pip is anderhalf, merry is 9 maandjes ongeveer en lego is een half jaartje oudquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:33 schreef inkie1010 het volgende:
Hoe oud zijn jouw caafjes?
Ik smeltquote:
quote:
Hij is liev johquote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:29 schreef Beaker het volgende:
BluezzMoest je nou zo nodig een aap mee naar huis nemen
pas je wel op zo tijdens je zwangerschap! Goed je handen wassen en zo. Mijn DA vind het een schande dat ze alleen waarschuwen voor kattenbakken... alle uitwerpeselen schijnen nml schadelijk te kúnnen zijn voor zwangere vrouwen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:43 schreef _evenstar_ het volgende:
hmm ga de kooi eens verschonen even een paar fototjes schieten van mijn humpties![]()
gebruik boterhammezakjesquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:11 schreef moussy het volgende:
[..]
pas je wel op zo tijdens je zwangerschap! Goed je handen wassen en zo. Mijn DA vind het een schande dat ze alleen waarschuwen voor kattenbakken... alle uitwerpeselen schijnen nml schadelijk te kúnnen zijn voor zwangere vrouwen.
Ik weet het dat het minimaal is, maar er wordt bijv. maar zelden gezegd dat er een vorm van salmonella in uitwerpselen van bepaalde reptielen zitten. Daar is ook nog nooit een campagne voor geweest.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:16 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
gebruik boterhammezakjesheb nog aan de verlos gevraagd hoe het zat met cavia's.
Het probleem me katten is dat er amoniak in de uitwerpselen zit en bij andere dieren niet of in miniscule mate. en handen goed wassen na het verschonen doe ik sowieso. thanx anyway
wat eenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:31 schreef kissa het volgende:
[..]
Groot Mous
Weegt 10 kilo zonder dik te zijn en heeft een schofthoogte van 45 cm.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:39 schreef _evenstar_ het volgende:
inkie wij hebben hetzelfde caviahuisje![]()
45 centimeter? Is het ook een bosmuts?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:31 schreef kissa het volgende:
[..]
Groot Mous
Weegt 10 kilo zonder dik te zijn en heeft een schofthoogte van 45 cm.
Ik ken ook topics waar we "overspoeld" werden met honden of katten.. ik zie het niet helemaal.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 09:35 schreef Tinkerbell het volgende:
Mogen er wat minder caviafoto's mensen?
Dit is een slowchat topic waar we af en toe een paar leuke fotootjes plaatsen maar de laatste tijd worden we overspoelt met die beesten. Open dan gewoon een caviatopic.
Spindizzy koopt ze online geloof ik. Maar dat weet ze zelf het beste.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:05 schreef Nonneke het volgende:
Ik ben trouwens opzoek naar een goed tuigje voor Fa Shi (net zoiets als Casper en Smekkie), die gaat afentoe met me mee in de trein, en gelukkig is het al een schijterd, maar afentoe hangt ze zichzelf bijna op omdat ze van iets totaal onbelangrijks schrikt (lees; blaadje over het perron enzo), en denk dat het dan voor haar en mij veiliger is dan gewoon een halsband, lijkt me dat ik dan meer grip op dr heb dan met een bandje alleen om dr nek.
Iemand een goed/veilig tuigje in gedachten ? mag best wat kosten hoor, veiligheid van mn hondje voorop ofcourse !
Oh je mag het zelf weten hoor, ik ben hier niet de baasquote:Op zaterdag 23 juli 2005 09:42 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Ik ken ook topics waar we "overspoeld" werden met honden of katten.. ik zie het niet helemaal.
Maar goed dan plaats ik ze in het vervolg wel ergens anders..![]()
Hehe precies! ook een oplossingquote:Op zaterdag 23 juli 2005 09:54 schreef Tinkerbell het volgende:
Nou ja, foto's zijn leuk en goed, ik bedoel meer evenwichtig qua dieren eigenlijk. Dat ligt ook aan mezelf, dan moet ik er misschien vaker een hond of kat doorgooien
Hopen maar dat ze mn vraag leestquote:Op zaterdag 23 juli 2005 09:43 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Spindizzy koopt ze online geloof ik. Maar dat weet ze zelf het beste.
Volgens mij zijn de meeste tuigjes wel veilig, maar is er nogal verschil in comfort.
Ik heb voor Ayla nog een halsband dus kan je niet helpen.
oh! Even teruglezen...quote:
De tuigjes die ze nu hebben heb ik gewoon bij de Jumper gekocht. Ben er zelf heel tevreden over. Ik moet ook stevige tuigjes hebben omdat Casper af en toe nog flink over de zeik kan raken, net als de jouwe. Ben ook van plan om eens per jaar alles (tuigjes en riemen) te vervangen om zeker te weten dat mijn sluitingen gewoon goed zijn en blijven. Maar ik ben erg paranoidequote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:05 schreef Nonneke het volgende:
Iemand een goed/veilig tuigje in gedachten ?
Die grote was hier bij de discus (ja, ja, mn bezwaren toch maar even over boord gezet en gaan vragen) 35 euro. Die kleinere was bij mn 'gewone' dierenwinkel wel te bestellen, tot mn grote verbazing, maar daar kostte die kleine al 39 euro, dus daar heb ik even voor bedanktquote:Op zondag 24 juli 2005 01:06 schreef moussy het volgende:
Ik heb trouwens de verschil in prijs gezien op die ene site.
De ene cat-it heeft een drinkbakje er bij-aan en de andere is alleen een bol.
[afbeelding]
deze is 26 euro
en
deze
[afbeelding]
is 29,50
Ow en dat van dat flutterige plastic, ik kan nu al beloven dat wij hem binnen de kortste keren kapot hebben geschopt met onze handige voeten
quote:Op zondag 24 juli 2005 10:38 schreef lady-wrb het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
doerak is jarig !
![]()
en ik ook![]()
mergkoekjes, wortels, paardebloemblaadjes, gistsnoepjes en taart voor iedereen
nu is ze echt 18(ze heeft het toch maar even gehaald
)
Woei wat een leeftijd, gefeliciteerdquote:Op zondag 24 juli 2005 10:38 schreef lady-wrb het volgende:
nu is ze echt 18(ze heeft het toch maar even gehaald
)
deze:quote:Op zondag 24 juli 2005 10:40 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]![]()
proficiat doerak en lady
![]()
en wat voor taart heb je
![]()
echt moeilijk is ze gelukkig niet, ze heeft ook een tijdje met een halti gelopen (zo'n ding om dr neus voor/tegen het trekken) en dat was met 5 minuten prima, dus neem eigenlijk niet aan dat ze een probleem gaat maken van het tuigjequote:Op zondag 24 juli 2005 00:03 schreef moussy het volgende:
Ik heb voor Rock gewoon de goedkoopste bij de dierenwinkel meegenomen Nonneke. Ik wilde eerst weten of hij het wel zou pikken, anders vond ik het zonde van de centen.
Thnx ik ga even zoeken.quote:Op zondag 24 juli 2005 09:29 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
oh! Even teruglezen...
[..]
De tuigjes die ze nu hebben heb ik gewoon bij de Jumper gekocht. Ben er zelf heel tevreden over. Ik moet ook stevige tuigjes hebben omdat Casper af en toe nog flink over de zeik kan raken, net als de jouwe. Ben ook van plan om eens per jaar alles (tuigjes en riemen) te vervangen om zeker te weten dat mijn sluitingen gewoon goed zijn en blijven. Maar ik ben erg paranoide
Als je even een search doet op Google op "rogz for dogz" kom je op een site waar je hartstikke leuke tuigjes kan kopen met bijpassende riemen en halsbanden. Die met fleece van de hondenwebshop vond ik drie keer niks.
De jongens met hun huidige tuig (die van de Jumper dus) :
[afbeelding]
iig tot einde van het seizoen (eind okt), daarna kijken we wel of ze mij nog willen hebben voor het volgende seizoenquote:Op maandag 25 juli 2005 14:57 schreef lady-wrb het volgende:
vakantiewerk of vast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |