Nope, nog nooit... Dour was ook de eerste keer dat ik een poging deed overigens hoorquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:31 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ja man, al vaker gewonnen buiten Dour?
Lowlands-Meet!quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:23 schreef gr8w8 het volgende:
Komt er ook een FOK!-meet?
Ja, ik snap dat niet. Waarom kan dat?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:08 schreef super-muffin het volgende:
hehe.
een gozer waar mee ik ga die heeft CKV bonnen die hij kan inwisselen voor muntje, en daar van bier kan kopen natuurlijk.
Dat is pas cultureel verantwoord bezig zijn
quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:23 schreef gr8w8 het volgende:
Komt er ook een FOK!-meet?
Ooh, cool misschien kan ik m'n broertje wat van die dingen afhandig maken. Hoeveel muntjes zijn die dingen waard?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:08 schreef super-muffin het volgende:
hehe.
een gozer waar mee ik ga die heeft CKV bonnen die hij kan inwisselen voor muntje, en daar van bier kan kopen natuurlijk.
Dat is pas cultureel verantwoord bezig zijn
Dus 5 of 10 muntjesquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:08 schreef InsaneM666 het volgende:
Zo'n bon is volgens mij 5 euro ofzo? of 10?..ofzo?kweet het niet meer zo goed..
Ik ben ook wel nieuwsgierig!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:34 schreef LostFormat het volgende:
Maar leg eens uit. Wat zijn dat voor bonnen dan?
Ik bel gelijk al mijn kleine neefjes op ! HIER MET DIE BONNEN!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dat is om hedendaagse middelbare scholieren naar culturele dingen te sturen toch? Dan betalen ze met die bonnen en moeten ze er een mooi verslag van inleveren op school
oftewel volgens mij heeft m'n broertje ze allemaal nog liggen en heeft ie mooi verslagen van internet gecopy-paste
Als je HAVO of VWO doet, dan krijg je in de bovenbouw CKV (Culturele Kunstzinnige Vorming) en daarvoor moet je dus culturele en kunstzinnige activiteiten ondernemenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:34 schreef LostFormat het volgende:
Maar leg eens uit. Wat zijn dat voor bonnen dan?
Geen idee, ik val niet op familie, maar ze gaat trouwen, dus helaasquote:
Getrouwde vrouwen zijn altijd veel makkelijker om te versierenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Geen idee, ik val niet op familie, maar ze gaat trouwen, dus helaas![]()
dan is geduld een schone zaak, maar ik mag mijn toekomstige zwager graag, dus doe maar niet....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:26 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Getrouwde vrouwen zijn altijd veel makkelijker om te versieren![]()
Maar helaas wel vaak pas na een jaar of 3
Komt ze dan eigenlijk wel naar LL anders kan ik niets eens een poging ondernemenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan is geduld een schone zaak, maar ik mag mijn toekomstige zwager graag, dus doe maar niet....![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:34 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Komt ze dan eigenlijk wel naar LL anders kan ik niets eens een poging ondernemen![]()
Waarom ik blij? Ze is zelf 'mans' genoeg. Kan aardig van zich af bijten... Dus kan beter zeggen: Jullie blij!quote:
mompeld iets over een fotoquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Geen idee, ik val niet op familie, maar ze gaat trouwen, dus helaas![]()
Ik ben zo over je zusquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:42 schreef peaceman het volgende:
Op LL zal voldoende vrouwelijks schoon zijn
quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:28 schreef paarse_paashaas het volgende:
Een vriend van me wil namelijk heel graag heel, maar heeft nogal last van het sloeber syndroom!
pssst blijf eens uit ons familie fotoalbum...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik heb een foto gevonden van Peaceman z'n zusje: Peacegirl
[afbeelding]
wtf heb jij t over?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:57 schreef hydraulix het volgende:
Geen !!!
Nu snel een kaartje halen voor 11 augustus, dan gaan ze in de Melkweg (geloof ik) optreden (en zorgen dat ik niet hoeft te werken)
Wel shocking nieuws ja! Hopelijk komt Miss Kittin inderdaad op Lowlands.
Hij heeft wel een lekker zusje manquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik heb een foto gevonden van Peaceman z'n zusje: Peacegirl
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |