Ik heb wel iets van AMD in 2-d.. maar dat is niet ehmm.. ja.. bah..quote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:14 schreef cerror het volgende:
[afbeelding]
Ongeveer... of hebben jullie betere ideeën?
Post ende!
postenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb wel iets van AMD in 2-d.. maar dat is niet ehmm.. ja.. bah..
Hehehe, die post is nogal dubbel en foutief!quote:
Nee..quote:
kenmerkend voor een djenneke dusquote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Hehehe, die post is nogal dubbel en foutief!
Love it that way.quote:
mailen naar tomkock@gmail.comquote:
nee dat is een donut, kijk maar naar de titel van het plaatjequote:
ik werd al bangquote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:21 schreef DeLeider het volgende:
[..]
nee dat is een donut, kijk maar naar de titel van het plaatje
Dat zou ik nooit doen...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:18 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
mailen naar tomkock@gmail.com
dan post ik het wel
Ik had nog nooit een foto van AMD64 gezien, en dat wou ik ook graag zo houden...quote:
Volgens mij noemen ze dat ook wel een piemel...quote:
ik dacht al, wat heb ik toch bungelenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:27 schreef whoops het volgende:
[..]
Volgens mij noemen ze dat ook wel een piemel...
NEE MENS!!!!!quote:
nou ben ik door jou nog een keer gaan kijkenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:28 schreef DeLeider het volgende:
[..]
ik dacht al, wat heb ik toch bungelen
Maar in het midden zit serieus een bobbel, alsof er iets zit wat eruit gaat knallen ofzo
Zo heel erg lang heb ik er niet naar gekeken hoor...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:28 schreef DeLeider het volgende:
[..]
ik dacht al, wat heb ik toch bungelen
Maar in het midden zit serieus een bobbel, alsof er iets zit wat eruit gaat knallen ofzo
YES GELUKT!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:29 schreef djenneke het volgende:
[..]
nou ben ik door jou nog een keer gaan kijken![]()
~quote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:29 schreef whoops het volgende:
[..]
Zo heel erg lang heb ik er niet naar gekeken hoor...
Flikkert auf..quote:
niet leukquote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:32 schreef djenneke het volgende:
[..]
niet leuk![]()
nou hoef ik mijn hamka's toch niet meer...
![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | * g o a t s e x * g o a t s e x * g o a t s e x * g g o / \ \ / \ o a| | \ | | a t| `. | | : t s` | | \| | s e \ | / / \\\ --__ \\ : e x \ \/ _--~~ ~--__| \ | x * \ \_-~ ~-_\ | * g \_ \ _.--------.______\| | g o \ \______// _ ___ _ (_(__> \ | o a \ . C ___) ______ (_(____> | / a t /\ | C ____)/ \ (_____> |_/ t s / /\| C_____) | (___> / \ s e | ( _C_____)\______/ // _/ / \ e x | \ |__ \\_________// (__/ | x * | \ \____) `---- --' | * g | \_ ___\ /_ _/ | g o | / | | \ | o a | | / \ \ | a t | / / | | \ |t s | / / \__/\___/ | |s e | / / | | | |e x | | | | | |x * g o a t s e x * g o a t s e x * g o a t e x * |
maar goed, bij wie heeft hij nou zitten potloodventeren?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Flikkert auf..![]()
*mep tegen DL's hoofd stuitert..
quote:
in het mailtje naar de FAquote:
jij bent vreemd, vandaarquote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik weet het niet, maar ik word er niet vrolijk van![]()
Let op: het is geen kleurplaat! (Straks word ik gebannedquote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:37 schreef DeLeider het volgende:
[..]
in het mailtje naar de FA
"het was amd echt, ik zweer het je"
leuke kleurplaat voor de jongste fokkersquote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:38 schreef whoops het volgende:
[..]
Let op: het is geen kleurplaat! (Straks word ik gebanned)
Wat let je Boer.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:39 schreef killswitch het volgende:
[..]
leuke kleurplaat voor de jongste fokkers
nieuw [PUB] topic
wel van mij?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik word nooit vrolijk van amd... hoe dan ook![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:39 schreef killswitch het volgende:
[..]
leuke kleurplaat voor de jongste fokkers
nieuw [PUB] topic
Daarom dit topic.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik word nooit vrolijk van amd... hoe dan ook![]()
AMD heeft dit mooie topic gemaakt... Dat is geen belediging hoor cerror, meer in de spreekwoordelijke zin...quote:
Inderdaad zo'n mede mogelijk gemaakt door topic.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:41 schreef whoops het volgende:
[..]
AMD heeft dit mooie topic gemaakt... Dat is geen belediging hoor cerror, meer in de spreekwoordelijke zin...
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:42 schreef DeLeider het volgende:
in het geval van zijn goatse foto's kan je beter spreken van geopend
You got it... Is het jong toch nog ergens goed voor enzo...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Inderdaad zo'n mede mogelijk gemaakt door topic.
Ken 'm verder niet ofzo, maar ik heb hem nooit gemogen...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:44 schreef whoops het volgende:
[..]
You got it... Is het jong toch nog ergens goed voor enzo...
Eerlijkheid siert de mens...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:44 schreef whoops het volgende:
[..]
Ken 'm verder niet ofzo, maar ik heb hem nooit gemogen...
Dat is te positief uitgedrukt beter is:quote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:44 schreef whoops het volgende:
[..]
You got it... Is het jong toch nog ergens goed voor enzo...
AMD was altijd al een rare snuitert.quote:
Juh, en zelfkennis...quote:
Bijna net zo'n slijmbal als ik.quote:
Hey, ik meen het tenminste nogquote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:50 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik leer nog steeds bij o meester der slijmerts
Mijn punt excactemundo!quote:
ik zit eerlijk gezegd achter de computer met een gezicht dat ongeveer lijkt op:quote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:53 schreef killswitch het volgende:
[..]
eensch
maar nu houden we erover op anders gaat ze naast der schoentjes lopen
hij bood zich ook al meteen aanquote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:53 schreef DeLeider het volgende:
als klein ventje was z'n aarsch al redelijk groot
[afbeelding]
(om weer ff ontopic te gaan)
bij wie nietquote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:25 schreef djenneke het volgende:
[..]
bij wie heeft hij dit eigenlijk zitten flashen??![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:53 schreef DeLeider het volgende:
als klein ventje was z'n aarsch al redelijk groot
[afbeelding]
(om weer ff ontopic te gaan)
ik meer een combi vanquote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:55 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik zit eerlijk gezegd achter de computer met een gezicht dat ongeveer lijkt op:![]()
oock gij brutelina?quote:
Pics!!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:55 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik zit eerlijk gezegd achter de computer met een gezicht dat ongeveer lijkt op:![]()
Hoe herkenbaar...quote:
je bent op dreef hequote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:56 schreef DeLeider het volgende:
[afbeelding]
Hij heeft het niet van een vreemde, gelukkig wist hij dat al op vroege leeftijd
wie niet?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:56 schreef JaWi het volgende:
Had ik hem al dood gewenst?
Bij mij niet, help mij.quote:
Ik had toch niemand geblocked?quote:
Je zou bijna de [insert-smilie-met-biertje] vergeten!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:57 schreef killswitch het volgende:
[..]
jup en af en toe een beetjeen
erbij
leek me een beetje overbodig om dat te melden aangezien dat standaart isquote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:59 schreef whoops het volgende:
[..]
Je zou bijna de [insert-smilie-met-biertje] vergeten!
Waarom wil ik niet weten waar jij al die bagger vandaan haalt?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:58 schreef DeLeider het volgende:
[afbeelding] hij heeft nu een sportmaatje (lotgenoot) gevonden met wie hij helaas ook nageslacht wil gaan maken.
Knuffel en een liter aan Hollandia en een 3kwart shaggie.quote:
*roel ondersteunt...quote:
Jij zat zeker weer ergens te zuipen...quote:
dat helptquote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Knuffel en een liter aan Hollandia en een 3kwart shaggie.
Nu iets minder.. gelukkigquote:
Die kan je wel op je buik(je) schrijven denk ik... Die smaken morgen vast een stuk beter...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:01 schreef djenneke het volgende:
hamka's?
Gelderse kookworst en loempiasaus!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:01 schreef djenneke het volgende:
hamka's?
heb er al een paar naar binnen gewerktquote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:02 schreef whoops het volgende:
[..]
Die kan je wel op je buik(je) schrijven denk ik... Die smaken morgen vast een stuk beter...
Nee.. ik zat ergens mn pc opnieuw op te starten..quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:01 schreef whoops het volgende:
[..]
Jij zat zeker weer ergens te zuipen...
Elleuwquote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:01 schreef mother-mother het volgende:
[..]
dat helptthx , en haai janetje
![]()
Geile leggings dat wel.quote:
ja dat kennen we van jou jaquote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:04 schreef mother-mother het volgende:
[..]
truste gelijk weer![]()
ik ga echt naar mn bed, ben kapot doeiiiiii
Trusten Don!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:04 schreef mother-mother het volgende:
[..]
truste gelijk weer![]()
ik ga echt naar mn bed, ben kapot doeiiiiii
deja vuquote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:06 schreef mother-mother het volgende:
[..]
kutttt, weet je wat ik me net bedenk?
moet mn hond nog uitlaten![]()
Die kennen we oock al!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:06 schreef mother-mother het volgende:
[..]
die kennen we ook van jou jaquote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:06 schreef mother-mother het volgende:
[..]
Valt me mee dat het ding nog neit helemaal op is...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:05 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Wel typisch voor dikke mensen, die pizza ernaast
voor mij istie nieuwquote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:08 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ok , ik heb t heel kouddie kennen jullie zeker ook al?
Trek een vestje aan, en doorposten prinsesch!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:08 schreef mother-mother het volgende:
[..]
jup en de post die je over een uurtje hier gaat zetten ook alquote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:08 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik zit de hele avond al in mn honchoquote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Trek een vestje aan, en doorposten prinsesch!
de charmeurquote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Trek een vestje aan, en doorposten prinsesch!
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:10 schreef killswitch het volgende:
[..]
jup en de post die je over een uurtje hier gaat zetten ook al
Tentzeil isoleert, en als die hond erover heen zeikt merk je toch niets!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:10 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik zit de hele avond al in mn honcho![]()
Als een dronken vrachtwagenchauffeur.quote:
okee, tot een volgende keer! en slaap lekker!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:10 schreef mother-mother het volgende:
[..]
hey nou ik heb t dus koud
![]()
ow nee das nietdas
maargoed uitlaten tot morgen doei
![]()
kan t alleen maar warmer van wordenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:11 schreef cerror het volgende:
[..]
Tentzeil isoleert, en als die hond erover heen zeikt merk je toch niets!
Die hond kan wel even wachten! 14.gif
Dacht ik net ook..quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:12 schreef killswitch het volgende:
ik dacht dat ik in BeF aan het posten was
Ga dan maar even met d'r ......quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:13 schreef mother-mother het volgende:
[..]
kan t alleen maar warmer van worden![]()
maar tis een teefje dus die gaat niet tegen mij aanzeiken![]()
en eigelijk meot ik nu echt ff gaan met dr
maar ook die krijgen het voor elkaar om te nuecken dus zo slecht ben je nog nietquote:
* mother-mother ff frikadel in de frituur gooid voor KSquote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:12 schreef killswitch het volgende:
ik dacht dat ik in BeF aan het posten was
op een homo-seks-parkeerplaats ja....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:14 schreef DeLeider het volgende:
[..]
maar ook die krijgen het voor elkaar om te nuecken dus zo slecht ben je nog niet
gelukkig maar anders was ik er nietquote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:14 schreef DeLeider het volgende:
[..]
maar ook die krijgen het voor elkaar om te nuecken dus zo slecht ben je nog niet
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:15 schreef djenneke het volgende:
[..]
op een homo-seks-parkeerplaats ja....![]()
oeps, postte ik dat nou hardop?
*probeert frituur te vangen en brand zen vingersquote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:14 schreef mother-mother het volgende:
[..]
* mother-mother ff frikadel in de frituur gooid voor KS![]()
zo nu is t bef, biertje hebbie nog toch?
vertel zijn geheimpjes nou nietquote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:15 schreef djenneke het volgende:
[..]
op een homo-seks-parkeerplaats ja....![]()
oeps, postte ik dat nou hardop?
Alleen houd ik niet echt van uitgeprocedeerde oostblokhoeren met een snor.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:14 schreef DeLeider het volgende:
[..]
ja oetlul ik zei nog .....hij is heetquote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:15 schreef killswitch het volgende:
[..]
*probeert frituur te vangen en brand zen vingers
ja hey, het gaat om het innerlijkquote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Alleen houd ik niet echt van uitgeprocedeerde oostblokhoeren met een snor.
jij ook maar jou zou ik wel vangen hoorquote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:16 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja oetlul ik zei nog .....hij is heet![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Zo'n snor kriebelt zo tijdens het pijpen...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:16 schreef cerror het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:17 schreef killswitch het volgende:
[..]
jij ook maar jou zou ik wel vangen hoor
Pfrt, zolang je geen tanya heet en een welkom-mat onder je neus hebt moet je blijven!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:17 schreef mother-mother het volgende:
[..]
fucking hell , ik had ech tmoeten gaan net
![]()
ervaring mee?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:17 schreef whoops het volgende:
[..]
Zo'n snor kriebelt zo tijdens het pijpen... [afbeelding]
quote:
Is vast geen doodsverwensing... Toch?quote:
je noemt me wel don maarre eigelijk ....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:18 schreef cerror het volgende:
[..]
Pfrt, zolang je geen tanya heet en een welkom-mat onder je neus hebt moet je blijven!
Die heeft dit topic mede mogelijk gemaakt...quote:
haaaaaaaaaaaaaaaiquote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:18 schreef pieter_pontiac het volgende:
heeeeeeeeeeeeeeeey
you got to be shitting (quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:19 schreef mother-mother het volgende:
[..]
je noemt me wel don maarre eigelijk ....![]()
maar je hebt gelijk er staat geen "welkom" meer op de mat daar heeft mn hond namelijk net overheen gescheten![]()
dan kan je nog wel ff blijven zitten, als het nog warm is voelt het zo smerig toch?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:19 schreef mother-mother het volgende:
[..]
maar je hebt gelijk er staat geen "welkom" meer op de mat daar heeft mn hond namelijk net overheen gescheten![]()
Alweer?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:06 schreef mother-mother het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:19 schreef whoops het volgende:
[..]
Die heeft dit topic mede mogelijk gemaakt...
Whehehehequote:
zoniet geopendquote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:19 schreef whoops het volgende:
[..]
Die heeft dit topic mede mogelijk gemaakt...
Als je stront onder je neus hebt ben je uiteraard ook niet welkomquote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:19 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ach ja das waar, maar ik maakte een garpjequote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:20 schreef DeLeider het volgende:
[..]
dan kan je nog wel ff blijven zitten, als het nog warm is voelt het zo smerig toch?
z'n hoofd is net goatse maar dan met tanden, daaraan kan je het zienquote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:21 schreef killswitch het volgende:
[..]
knap dat je het verschil tussen zen hoofd en zen aars kunt zien
toch grappig dat je altijd zolang blijft hangenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:21 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ach ja das waar, maar ik maakte een garpje![]()
dus ik moet ff nog![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Als je stront onder je neus hebt ben je uiteraard ook niet welkom
Maar gelukkig heet je Donna en ben je zo schoon als een fles bleek.
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:21 schreef killswitch het volgende:
[..]
knap dat je het verschil tussen zen hoofd en zen aars kunt zien
Nee, een intense wens en behoefte. Dat hij pijnlijk mag stervenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:19 schreef whoops het volgende:
[..]
Is vast geen doodsverwensing... Toch?
echt?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:21 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ach ja das waar, maar ik maakte een garpje![]()
dus ik moet ff nog![]()
Geweldige metafoor...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Als je stront onder je neus hebt ben je uiteraard ook niet welkom
Maar gelukkig heet je Donna en ben je zo schoon als een fles bleek.
dus als ik met een honkbal knuppel ..... en dan zo van....... dan zie je het verschil niet meer?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:22 schreef DeLeider het volgende:
[..]
z'n hoofd is net goatse maar dan met tanden, daaraan kan je het zien
Ik wilde altijd al blond zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:23 schreef whoops het volgende:
[..]
Geweldige metafoor...![]()
Ik hoop alleen niet dat ze dezelfde vlekken achterlaat...
Als je goed overweg kunt met die knuppel dan zie je idd geen verschil meerquote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:23 schreef killswitch het volgende:
[..]
dus als ik met een honkbal knuppel ..... en dan zo van....... dan zie je het verschil niet meer?
quote:
quote:
Ik lus geen honing!quote:
Een schuldgevoel aanpraten heeft geen zin, het beest heeft immers net zijn behoefte al op de mat gedaan...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:25 schreef DeLeider het volgende:
[..]
ik doe toch ook niet de wc van buiten op slot als je nodig moet???
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:25 schreef DeLeider het volgende:
[..]
ik doe toch ook niet de wc van buiten op slot als je nodig moet???
ssssst misschien trapt ze erin (hehehe trapt ze "er" in hehehehe)quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:26 schreef whoops het volgende:
[..]
Een schuldgevoel aanpraten heeft geen zin, het beest heeft immers net zijn behoefte al op de mat gedaan...
Ik ben zo stoer als het witte colbert van Don van Miami vice.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:27 schreef mother-mother het volgende:
[..]
je bent altijd zo stoermy hero
![]()
dan kruip je toch gewoon m'n bed inquote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:28 schreef djenneke het volgende:
ik begin moe te worden
those were the days, my friendquote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben zo stoer als het witte colbert van Don van Miami vice.
Uit de 80's maar uitermate puik!
dat doe ik ook altijd als ik moe ben, werkt perfectquote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:28 schreef DeLeider het volgende:
[..]
dan kruip je toch gewoon m'n bed in![]()
Vooral het tweede woord is erg belangrijk...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:27 schreef NiteSpeed het volgende:
Goed lopend topic dit.
tegen de tijd dat ik er ben, shit, ik weet niks lulligs te zeggen... ja dan ben ik echt moe!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:28 schreef DeLeider het volgende:
[..]
dan kruip je toch gewoon m'n bed in![]()
Alleen heb ik geen Ferarri Testarolstoel.quote:
Een stukje slapen noem ik dat altijd...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:29 schreef DeLeider het volgende:
[..]
dat doe ik ook altijd als ik moe ben, werkt perfect
Whehe, witte spijkerbroek.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:30 schreef killswitch het volgende:
[..]
ook een compleet wit pak dan?
anders is het een beetje van net niet zeg maar
Dat weten we NS!quote:
Snorharen zijn tof.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:30 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik weet hier eigelijk geen antwoord op maar wilde ff wat tegen je zeggen
![]()
geeft niet, in die tijd kon ik nog heel goed 'alsof' doenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:30 schreef cerror het volgende:
[..]
Alleen heb ik geen Ferarri Testarolstoel.
Eh esé, je weet toch!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat weten we NS!
Al vraagt die afkorting om donkerblauw en een leren buideltas.
"Ja meneer, ik zal even een krant onder m'n schoenen leggen..."quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat weten we NS!
Al vraagt die afkorting om donkerblauw en een leren buideltas.
Ik ben wel een immense Phil Collins fan.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:32 schreef djenneke het volgende:
[..]
geeft niet, in die tijd kon ik nog heel goed 'alsof' doen![]()
Bierflesjes naar koeien gooien is inderdaad niet normaal.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:32 schreef whoops het volgende:
[..]
"Ja meneer, ik zal even een krant onder m'n schoenen leggen..."
Dat denk ik nou nooit als ze om m'n ov vragenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:32 schreef JaWi het volgende:
NS, geile teringhoer.
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:33 schreef NiteSpeed het volgende:
Je mag niet eens je voeten op de bank leggen als je een boete hebt gehad voor zwartrijden trouwens. Stelletje kutnazi's!
Hallo JW!
ehmz... welk?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:32 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben wel een immense Phil Collins fan.
Dat intronummer is geweldadig!
What comes around goes around...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:33 schreef cerror het volgende:
[..]
Bierflesjes naar koeien gooien is inderdaad niet normaal.
Ik gooi wel melflessen.
En anders gewoon heel hard HOOI roepen als de weide leeg is.quote:
ik vind lul een beterequote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:35 schreef NiteSpeed het volgende:
Wat wordt zijn volgende kloon? GeForce6600?
Jij bent degene die iets teruggooit...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
ze kunnen ze toch niet teruggooien...
van wie?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:35 schreef NiteSpeed het volgende:
POCKETTARZAN2.0quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:35 schreef NiteSpeed het volgende:
dat geeft helemaal niets...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:36 schreef whoops het volgende:
[..]
Jij bent degene die iets teruggooit...
eerder elleboog.quote:
quote:
Fair enough...quote:
Ik wil de tag: Tikkie ik ben hem!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:37 schreef killswitch het volgende:
[..]
vraag danny ff of amd een tag met LUL mag dan herken je hem beter
geef hem dan meteen een p...b.nquote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:37 schreef killswitch het volgende:
[..]
moet ie eerst zn tieten mailenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:37 schreef killswitch het volgende:
[..]
Op deze laptop is geen GTA helaasquote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:38 schreef NiteSpeed het volgende:
Ah, GTA2 is binnen. Care for a round of multiplayer, cerror?
http://63.236.94.185/classics/gta2/gta2_dl.phpquote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Op deze laptop is geen GTA helaas
Anders had ik je al neergeknald!
jah banaan vragen zijn uit den bozequote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:38 schreef djenneke het volgende:
[..]
geef hem dan meteen een p...b.n
(uiteraard bedoel ik hiermee een parkeerbon)
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
dan zijn we zeker van zijn parkeerbon![]()
![]()
Al download... heb je 3 dagen?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:39 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
http://63.236.94.185/classics/gta2/gta2_dl.php
ben ik nou zo gek, of zie ik het verband tussen bananen en parkeerbonnen niet?quote:
Zo'n slet ben ik niet!quote:
in andere woorden: het is een enorme klootzakquote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:40 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ahh weet je , volgens mij he, als ie niet zo raar doet issie best liev
Ik zit op een andere verbinding nu.quote:
nou zo enorm was zn klootzak nou ook weer niet hoorquote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:41 schreef djenneke het volgende:
[..]
in andere woorden: het is een enorme klootzak![]()
wat een interpretatie vermogenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:41 schreef djenneke het volgende:
[..]
in andere woorden: het is een enorme klootzak![]()
Dan is het goed.quote:
hoe weet jij datquote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:42 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nou zo enorm was zn klootzak nou ook weer niet hoor![]()
nou ik zou zo'n parkeer wachter welleens een bananen schil voor z'n voeten willen gooien en dat ie dan zo ondersteboven op de bananen schil ligt.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
ben ik nou zo gek, of zie ik het verband tussen bananen en parkeerbonnen niet?![]()
![]()
Wou je zeggen dat je geen MILF was dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:41 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik wist helemaal niet dat je zelf de text van je tag uit mocht kiezen
kutzooi
en dan ?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:42 schreef DeLeider het volgende:
[..]
nou ik zou zo'n parkeer wachter welleens een bananen schil voor z'n voeten willen gooien en dat ie dan zo ondersteboven op de bananen schil ligt.
als een verkrachter ff niemand verkracht kan die ook lief zijn??quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:40 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ahh weet je , volgens mij he, als ie niet zo raar doet issie best liev
wees maar blij dat jij nog onbedorven bent danquote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:42 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nou zo enorm was zn klootzak nou ook weer niet hoor![]()
probeer eens string van doorzichtig plasticquote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
volgens een vriendin kan ik alles hebben...![]()
Sletje...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |