Dat was zeker bij de Welkoop?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:43 schreef mordradead het volgende:
was ik vandaag bij de bouwmarket praatte zo'n mens daar ook friesch tegen mij
Wil je er over praten?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:43 schreef mordradead het volgende:
was ik vandaag bij de bouwmarket praatte zo'n mens daar ook friesch tegen mij
watskeburt?quote:
Die begrijp ik niet!?quote:Op zondag 24 juli 2005 14:13 schreef DaveMasteR het volgende:
Noord-Holland er maar achteraan!
hoezo krijg je meer identiteit door een kentekenplaat?quote:Op zondag 24 juli 2005 12:12 schreef Alexxxxx het volgende:
De ronde FRL stickers betsaan inderdaad al veel langer, maar dit is voor op het kenteken.
De stichting van Auwerk is gen stichting die er (alleen) voor staat voor een onafhankelijk Friesland. Ze willen vooral de Friezen (degenen die dat willen dan, alles gaat gehaal op vrijwillige basis) hun eigen identiteit terug geven.
quote:Op zondag 24 juli 2005 16:00 schreef teknomist het volgende:
"Ik ontleen mijn identiteit aan een kenteken.".
Je laat beter aan de buitenwereld zien waar je vandaan komt, en dat je trots bent er vandaan te komen. Niet iedereen is zo gek als ik om een Friese vlag op het dak te laten spuitenquote:Op zondag 24 juli 2005 15:59 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
hoezo krijg je meer identiteit door een kentekenplaat?
Uiteraard is niet ieders geboorteland een dusdanig vooraanstaand deel van hun identiteit dat ze daar zo zeer de nadruk op willen leggen (alhoewel ieders omgeving uiteraard wel heeft bijgedragen aan het vormen van die identiteit).quote:Op zondag 24 juli 2005 16:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je laat beter aan de buitenwereld zien waar je vandaan komt, en dat je trots bent er vandaan te komen.
De Wickes Brickorama Karwei?quote:Op zondag 24 juli 2005 18:28 schreef mordradead het volgende:
[..]
nee, bij de karwei... dat is trouwens eng dichtbij stiens
quote:Op zondag 24 juli 2005 19:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De Wickes Brickorama Karwei?Meteen even een bloemetje bij Bootsma gekocht?
Ik ben blij dat ze op dit soort idiote ideeën komen. Ik heb liever dat deze Friezen stickers op hun auto hebben en niet een bom in hun auto.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:15 schreef peaceman het volgende:
Gelukkig is er maar een klein groepje chauvinistische zotte friesen die door teveel Beerenburg idiote ideeën probeert uit te voeren....
De meeste friezen lachen om dit soort nieuws.
Oh de karwei heeft er gelukkig nog nooit iemand fries tegen mij gepraat, maar ik kom er dan ook bijna nooit. De Wickes was echt 10x beter.quote:Op zondag 24 juli 2005 18:28 schreef mordradead het volgende:
[..]
nee, bij de karwei... dat is trouwens eng dichtbij stiens
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:18 schreef Imberr het volgende:
k*tfriesenmenen zeker dat ze belangrijker zijn
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |