abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30030559
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 15:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Een vraag aan forum@ok.nl stellen is net zo zinvol als een fles met een briefje in de Noordzee gooien en hopen dat 'n admin van Fok die fles ooit opraapt en een brief met een antwoord terug gaat schrijven.

Ik begrijp best dat een copy & paste niet gewenst is, onder het mom van "lekken", maar met een opmerking als "mail maar naar forum@fok.nl" kan ik helemaal niets.
Sorry; de argumenten zoals die in de discussie zijn gebruikt kun je hierboven al terugvinden en voor uitleg van die argumenten moet je toch echt bijgenoemd adres zijn, of anders bij nikky@fok.nl
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_30030664
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 15:59 schreef _-rally-_ het volgende:

[..]

Sorry; de argumenten zoals die in de discussie zijn gebruikt kun je hierboven al terugvinden en voor uitleg van die argumenten moet je toch echt bijgenoemd adres zijn, of anders bij nikky@fok.nl
Nou, ik ben benieuwd naar de uitleg. Deze nieuwe regel raakt namelijk kant noch wal. Als het maar rebels is, dan mag de wet overtreden worden. Dan vervalt hiermee elke grond om topics te sluiten over echte belastingontduiking.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30031471
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 16:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Nou, ik ben benieuwd naar de uitleg. Deze nieuwe regel raakt namelijk kant noch wal. Als het maar rebels is, dan mag de wet overtreden worden. Dan vervalt hiermee elke grond om topics te sluiten over echte belastingontduiking.
Ook voor die topics geldt dat de uitleg van de regels bij de FA's neergelegd wordt en ik ben het met je eens dat binnen dit stramien te verwachten is c.q. zou zijn dat genoemde topics ook een langer leven beschoren zullen zijn.
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_30038883
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 16:33 schreef _-rally-_ het volgende:

[..]

Ook voor die topics geldt dat de uitleg van de regels bij de FA's neergelegd wordt en ik ben het met je eens dat binnen dit stramien te verwachten is c.q. zou zijn dat genoemde topics ook een langer leven beschoren zullen zijn.
De wet mag dus overtreden worden als het de FA's uitkomt?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30038994
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat wordt niet gezegd.

De crew wil niet dat Fok! roomser dan de paus is. Zo moet je dat feitelijk zien.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_30039495
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:06 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Dat wordt niet gezegd.

De crew wil niet dat Fok! roomser dan de paus is. Zo moet je dat feitelijk zien.
Het maakt op zich niet veel uit wat voor gezegde er aan wordt gegeven, feit is dat de wet kennelijk overtreden mag worden op Fok.
pi_30039760
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Het maakt op zich niet veel uit wat voor gezegde er aan wordt gegeven, feit is dat de wet kennelijk overtreden mag worden op Fok.
Soms wel, soms niet.
pi_30039837
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:31 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Soms wel, soms niet.
Inconsequentie dus?
pi_30039976
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Inconsequentie dus?
Zo kun je het noemen, inderdaad.

De policy is op dit moment zo dat het van geval tot geval wordt bekeken.
pi_30039984
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Inconsequentie dus?
Ja.
pi_30040024
Inconsequentie is een slechte zaak, het gaat immers leiden tot pure willekeur. Dan kunnen we dit topic ook wel sluiten, topics sluiten gebeurt immers op pure willekeur.

Een beetje jammer dit. Niet vervelend bedoeld tegen jullie overigens.
pi_30040384
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Inconsequentie is een slechte zaak, het gaat immers leiden tot pure willekeur. Dan kunnen we dit topic ook wel sluiten, topics sluiten gebeurt immers op pure willekeur.
Eh, het is dus niet zo dat de FA's nu hier ineens topics gaan sluiten, het is alleen zo dat ze hebben besloten dat er wat meer ruimte moet zijn.
pi_30060860
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:26 schreef _-rally-_ het volgende:
Oh vast wel, maar het is niet zo dat alles wat de wet verbiedt, ook op Fok! verboden is.
Ik denk dat ik deze maar 'ns quote.

Verder vraag ik me vooral af hoe geloofwaardig je als crew nog bent op deze manier.
pi_30060887
Wie weet er trouwens nog een goede warez site?
  maandag 29 augustus 2005 @ 04:32:07 #140
19194 Oversight
◢◤
pi_30066068
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 14:14 schreef cora4034 het volgende:

[..]

6 juni? das nog geen drie maanden geleden. Ik vind het vrij inconsequent.
Vooral omdat kamernood in Amsterdam meer een kwalitatieve kamernood is ipv kwantatieve kamernood. En onderhuur houd iets in stand, wat er niet zou moeten zijn, namelijk lange wachtijden.
je kan het toch gewoon opnieuw posten in een nieuw topic ?

◢◤
  maandag 29 augustus 2005 @ 04:38:43 #141
19194 Oversight
◢◤
pi_30066075
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 14:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Met dat argument werden anders wel talloze topics gesloten op Fok.
dat argument is nooit formeel ingevoerd, en is nu formeel geen argument meer.
quote:
Nu is er dus een nieuw beleid verzonnen wat inconsequentie moet gaan indekken?
Het oude beleid dekte álles al!
◢◤
  maandag 29 augustus 2005 @ 04:54:47 #142
19194 Oversight
◢◤
pi_30066088
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Er wás een REL !!!!!

Boehoe de staat is gevaarlijk en eng, belasting is diefstal.
◢◤
pi_30067099
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 04:32 schreef Oversight het volgende:

[..]

je kan het toch gewoon opnieuw posten in een nieuw topic ?

Of je leest de hele discussie natuurlijk, dan begrijp je waarover het gaat.
Dat is eens wat anders...
pi_30067857
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 22:27 schreef k_man het volgende:

[..]

Verder vraag ik me vooral af hoe geloofwaardig je als crew nog bent op deze manier.
Ik ben het volledig met je eens, K_man.

De crew valt nu niet serieus meer te nemen, zeker niet als men doorgaat met het uitdelen van bans voor mensen die linken naar warez of cracks.

Tevens is deze nieuwe "regel" er alleen maar om inconsequentie toe te staan, als het maar "rebels" is.
pi_30076839
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 22:27 schreef k_man het volgende:

[..]

Ik krijg het gevoel dat er hier twee lagen crew zijn, (F)A aan de ene kant, en rally en five_horizons aan de andere kant. Waarbij het beleid in WGR, zoals in het verleden opgezet door oa rally, te serieus gevonden wordt op dit moment door hogerhand. Wel jammer dat het beleid in WGR een eind losser moet van hogerhand, waarbij de goede handhaving door de mods teniet gedaan wordt.

Ik zou de crew hier dus niet zomaar over 1 kam scheren

Persoonlijk vindt ik ook dat WGR een serieus subforum moet blijven, waar geen plaats moet zijn voor dingen buiten de wet om. Desnoods wel discussie, maar het mag wat mij betreft zeker geen "vereniging" van fraudeurs worden (zegt de gebruiker die onderaan de ladder staat in zeggenschap)
  maandag 29 augustus 2005 @ 23:07:05 #146
19194 Oversight
◢◤
pi_30081239
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 08:44 schreef cora4034 het volgende:

[..]

Of je leest de hele discussie natuurlijk, dan begrijp je waarover het gaat.
Welk deel ervan denk je dat ik niet begrijp ?

Ik MIS hier trouwens een post waarin ik aangeef waarom ik me er hier tussen heb gemengd, jammer dat die weg is....

[ Bericht 9% gewijzigd door Oversight op 30-08-2005 10:12:40 ]
◢◤
  maandag 29 augustus 2005 @ 23:15:20 #147
19194 Oversight
◢◤
pi_30081550
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 22:28 schreef k_man het volgende:
Wie weet er trouwens nog een goede warez site?
<warez mogen nog steeds niet.>

[ Bericht 23% gewijzigd door _-rally-_ op 29-08-2005 23:28:57 ]
◢◤
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:21:05 #148
19194 Oversight
&#9698;&#9700;
pi_30089154
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 23:15 schreef Oversight het volgende:

[..]

<warez mogen nog steeds niet.>
er stonden ook geen warez,..... er stond een link naar matriaal dat je leert hoe je google kunt gebruiken op een manier die je in staat stelt om warez te vinden ......

Deze http://johnny.ihackstuff.com/

Géén warez, wél informatie !
◢◤
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:38:10 #149
19194 Oversight
&#9698;&#9700;
pi_30089565
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 21:18 schreef frederik het volgende:

[..]

Ik krijg het gevoel dat er hier twee lagen crew zijn, (F)A aan de ene kant, en rally en five_horizons aan de andere kant. Waarbij het beleid in WGR, zoals in het verleden opgezet door oa rally, te serieus gevonden wordt op dit moment door hogerhand.
Dát beleid is nooit de bedoeling geweest, en verspreed zich als een virus over de rest van het forum, o.a. doordat er zelfs topics gesloten werden die verwezen naar een topic dat niet aan het WGR-beleid voldeed.
De héle toevoegging is nooit nodig geweest, en WGR is net als alle overige delen prima gedekt door de Policy.
Moderators hebben toch óók gewoon gezond verstand, er zijn écht geen wetboeken of inhoudelijke juridische kenis nodig om WGR sturing te geven......
Wáár denk je dat de /Onzin-moderators zich aan vasthouden.......
5 complete jaargangen van het tijschrift MAD ?
quote:
Wel jammer dat het beleid in WGR een eind losser moet van hogerhand, waarbij de goede handhaving door de mods teniet gedaan wordt.
De "goede handhaving" is een begrip dat door Fok! bepaald wordt, niet door de mening van een paar gebruikers....
quote:
Ik zou de crew hier dus niet zomaar over 1 kam scheren

Persoonlijk vindt ik ook dat WGR een serieus subforum moet blijven, waar geen plaats moet zijn voor dingen buiten de wet om. Desnoods wel discussie, maar het mag wat mij betreft zeker geen "vereniging" van fraudeurs worden (zegt de gebruiker die onderaan de ladder staat in zeggenschap)
Er verandert toch ook niets aan het serieuze karakter van WGR?

Het wordt er alleen maar serieuzer op, omdat we ons nu onderling niet meer druk hoeven te maken over waar grenzen liggen..... , álles mag en kan besproken worden, en iedereen is heel goed in staat om zelf te bepalen wat hij wél of niet verstandig vind om te delen met de rest van de wereld.

en discussieren over fraudeurs/ grenzen/ en aanverwante dingen is toch ook waar WGR voor bedoeld is?

[ Bericht 1% gewijzigd door Oversight op 30-08-2005 11:50:39 ]
◢◤
pi_30089618
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 10:38 schreef Oversight het volgende:

. , álles mag en kan besproken worden, en iedereen is heel goed in staat om zelf te bepalen wat hij wél of niet verstandig vind om te delen met de rest van de wereld.
En dat is nu weer net niet waar....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')