pip is anderhalf, merry is 9 maandjes ongeveer en lego is een half jaartje oudquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:33 schreef inkie1010 het volgende:
Hoe oud zijn jouw caafjes?
Ik smeltquote:
quote:
Hij is liev johquote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:29 schreef Beaker het volgende:
BluezzMoest je nou zo nodig een aap mee naar huis nemen
pas je wel op zo tijdens je zwangerschap! Goed je handen wassen en zo. Mijn DA vind het een schande dat ze alleen waarschuwen voor kattenbakken... alle uitwerpeselen schijnen nml schadelijk te kúnnen zijn voor zwangere vrouwen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:43 schreef _evenstar_ het volgende:
hmm ga de kooi eens verschonen even een paar fototjes schieten van mijn humpties![]()
gebruik boterhammezakjesquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:11 schreef moussy het volgende:
[..]
pas je wel op zo tijdens je zwangerschap! Goed je handen wassen en zo. Mijn DA vind het een schande dat ze alleen waarschuwen voor kattenbakken... alle uitwerpeselen schijnen nml schadelijk te kúnnen zijn voor zwangere vrouwen.
Ik weet het dat het minimaal is, maar er wordt bijv. maar zelden gezegd dat er een vorm van salmonella in uitwerpselen van bepaalde reptielen zitten. Daar is ook nog nooit een campagne voor geweest.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:16 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
gebruik boterhammezakjesheb nog aan de verlos gevraagd hoe het zat met cavia's.
Het probleem me katten is dat er amoniak in de uitwerpselen zit en bij andere dieren niet of in miniscule mate. en handen goed wassen na het verschonen doe ik sowieso. thanx anyway
wat eenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:31 schreef kissa het volgende:
[..]
Groot Mous
Weegt 10 kilo zonder dik te zijn en heeft een schofthoogte van 45 cm.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:39 schreef _evenstar_ het volgende:
inkie wij hebben hetzelfde caviahuisje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |