Het is droog en de zon breekt af en toe door.quote:Op zondag 6 augustus 2023 10:49 schreef summer2bird het volgende:
Jammer, verkeerd gegokt. T schijnt best droog te blijven in Deventer vandaag
Volgend jaar weer een kans
Nah vind ik het wat te laat voor. Smiddags is het altijd zo drukquote:Op zondag 6 augustus 2023 12:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is droog en de zon breekt af en toe door.
Kun je niet alsnog komen?
Mijn moeder nam mij als kind mee vroeger. Elk jaar weer. 20 euro pinnen en uitzoeken wat in het budget viel. Als het al op was maar ik wou toch echt heel graag dat ene boek toverde ze altijd ineens nog weer een vijfje uit haar portefeuille.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:25 schreef Gehenna het volgende:
Er is gewoon een topic![]()
Vorig jaar voor het eerst geweest, en wist direct: dit gaat een traditie wordenVanmorgen dus weer geweest, ditmaal met kind, dat kwam even zo uit en dat gaan we volgend jaar anders doen
Hij is nog maar 9 maandquote:Op zondag 6 augustus 2023 16:35 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Mijn moeder nam mij als kind mee vroeger. Elk jaar weer. 20 euro pinnen en uitzoeken wat in het budget viel. Als het al op was maar ik wou toch echt heel graag dat ene boek toverde ze altijd ineens nog weer een vijfje uit haar portefeuille.
Prachtige traditie
Denk het haast wel, bij elke kraam ging het over het komende weer in de gesprekken die gevoerd werdenquote:Op maandag 7 augustus 2023 10:06 schreef Jester65 het volgende:
Misschien dat de weersvoorspellingen hier een rol speelden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben in een eetcafé aan de Brink gegeten. Daarna waren de buien voorbij, en hebben we nog even door de binnenstad gewandeld.
De treinreis terug was langer dan gepland: vanwege werkzaamheden aan het spoor, én een aanrijding op de alternatieve route, hebben we een flinke omweg gemaakt. Maar goed, we zijn thuis gekomen.
Het was een geslaagde dag
[ Bericht 0% gewijzigd door Domnivoor op 08-08-2023 17:25:31 ]Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Tijdens corona was er sowieso minder kramen door de maatregelen enzo en ik heb gehoord dat na de corona veel kraamhouders gestopt waren omdat ze toch al oud waren en de coronastop liet zien dat het eigenlijk rustiger is om niet meer er te staan.quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:06 schreef Jester65 het volgende:
Ik woon in de directe omgeving van Deventer, dus ga elk jaar wel even kijken. Door omstandigheden kon het nu pas in de middag, en toen werd het meteen regenachtig. Maar goed, uiteindelijk nog een paar uur uitgehouden. Niet veel gekocht, maar dat hoeft ook eigenlijk niet. Ik lees eigenlijk alles op de e reader.
Inderdaad wel opvallend dat er duidelijk minder kramen leken te zijn dan andere jaren. De Welle (richting Spoorbrug) en Nieuwe Markt hadden er minder, en eerder begon het al op de Van Twickelostraat. Daar was nu geen kraam te bekennen. Misschien dat de weersvoorspellingen hier een rol speelden, of zouden er gewoon minder handelaren zijn?
Ik heb het idee dat de markt voor tweedehandsboeken al jaren behoorlijk terugloopt, dus het lijkt me logisch dat er steeds minder handelaren zijn, jaquote:Op maandag 7 augustus 2023 10:06 schreef Jester65 het volgende:
Ik woon in de directe omgeving van Deventer, dus ga elk jaar wel even kijken. Door omstandigheden kon het nu pas in de middag, en toen werd het meteen regenachtig. Maar goed, uiteindelijk nog een paar uur uitgehouden. Niet veel gekocht, maar dat hoeft ook eigenlijk niet. Ik lees eigenlijk alles op de e reader.
Inderdaad wel opvallend dat er duidelijk minder kramen leken te zijn dan andere jaren. De Welle (richting Spoorbrug) en Nieuwe Markt hadden er minder, en eerder begon het al op de Van Twickelostraat. Daar was nu geen kraam te bekennen. Misschien dat de weersvoorspellingen hier een rol speelden, of zouden er gewoon minder handelaren zijn?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |