En indien niet mogelijk, dan een grote muur er omheenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:48 schreef gelly het volgende:
Afsteken en de Noordzee opduwen. Dat moet toch technisch mogelijk zijn.
Jij hebt het over oorlog en het artikel gaat over kentekensquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:56 schreef BaraCuda het volgende:
Als er oorlog komt zal ik graag meevechten tegen die sukkels met hun eigen taal en eigen land.
Pleur toch op stelletje mafketels!
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:48 schreef gelly het volgende:
We zouden eens een oorlog tegen ze moeten beginnen. Die lui hebben wel Bonifatius vermoord jaquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:00 schreef Mr.Dre het volgende:
[..]
Jij hebt het over oorlog en het artikel gaat over kentekens.
De Hollanders kun jou beter niet in hun leger nemen.
Ze hadden zelf al eens de intentie om een gracht rond Friesland te graven, dus misschien..quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:48 schreef gelly het volgende:
Ohja 754 Bonifatius vermoord bij Dokkum. Ik weet het nog als de dag van gisterenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
We zouden eens een oorlog tegen ze moeten beginnen. Die lui hebben wel Bonifatius vermoord ja![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:05 schreef Mr.Dre het volgende:
[..]
Ohja 754 Bonifatius vermoord bij Dokkum. Ik weet het nog als de dag van gisteren.
Met dat bijl en die bijbel... uitkijken daar jong...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:05 schreef Mr.Dre het volgende:
[..]
Ohja 754 Bonifatius vermoord bij Dokkum. Ik weet het nog als de dag van gisteren.
Ach enige vorm van nationalisme wordt altijd de kop ingedrukt in Nederlandquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:04 schreef Tristessa het volgende:
Ik word altijd helemaal blij van deze reacties.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |