Er worden geen fatsoenlijke woorden mee gemaakt.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:54 schreef Mr.Dre het volgende:
[..]
Die tekens komen gewoon voor in alfabet dat ook in Nederland gebruikt word.
Denk om je hart.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 06:32 schreef Varr het volgende:
[..]
Er worden geen fatsoenlijke woorden mee gemaakt.
Het wordt tijd dat de binnenlandse veiligheidstroepen de orde herstellen in die afvallige provincie.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:48 schreef gelly het volgende:
Afsteken en de Noordzee opduwen. Dat moet toch technisch mogelijk zijn.
De meeste landen hebben het zelfs. In de VS hebben de meeste staten ook eigen kentekens. In Frankrijk staan er nummers van de provincie op, in Duitsland eerste letters gemeente.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:49 schreef Hyperdude het volgende:
Zo raar zijn regionale kentekens nu ook weer niet.
Hiero in Zwitserland hebben we regionale kentekens.
In Italië, Duitsland en Frankrijk hebben ze (of hadden ze dat voor kort) ook.
Als ik in Friesland woonde zou ik het ook wel makkelijk vinden om te weten als er weer zo'n otoo met Randstadtuig op rooftocht in de provincie was.
![]()
Muur om Nederland of Friesland?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zet er dan ook meteen een grote muur omheen. Eens kijken hoe lang die kneuzen onafhankelijk kunnen blijven.
Muur om Friesland. Laat die kneuzen dan maar eens onafhankelijk zijn. Meteen even loskoppelen uit het sociale stelsel. Ik wens ze veel plezier daar.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:19 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Muur om Nederland of Friesland?
Iedereen in Europa pist in jullie drinkwater hoor![]()
Oh en nu woon je niet meer in holland?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 02:26 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Mijn auto had al een FRL-sticker toen ik nog in Holland woonde
Slootjespringen is cultuur?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:21 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Waarom emigreer je niet naar Friesland, dat is veel leuker! Dan pik je tenminste nog de echte cultuur op.
Grutte Pier is myn Idool!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:15 schreef DaveMasteR het volgende:
Doe mij maar een slok van Grutte Pier zijn bier!
[afbeelding]
vuile nep-Fries!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:28 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Grutte Pier is myn Idool!
Maar even zonder gekheid, dit gaat veel te ver wat die Friezen doen.
Er is hier in Friesland een slag mensen die alleen maar Fries praten, ook tegen mensen die dat niet spreken, en denken bij iedereen: 'We motten jim net'. Kut lui, ze bestaan voornamelijk uit Fanatieke huisvrouwen van boven de 40, meestal erg gezet, en kort haar en spelen Rummicub en Pesten elke avond.
Daarom mijn motto: Afschaffing en afstraffing gebruik Friesche Talen
Nee Fries zijn is iets moois, maar ik wil niet dat dit soort lui ons belachelijk maken. Echte friezen zeiken nooit, huilen nooit, gaan nooit naar de dokter, smeren geen boter op hun brood en wachten niet tot hun thee of koffie is afgekoelt!quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:34 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Nee Fries zijn is iets moois, maar ik wil niet dat dit soort lui ons belachelijk maken. Echte friezen zeiken nooit, huilen nooit, gaan nooit naar de dokter, smeren geen boter op hun brood en wachten niet tot hun thee of koffie is afgekoelt!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |