Ik heb wel iets van AMD in 2-d.. maar dat is niet ehmm.. ja.. bah..quote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:14 schreef cerror het volgende:
[afbeelding]
Ongeveer... of hebben jullie betere ideeën?
Post ende!
postenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb wel iets van AMD in 2-d.. maar dat is niet ehmm.. ja.. bah..
Hehehe, die post is nogal dubbel en foutief!quote:
Nee..quote:
kenmerkend voor een djenneke dusquote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Hehehe, die post is nogal dubbel en foutief!
Love it that way.quote:
mailen naar tomkock@gmail.comquote:
nee dat is een donut, kijk maar naar de titel van het plaatjequote:
ik werd al bangquote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:21 schreef DeLeider het volgende:
[..]
nee dat is een donut, kijk maar naar de titel van het plaatje
Dat zou ik nooit doen...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:18 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
mailen naar tomkock@gmail.com
dan post ik het wel
Ik had nog nooit een foto van AMD64 gezien, en dat wou ik ook graag zo houden...quote:
Volgens mij noemen ze dat ook wel een piemel...quote:
ik dacht al, wat heb ik toch bungelenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:27 schreef whoops het volgende:
[..]
Volgens mij noemen ze dat ook wel een piemel...
NEE MENS!!!!!quote:
nou ben ik door jou nog een keer gaan kijkenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:28 schreef DeLeider het volgende:
[..]
ik dacht al, wat heb ik toch bungelen
Maar in het midden zit serieus een bobbel, alsof er iets zit wat eruit gaat knallen ofzo
Zo heel erg lang heb ik er niet naar gekeken hoor...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:28 schreef DeLeider het volgende:
[..]
ik dacht al, wat heb ik toch bungelen
Maar in het midden zit serieus een bobbel, alsof er iets zit wat eruit gaat knallen ofzo
YES GELUKT!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:29 schreef djenneke het volgende:
[..]
nou ben ik door jou nog een keer gaan kijken![]()
~quote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:29 schreef whoops het volgende:
[..]
Zo heel erg lang heb ik er niet naar gekeken hoor...
Flikkert auf..quote:
niet leukquote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:32 schreef djenneke het volgende:
[..]
niet leuk![]()
nou hoef ik mijn hamka's toch niet meer...
![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | * g o a t s e x * g o a t s e x * g o a t s e x * g g o / \ \ / \ o a| | \ | | a t| `. | | : t s` | | \| | s e \ | / / \\\ --__ \\ : e x \ \/ _--~~ ~--__| \ | x * \ \_-~ ~-_\ | * g \_ \ _.--------.______\| | g o \ \______// _ ___ _ (_(__> \ | o a \ . C ___) ______ (_(____> | / a t /\ | C ____)/ \ (_____> |_/ t s / /\| C_____) | (___> / \ s e | ( _C_____)\______/ // _/ / \ e x | \ |__ \\_________// (__/ | x * | \ \____) `---- --' | * g | \_ ___\ /_ _/ | g o | / | | \ | o a | | / \ \ | a t | / / | | \ |t s | / / \__/\___/ | |s e | / / | | | |e x | | | | | |x * g o a t s e x * g o a t s e x * g o a t e x * |
maar goed, bij wie heeft hij nou zitten potloodventeren?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Flikkert auf..![]()
*mep tegen DL's hoofd stuitert..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |