2008! De enige keer dat ik er ben geweest. Slechts een week nadat ik FOK!ker werdquote:Op maandag 28 juli 2008 10:35 schreef _Arual_ het volgende:
* _Arual_ trapt dit topic weer naar boven.
2008 zou best de laatste keer kunnen zijn dat ik er geweest ben. Zou ik dit topic voor moeten doorakkeren. Jeee wat gaat de tijd snel.quote:Op zondag 2 augustus 2026 16:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
2008! De enige keer dat ik er ben geweest. Slechts een week nadat ik FOK!ker werdIk ging heen voor de Donald Duck strips die ik toen verzamelde. Van wat ik me kan herinneren in ieder geval het weekblad jaargang 1993 (geboortejaar) gekocht en waarschijnlijk ook nog wel wat pockets. Verder een vingerhoedje van de boekenmarkt gekocht voor mijn oma en bierviltjes laten drukken met mijn naam.
Dit topic loopt al sinds 2005. En nog steeds het eerste deel.quote:Op zondag 2 augustus 2026 18:44 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
2008 zou best de laatste keer kunnen zijn dat ik er geweest ben. Zou ik dit topic voor moeten doorakkeren. Jeee wat gaat de tijd snel.
Was een blinde bij. Ja, ik vind het ook raar op een boekenmarkt.quote:Op zondag 2 augustus 2026 20:19 schreef Jester65 het volgende:
Ik was er rond haf elf, en toen was het al behoorlijk druk vond, vooral op de pleinen. Aan de IJssel was het wat aangenamer, zowel wat betreft drukte als temperatuur. En ik zal nooit snappen dat mensen met honden of kinderwagens naar een boekenmarkt gaan.
Alles ligt eraan hoe laat je komt. Tis altijd druk maar als je pas in de middag komt kan je over de koppen lopen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 07:53 schreef drakin het volgende:
Was het weer zo belachelijk druk net als vorig jaar?
Mijn enige keer was 1998quote:Op zondag 2 augustus 2026 16:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
2008! De enige keer dat ik er ben geweest. Slechts een week nadat ik FOK!ker werdIk ging heen voor de Donald Duck strips die ik toen verzamelde. Van wat ik me kan herinneren in ieder geval het weekblad jaargang 1993 (geboortejaar) gekocht en waarschijnlijk ook nog wel wat pockets. Verder een vingerhoedje van de boekenmarkt gekocht voor mijn oma en bierviltjes laten drukken met mijn naam.
Is dat niet de opkomst van Booktok? Eigenlijk wel een goede ontwikkeling.quote:Op maandag 3 augustus 2026 08:52 schreef summer2bird het volgende:
Opvallend idd de interesse en hoeveelheid rond de young adult kramen. Het waren er ook best veel, maar ja, de jeugd leest iig weer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |