karakter.quote:
hey Karel, ik begin je al te mogen nuquote:Op maandag 25 juli 2005 12:56 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zeg Hendrik... ik ben een grote Honda fan. En Honda heeft wél karakter.
of een fijne import ITRquote:Op zondag 24 juli 2005 23:22 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wehehe... just kiddin.
Maar nee, als het geen NSX of een Acura is dan hoef ik geen Honda.
klinkt al pr0nquote:
Ja, hij is doodquote:Op maandag 25 juli 2005 14:30 schreef amaranta het volgende:
Hoorde net op de radio dat er in Ehv een dode man op een fietspad was gevonden...weet iemand hier meer van?
Vraag het hem evenquote:Op maandag 25 juli 2005 14:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ah oke.. en is het al bekend wie die man is?
heb je het nummer?quote:
06-1120611quote:Op maandag 25 juli 2005 15:36 schreef blieblie het volgende:
06-....
CRX, mooi wagentje, jammer van de sjonnnies die hem verricen.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hey Karel, ik begin je al te mogen nu
ik heb het ook niet op CRX'en hoor
wat zielig voor die nerds op campzone zeg...whehehequote:
Ik hoorde vanmiddag van Josti dat de tent wel heel goed waterdicht was...quote:Op maandag 25 juli 2005 20:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat zielig voor die nerds op campzone zeg...whehehe
hebben ze waterkoeling..is het nog niet goedquote:Op maandag 25 juli 2005 20:51 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik hoorde vanmiddag van Josti dat de tent wel heel goed waterdicht was...
ssst..illusiequote:Op maandag 25 juli 2005 20:59 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Is toch knap dat je antwoord krijgt van een 9-cijferig nummer
Dát is pas een illusie!quote:Op maandag 25 juli 2005 20:59 schreef ArTiC het volgende:
hoe lang duurt het als je geld over maakt van de rabo naar de abn? 1 werkdag?
Ja die vrouwen blijven maar doorlullenquote:Op maandag 25 juli 2005 21:02 schreef ArTiC het volgende:
hmmm blij dat ik weer vrijgezel ben...veel beter voor mijn telefoonrekening
nou...van abn naar rabo kan binnen een werkdag (geen spoed), tenminste, mijn salaris is altijd dezelfde dag nog binnen...andersom alleen moet en zal me nieuwe kast voor vrijdag binnen hebbenquote:
ruzies per telefoon duren te langquote:Op maandag 25 juli 2005 21:02 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja die vrouwen blijven maar doorlullen
Ik kijk altijd pas een dag laterquote:
don't touch the red buttonquote:Op maandag 25 juli 2005 21:08 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Er zit ook een rood hoorntje op je telefoon dacht ik...
Ooit mee geboekt?quote:
doeiquote:Op maandag 25 juli 2005 22:42 schreef gazylady2 het volgende:Om 5 uur pap,mam, broer, neef en vriend uitzwaaien... Daháág!!!!
![]()
Hopelijk is het daar wel veilig, want waar kun je tegenwoordig nou relatief veilig naar toe gaan zonder al te veel sores?quote:
Siófokquote:Op maandag 25 juli 2005 22:56 schreef ArTiC het volgende:
Waar ga je eigenlijk heen gazy?
Sió what the fok?quote:Op maandag 25 juli 2005 22:58 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Siófok![]()
Mên, zin an!!!!!!! Helemaal niks doen![]()
Okeej, Helmond niet neej, Eindhoven, mwhahh, is de ergste rassenhaat volgens mij ook wel weer over, maar dit dorp hierquote:Op maandag 25 juli 2005 22:58 schreef ArTiC het volgende:
tegenwoordig ben je nergens veilig, ook thuis niet dus dat zal me nooit stoppen
Neej, en zonnen, zwemmen, winkelen, beetje side seeing, stappen en jongens versieren is ook niet niks..quote:Op maandag 25 juli 2005 23:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Sió what the fok?
Griekenland?
helemaal niks? genieten van je verdiende vakantie is ook niet niks
Dommelen bedoel je?quote:Op maandag 25 juli 2005 23:01 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Okeej, Helmond niet neej, Eindhoven, mwhahh, is de ergste rassenhaat volgens mij ook wel weer over, maar dit dorp hierhehe inkoppertje
quote:Op maandag 25 juli 2005 22:42 schreef gazylady2 het volgende:Om 5 uur pap,mam, broer, neef en vriend uitzwaaien... Daháág!!!!
![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 23:02 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Neej, en zonnen, zwemmen, winkelen, beetje side seeing, stappen en jongens versieren is ook niet niks..![]()
Haha, wat dacht je, dat mijn vriend met hun mee ging?quote:
vrouwenquote:
Ik dacht dat je om 5 uur op vakantie ging zonder ouders, broer, neef en vriend eigenlijkquote:Op maandag 25 juli 2005 23:06 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Haha, wat dacht je, dat mijn vriend met hun mee ging?
Is vriend van m'n bro...![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 23:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vrouwen
Wist je dat Barbie en Ken uit elkaar zijn?
huh?quote:Op maandag 25 juli 2005 23:10 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Wat moet ik nou? Al die spannende, emotionele, intriges...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mànnen!quote:Op maandag 25 juli 2005 23:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik dacht dat je om 5 uur op vakantie ging zonder ouders, broer, neef en vriend eigenlijk
wist je dat die morgen weer op tv zijn?quote:Op maandag 25 juli 2005 23:12 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Mànnen!![]()
wist je dat er halfnaakte vrouwen en auto's op tv zijn?
Zo had ik het eigenlijk ook geinterpreteerd....dat je dus helemaal alleen ging...quote:Op maandag 25 juli 2005 23:06 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Haha, wat dacht je, dat mijn vriend met hun mee ging?
Is vriend van m'n bro...![]()
dat rijmtquote:Op maandag 25 juli 2005 23:13 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Da's een heel gemis, Barbie en Ken, men men men...
wist je dat die Altijd op tv zijn?quote:Op maandag 25 juli 2005 23:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wist je dat die morgen weer op tv zijn?
zaterdagnacht niet, dan zijn alleen die half naakte vrouwen erquote:Op maandag 25 juli 2005 23:14 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
wist je dat die Altijd op tv zijn?
Hongarije dacht ik...quote:Op maandag 25 juli 2005 23:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Sió what the fok?
Griekenland?
helemaal niks? genieten van je verdiende vakantie is ook niet niks
Fixed!quote:Op maandag 25 juli 2005 23:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zo had ik het eigenlijk ook geinterpreteerd....dat je dus helemaal alleen ging...
goulash?quote:
Zijn ze dan nog half naakt?quote:Op maandag 25 juli 2005 23:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zaterdagnacht niet, dan zijn alleen die half naakte vrouwen er
durf duidelijke taal te vragenquote:
ligt eraan hoe bezopen ik benquote:
Men, vraag dat dan ook ipv het verkeerd te intepreterenquote:Op maandag 25 juli 2005 23:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
durf duidelijke taal te vragen
*haalt zich een raar konijn voor de geest*
Wat bij het woord Siofok?quote:Op maandag 25 juli 2005 23:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
durf duidelijke taal te vragen
*haalt zich een raar konijn voor de geest*
in de mx5?quote:Op maandag 25 juli 2005 23:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
In de nacht van woensdag op donderdag gaaan wij (Mex en ik) richting spanje...
Nee bij Postbus 51 campagnesquote:
doe dat dan ook in 1xquote:Op maandag 25 juli 2005 23:19 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Men, vraag dat dan ook ipv het verkeerd te intepreteren![]()
durf duidelijke taal te geven
Dat wil hij ja...ware het niet dat dan zijn kleren niet mee kunnen in die kleine kofferbak.quote:
Nice nice!quote:Op maandag 25 juli 2005 23:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
In de nacht van woensdag op donderdag gaaan wij (Mex en ik) richting spanje...
Ik heb alleen de EO op mijn TV, de rest is duivelsquote:Op maandag 25 juli 2005 23:23 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Of welke zender je kijkt zuipschuit![]()
Nou lieve kijkbuiskindertjes, oogjes dicht en slaap lekker!quote:Op maandag 25 juli 2005 23:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb alleen de EO op mijn TV, de rest is duivels
die van de sigaretten?quote:Op maandag 25 juli 2005 23:26 schreef ArTiC het volgende:
niks te vinden over dat irritante postbus 51 konijn gewoon
quote:Op maandag 25 juli 2005 23:27 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Nou lieve kijkbuiskindertjes, oogjes dicht en slaap lekker!
k ga lekker slapen, en jullie strax ook he!
en niet te veel naar de EO kjiken jij he! Want daar zijn blijkbaar ook al die menstuff te zien danhaha
Truste!![]()
DURF DUIDELIJKE TAAL TE VRAGENquote:
owee als je katje in de gordijnen gaat hangenquote:Op maandag 25 juli 2005 23:31 schreef blieblie het volgende:
Jay! Gordijnen hangen eeeeeindelijk.
En Charly and the Chocolatefactory is kewl.
Ik ben geen Johnny Depp geilbeer maar hij was wel errug goed.
(En de Oempa Loempa's natuurlijk)
durf duidelijke taal te vragenquote:Op maandag 25 juli 2005 23:32 schreef amaranta het volgende:
Is het liedje van de oempaloempas het zelfde als in die ouwe film?
Oempaloempa loempadidee...lalallallaalla lalalalalal
Apartquote:Op maandag 25 juli 2005 23:02 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Neej, en zonnen, zwemmen, winkelen, beetje side seeing, stappen en jongens versieren is ook niet niks..![]()
dat hou je in Hongarije he..side seeingquote:
Nope... Dat hebben ze deruit gelaten.quote:Op maandag 25 juli 2005 23:32 schreef amaranta het volgende:
Het einde des aarde he... Mooie side hoorquote:Op maandag 25 juli 2005 23:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat hou je in Hongarije he..side seeing
krijg je van die goedkope wodka daar...overal side seeingsquote:Op maandag 25 juli 2005 23:36 schreef blieblie het volgende:
[..]
Het einde des aarde he... Mooie side hoor
Is het nog wel stevig?quote:Op maandag 25 juli 2005 23:50 schreef blieblie het volgende:
Ooit afgevraagd waarom Ikea zo goedkoop is?
[afbeelding]![]()
Daarom.
Zit gewoon karton in die kasten.
De liedjes kloppen trouwens wel beter met het boek. De teksten zijn namelijk regelrecht overgenomen uit hetgeen wat Dahl heeft geschrevenquote:Op maandag 25 juli 2005 23:32 schreef amaranta het volgende:
Steviger dan eerst. Ik heb em overgenomen van de vorige bewoonster en die had die Lack kast in de badkamer gezet op een stuk vloer waar blijkbaar erg veel water heeft gelegen. Water en Karton is niet zoon goeie combi. Nu heb ik er wat pootjes onder geschroeftquote:
Ik heb het boek int nederlands gelezen. De film klopt weer een stuk minder met het boek vergeleken met de vorige film.quote:Op maandag 25 juli 2005 23:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De liedjes kloppen trouwens wel beter met het boek. De teksten zijn namelijk regelrecht overgenomen uit hetgeen wat Dahl heeft geschreven
je bedoeld natuurlijk geen karton maar kårtønquote:Op maandag 25 juli 2005 23:50 schreef blieblie het volgende:
Ooit afgevraagd waarom Ikea zo goedkoop is?
[afbeelding]![]()
Daarom.
Zit gewoon karton in die kasten.
geloof me..1 knop is al te veel voor sommige vrouwenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:05 schreef amaranta het volgende:
ik heb vandaag deze gekocht
[afbeelding]
wel een echte vrouwencamera, er zit maar 1 knop op dus er kan niet veel misgaan![]()
Dit is zo'n rode knop....kan niet veel bij misgaan lijkt me...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
geloof me..1 knop is al te veel voor sommige vrouwen
Pfff ruim 200 winkels in beheer en de telefoon gaat gemiddeld 1x per uurquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:20 schreef FlowDesign het volgende:
Pfff drukte hier. Heel de ICT runnen met 4 i.p.v. 7 man. Gelukkig is het vakantietijd.![]()
Ik hoorde het...quote:
Ik zeg: Stuur en pedalen mee en GTR installerenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Pfff ruim 200 winkels in beheer en de telefoon gaat gemiddeld 1x per uur![]()
leuk...ik werk op een gare celeron 700 ofzo, wel overclockt naar 900 nogwatquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:38 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik zeg: Stuur en pedalen mee en GTR installeren
Ik kom nog steeds haren van mijn ex tegen op de achterbank van mijn autoquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:09 schreef febster het volgende:
Kamertje gepoetst
Nadeel van een jezus kapsel is overigens dat het lijkt alsof je constant in de rui bent en best wel veel haren overal tegenkomt
Been there done that. Got a tshirt.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:09 schreef febster het volgende:
Kamertje gepoetst
Nadeel van een jezus kapsel is overigens dat het lijkt alsof je constant in de rui bent en best wel veel haren overal tegenkomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |