Oh ik vind dat juist wel typerend eigenlijkquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:33 schreef Monidique het volgende:
Het is sowieso al eigenaardig dat de Britse Moslimraad meteen al vragen begint te stellen. Ik neem aan dat ze ongeveer net zoveel weten als wij, dus ze kunnen toch even wachten?
Nou dat komt mooi uit want over een paar minuten begint de briefing. Trouwens dat 'shoot to kill' was gepubliceerd, dus dat 'may have' is nogal raar.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:27 schreef HPoi het volgende:
1300: The Muslim Council of Britain calls for the police to explain why the man at Stockwell Station - described as Asian in appearance - was shot dead.
A spokesman says Muslims are concerned police may have a "shoot to kill" policy in force.
Geduld is een schone zaak Moni, maar geldt helaas niet voor allen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:33 schreef Monidique het volgende:
Het is sowieso al eigenaardig dat de Britse Moslimraad meteen al vragen begint te stellen. Ik neem aan dat ze ongeveer net zoveel weten als wij, dus ze kunnen toch even wachten?
Tsja, slachtoffertje spelen leer je niet zomaar af. Maar ze gaan er ondertussen wel meteen vanuit ook dat mohammedanen een probleem hebben met terrorisme. Nu alleen nog leren dat het probleem wat anders ligt dan ze denken.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:33 schreef Monidique het volgende:
Dan zal het wel anders zijnquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:37 schreef ymme het volgende:
Ik wordt wel een beetje angstig hoor, dus na 15 agustus moeten we maar lekker allert zijn. En vooral niet in de grote steden met het openbaar vervoer reizen.
Inderdaad, helaas is dit een bekend verschijnsel ....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:35 schreef milagro het volgende:
[..]
Oh ik vind dat juist wel typerend eigenlijk
De slachtofferrol kun je niet snel genoeg aannemen
Hoezo? Vanwege een internetmelding waarvan de echtheid niet kan worden vastgesteld? Als ze een video opsturen met allerlei geflipte radicalen die op de tape die zweren Europa te vernietigen was het wellicht het aandacht geven waard geweest.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:37 schreef ymme het volgende:
Ik wordt wel een beetje angstig hoor, dus na 15 agustus moeten we maar lekker allert zijn. En vooral niet in de grote steden met het openbaar vervoer reizen.
Misschien wel onder druk gezet door de achterbanquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:47 schreef Monidique het volgende:
Dan moet ik opmerken dat ik in dit geval deze raad vind bestaan uit een stel... huilies.
Waren het soppige geluiden of geluiden van splinterend been en smurry die de metrowand raakte?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:30 schreef milagro het volgende:
[..]
volgens mij waren het schoten in het lijf, maar dat kan ik mis hebben gehoord.
Internet café, twee vrouwen (die er volgens getuigen Marokkaans uit zouden zien) gearresteerd.quote:
idd, geluk bij een geluk in dit geval.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:41 schreef speknek het volgende:
Fantastisch nieuws eigenlijk, die bomaanslagen van gisteren. Onvoorstelbaar zoveel aanknopingspunten ze hebben kunnen krijgen door al die bommen die niet afgingen..
altijd, met 1 oog.quote:
Wat is er volgens jou met die batterij aan de hand?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:03 schreef HPoi het volgende:
[afbeelding]
'Ontplofte' rugzak in de bus van gister.
Let op de batterij op de busstoel.
In een 'New York' shirt ...quote:
Zo vallen ze niet op natuurlijk, in een jurk rondlopen en met baard en zwaard, AllahuAkbhar roepend trekt de aandacht zoquote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:12 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
In een 'New York' shirt ...![]()
Allemaal vakkundig afknallen dit ongedierte.
De BBC heeft die omcircelt. Waarschijnlijk is de batterij gebruikt om de boel te ontsteken.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wat is er volgens jou met die batterij aan de hand?
Duidelijke foto's gelukkigquote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:37 schreef HPoi het volgende:
knip
dan blijft het logisch dat ze schieten , in deze tijd, op een vent die als gevraagd wordt te stoppen het op een rennen zet opeens, ook als hem dat niet gevraagd is zelfs.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:01 schreef Tijger_m het volgende:
Als deze man geen bom had dan zal de reactie hierop niet mals zijn, met name het lossen van 5 schoten in iemand die op de grond ligt, hoe gerechtvaardigd dat ook voor de agent leek, zal er geen goed aan doen.
Ik hoop dat er inderdaad sprake was van een bom en dat dit geen kruimeldief was die schrok en het op een lopen zette.
Zal dit, mocht het GEEN bom zijn, ook naar buiten gebracht worden?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:01 schreef Tijger_m het volgende:
Ik hoop dat er inderdaad sprake was van een bom
Er zijn vandaag wel drie invallen gedaan. Op de radio hoorde ik ook dat twee vrouwen in een internetcafé werden gearresteerd (zie hierboven). Verder niets over de invallen gehoord.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:11 schreef -Mk- het volgende:
Zijn er nu al mensen gepakt die echt wat met de aanslagen van gister te maken hebben?
Ik denk niet dat Blair ze ervoor gaat troosten, tenslotte is niemand zo stom als JPquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:14 schreef milagro het volgende:
ik vind het veel schandaliger dat een Britse moslim organisatie amper een uur na dit incident al verontwaardigd een verklaring eist, terwijl agenten het zekere voor het onzekere nemen, om IEDEREEN zo voor gevaar te behoeden, ook moslims die op de metro stappen.
Inderdaad. Naar binnen rennen en ook overhoop schieten.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:14 schreef milagro het volgende:
ik vind het veel schandaliger dat een Britse moslim organisatie amper een uur na dit incident al verontwaardigd een verklaring eist, terwijl agenten het zekere voor het onzekere nemen, om IEDEREEN zo voor gevaar te behoeden, ook moslims die op de metro stappen.
Terroristen verdienen niet anders ...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:24 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Inderdaad. Naar binnen rennen en ook overhoop schieten.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |